Ostepølsa Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva med å pvp'e litt og skaffe deg level 60 GM longsword? Holder greit hele veien til 70 det. Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei, jeg har tenkt å specce swords for å makse DPS'n så mye som mulig og trenger derfor noen tips om den beste speccen for dette. Takker for tips og råd. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er vel combat daggers som er ansett for å være den beste raiddpsspeccen nå, er det ikke? Så lenge du sloss mot en statisk motstander som lar deg stå bak ihvertfall... Ellers kan du ta en titt her Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nei, er nok combat swords Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 jeg går Combat Swords atm. http://www.wowhead.com/?talent=ihxZG0EdbVzx00oZxMe0G0o dette er min specc. funker veldig bra i PVP Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Rimelig gimp i pve da ;P Er vel arena spec? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg kjører en temmelig standard 20/41 combat swords spec selv. http://www.wowhead.com/?talent=w0ebovZMIV0bVzxMuRt Tok 2/2 nerves of steel for pvp, stacker fint med orc racial og stun resist metagem. Rogues HATER meg. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 ang lockpicking chests i Mech. er det bedre loot på heroic? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nei, tror ikke det er noe forksjell. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) kk. og hvor er den chesten? er det flere? nesten 350 skill nå er det Bound Adamantite chest? masse mobs rundt den eeedit: fant ut alt så filmen Endret 15. august 2007 av Flacid Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Ikke sikker på hva jeg skal gjøre med roguen min! Har Malchazeen, Merci glad shiv, Vindicator's brand og Latro's shifting sword. Lurer på om jeg skal spare til merciless glad slicer, eller kjøpe offhand nå og bruke vindicator's brand i mainhand. Ikke sikker på hvordan swordspec kommer til å gjør det i raids etter wfnerfen heller. Jeg får aldri wftotem i raids , får håpe jeg får det når jeg er swords. Endret 20. august 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Spar til mainhand først og bruk Latro's mens du sparer til offhand. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hadde ikke du en lock a LenniZ? Rerolla horde nå jeg Spriest ftw Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 lurer på om jeg skal ta Merc sword eller fist i offhand?? swords ser så vanvittig mye kulere ut Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis du har merc sword i MH går du selvfølgelig for offhanden også toranv: Ble lei og skaffa meg rogue i fjor og gjorde den til main Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis du har merc sword i MH går du selvfølgelig for offhanden også toranv: Ble lei og skaffa meg rogue i fjor og gjorde den til main 9323029[/snapback] har ingen av de men har nesten råd til offhand og guildet mitt krever at jeg får litt mer epix asap. og jeg har ikke så bra arena team Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Om du går rundt med blå mainhand så for all del spar til mainhand, det siste WoW trenger er ENDA en rogue med blå mainhand og merciless offhand med mongoose, det er rett og slett teit, og jeg skjønner ikke hva som er galt med folk som absolutt MÅ sløse bort arenapoints på offhander fordi fargen er lilla og tror de kan gjøre uberduber dps med de. Hvis ikke guildet forstår at du helst vil spare til mainhand så er ikke det guildet noe å ta vare på. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 det siste WoW trenger er ENDA en rogue med blå mainhand og merciless offhand med mongoose 9323765[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Arba Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er vel combat daggers som er ansett for å være den beste raiddpsspeccen nå, er det ikke? Så lenge du sloss mot en statisk motstander som lar deg stå bak ihvertfall... Ellers kan du ta en titt her 9278522[/snapback] Sword combat gjør mer dps i TBC, jeg er sword med Talon of Azshara og jeg ligger på top 5 nesten heletiden. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis du har merc sword i MH går du selvfølgelig for offhanden også toranv: Ble lei og skaffa meg rogue i fjor og gjorde den til main 9323029[/snapback] Du ble lei av å eie alle sammen som lock ^^ Forbaina OP Roll horde ftw! Besøk oss på Vashj @ Aldina! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå