abraxa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kikker litt på specs for min rogue alt som skal geares litt i kara... Planen var en pve-orientert mutilate build, og jeg klarer forsåvidt å plassere poengene selv, men er usikker på valg av dual wield spec kontra opportunity. Ser at 20 poeng i combat er mest vanlig, men liker høye tall, så hvor mye dårligere er opportunity? Da kan man i tillegg få 2 poeng i sleight of hand som er en mye bedre filler enn tilsvarende combat talents... Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kikker litt på specs for min rogue alt som skal geares litt i kara... Planen var en pve-orientert mutilate build, og jeg klarer forsåvidt å plassere poengene selv, men er usikker på valg av dual wield spec kontra opportunity. Ser at 20 poeng i combat er mest vanlig, men liker høye tall, så hvor mye dårligere er opportunity? Da kan man i tillegg få 2 poeng i sleight of hand som er en mye bedre filler enn tilsvarende combat talents... 9383054[/snapback] Opportunity er hakket bedre for mutilate skaden, men DW spec buffer alle off hand hits (inkludert shiv) og er dermed bedre for raiding. Og sleight of hand er fint for pvp, ca 80 resilience gratis, men til pve vil du ikke trenge buffen til feint med mindre du outgearer tanken din, eller tanken ikke er noe flink. Bare begynn forsiktig, vanish på ~30%, popp alt av cooldowns og ta av, og du burde ikke trenge feint i de aller fleste kamper. Og personlig ville jeg alltid tatt imp sprint over soh,en ekstra root break er alltid hendig, lar deg spare cloak of shadows til curses o.l. Så hvis fokuset ditt er pve, ville jeg absolutt gått for 41/20/0. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kikker litt på specs for min rogue alt som skal geares litt i kara... Planen var en pve-orientert mutilate build, og jeg klarer forsåvidt å plassere poengene selv, men er usikker på valg av dual wield spec kontra opportunity. Ser at 20 poeng i combat er mest vanlig, men liker høye tall, så hvor mye dårligere er opportunity? Da kan man i tillegg få 2 poeng i sleight of hand som er en mye bedre filler enn tilsvarende combat talents... 9383054[/snapback] Opportunity er hakket bedre for mutilate skaden, men DW spec buffer alle off hand hits (inkludert shiv) og er dermed bedre for raiding. Og sleight of hand er fint for pvp, ca 80 resilience gratis, men til pve vil du ikke trenge buffen til feint med mindre du outgearer tanken din, eller tanken ikke er noe flink. Bare begynn forsiktig, vanish på ~30%, popp alt av cooldowns og ta av, og du burde ikke trenge feint i de aller fleste kamper. Og personlig ville jeg alltid tatt imp sprint over soh,en ekstra root break er alltid hendig, lar deg spare cloak of shadows til curses o.l. Så hvis fokuset ditt er pve, ville jeg absolutt gått for 41/20/0. 9383112[/snapback] 80 resilience gratis for Sleight of Hand var vel å ta i - siden Sleight of Hand kun reduserer sjansen at noen lander crits på deg, og ikke reduserer skade fra crits som faktisk lander. Men uansett, for PvE er 41/20/0 en grei mutilate-build. Lenke til kommentar
Arba Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 resilience reduserer bare sjangsen noen skal critte på deg den reduser ikke skaden fra critts Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 resilience reduserer bare sjangsen noen skal critte på deg den reduser ikke skaden fra critts 9389498[/snapback] Jo, det gjør det Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Lite Rogue spørsmål.. Noen som vet hvor man starter questen for å lage poisons for Ally rogues? Finner ikke mye på wowhead o.l. ettersom jeg egentlig ikke aner hva den skal hete, så det hadde vært fint med en liten "pekepin" Lenke til kommentar
Arba Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 resilience reduserer bare sjangsen noen skal critte på deg den reduser ikke skaden fra critts 9389498[/snapback] Jo, det gjør det 9389503[/snapback] nvm glemte at den gjør begge deler Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Lite Rogue spørsmål.. Noen som vet hvor man starter questen for å lage poisons for Ally rogues? Finner ikke mye på wowhead o.l. ettersom jeg egentlig ikke aner hva den skal hete, så det hadde vært fint med en liten "pekepin" 9389536[/snapback] Hær vil du finne svar på det --> http://www.wowhead.com/?spell=2842 <-- Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Lite Rogue spørsmål.. Noen som vet hvor man starter questen for å lage poisons for Ally rogues? Finner ikke mye på wowhead o.l. ettersom jeg egentlig ikke aner hva den skal hete, så det hadde vært fint med en liten "pekepin" 9389536[/snapback] Hær vil du finne svar på det --> http://www.wowhead.com/?spell=2842 <-- 9389723[/snapback] Takker, fant det nå =) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kikker litt på specs for min rogue alt som skal geares litt i kara... Planen var en pve-orientert mutilate build, og jeg klarer forsåvidt å plassere poengene selv, men er usikker på valg av dual wield spec kontra opportunity. Ser at 20 poeng i combat er mest vanlig, men liker høye tall, så hvor mye dårligere er opportunity? Da kan man i tillegg få 2 poeng i sleight of hand som er en mye bedre filler enn tilsvarende combat talents... 9383054[/snapback] http://stage6.divx.com/user/deeskotee/vide...Teron-Gorefiend Her er en film med 41/20 mutilate build, har ikke specca mutilate pga det er best damage - da sverd gjør mer. Men fordi det er så ufattelig artig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Men fordi det er så ufattelig artig 9391637[/snapback] QFT Edit: Ikke sant, Schjellin? Endret 30. august 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Men fordi det er så ufattelig artig 9391637[/snapback] QFT Edit: Ikke sant, Schjellin? 9391653[/snapback] Hell yeah <3 Edit: Deetee: Er guilden din ute etter Rogues fortiden eller ? Er guildless Endret 30. august 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei, har 4 veldig aktive rogues for tiden - og ikke alle det er plass til i hvert raid som det er :/ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei, har 4 veldig aktive rogues for tiden - og ikke alle det er plass til i hvert raid som det er :/ 9392164[/snapback] Hehe, ok Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) /hail. Jeg har spilt rogue vel og lenge nå, men er faen ikke fornøyd med damage etc. på roguen min, selvfølgelig. Hvem er vel noengang fornøyd? Uansett; her er Armory-profilen min, kan noen gi meg tips til bedre gear og spec? Vil levle fort som faen til 70, ser ut til at jeg har falt ut og blitt for "gammeldags"... På forhånd takk til alle som hjelper konstruktivt! Og våg ikke å linke meg til "Find an Upgrade"-menyen i Armory. Da fornærmer dere en oldschooler... Endret 31. august 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 GI faen i gearet da, kom til 70 å få deg gear da... Og du sa du var old school :o Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 GI faen i gearet da, kom til 70 å få deg gear da... Og du sa du var old school :o 9399819[/snapback] Og det var akkurat sånne kommentarer jeg bare dere gi faen i. Altså, hold kjeft om du ikke kan hjelpe! Jeg vil skvise mest mulig ut av character'n min så jeg får levla fort som svint. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Du finner nok en god del info her: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...025215&sid=1#11 Ellers så vil jeg tro at du blir lvl 70 raskere ved å ikke tenke så alt for mye på gear Endret 31. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Skaff deg et combat build, med SS som hovedangrep, dropp alle poeng i Sub-treet. MadsFN har et poeng, upgrades på den levelen tar det lengre tid å skaffe enn de korter ned levlingstiden. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Og du kan jo bare gå random instancer, du får ikke noe brukbart gear på lvl 65 instancer... Endret 1. september 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå