Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Syns ikke det var noe særlig jeg. Når jeg en sjeeelden kan får et blått item så ligger det 20 stk av det på AH... 9242680[/snapback] Disenchant de dårligste (Leggings of the sacred crest, den røde roben, surging mana-skuldre, belt of gale force), og det samme med grønne of the boar/falcon/whale/owl, plate of spirit. Leather of the bandit og alt of stamina selger temmelig bra på AH, har solgt enkelte ting opptil 40g. Lockpicking er sånn man fint tar på en liten halvtime når man levler. Begynner du fra 1 på lvl70 sliter du. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ammagad? Er de LOCKED? Hvem i all verden gidder skille lockpicking da ? Er jo helt forjævlig kjedelig. 9242753[/snapback] Lockpicking macroer, gutten min. Lag en lp-macrop på alle openers utenom sap (småkjedlig når lp blir resistet og du blir dratt ut av stealth). Jeg har aldri levlet lockpicking, og har blitt med i instances fordi jeg har høy lockpicking. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ced's Carver, Crystalforged War Axe og Chestguard of the dark stalker eller noe i dag + 70 gull og mange mange greens DE'a Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Lockpicking macroer, gutten min. Lag en lp-macrop på alle openers utenom sap (småkjedlig når lp blir resistet og du blir dratt ut av stealth). Jeg har aldri levlet lockpicking, og har blitt med i instances fordi jeg har høy lockpicking. 9243947[/snapback] Lockpicke mobs? Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Lockpicking macroer, gutten min. Lag en lp-macrop på alle openers utenom sap (småkjedlig når lp blir resistet og du blir dratt ut av stealth). Jeg har aldri levlet lockpicking, og har blitt med i instances fordi jeg har høy lockpicking. 9243947[/snapback] Lockpicke mobs? 9244848[/snapback] Sorry, akkurat kommet hjem fra jobb der. Mente selvfølgelig pickpocket-macroer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skjønte egentlig det. Men man får da ikke skill i lockpicking ved å bruke pickpocket? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du får lockboxes som du kan lockpicke og derav skille opp. Så begynner du å pickpockete for lockboxes i lav level vil du få lockboxes for laveste skill i starten, og få bokser beregnet på din lockpick level ettersom du pickpocketer høyere level mobs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Åja, selvfølgelig. Er forresten lett å lvl'e siste del av lockpicking i Zangarmash, tar noen få minutter fra 300 til maks. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) noen som har en picklock macro? =) edit: PickPOCKET Endret 9. august 2007 av Flacid Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) noen som har en picklock macro? =) edit: PickPOCKET 9245684[/snapback] #showtooltip Cheap shot /cast pick pocket /stopcasting /cast cheap shot Bare å skifte ut "Cheap shot" med navnet(shift+click) på alle andre openers utenom sap. NB: Du må ha på auto-loot (esc>interface options>basic>auto loot corpse) slik at du automatisk looter det som blir pickpocketet. Endret 9. august 2007 av MrRexor Lenke til kommentar
lupah Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Forøvrig finner du mange fine macros på http://www.wowwiki.com/Useful_macros/Rogue Lenke til kommentar
Crypton88 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) selv har jeg ikke sjangs mot en warrior med nesten likt gear engang. Edit: Var godt og få det ut 9230349[/snapback] vel. jeg er sverd-rogue level 67, jeg har helt ok dps og grønt outland gear. likevel hender det jeg klarer meg relativt bra mot warriors som er høyere level enn meg. handler jo egentlig om at du må gjøre warrioren ute av stand til å gjøre det han trenger å gjøre for å drepe deg. har funnet ut at kombinasjonen av cr poison og muligheten for å "leave battle" og dermed gjennoppnå stealth for deretter å sette i gang en helt ny runde med stunlock etter et gouge er fantastisk. da har man som regel 5 combo points og kan holde denne stunlocken gående nesten lenge nok til å få brukt opp blade flurry og adrenaline rush samt +attack power fra trinkets. og hvis du da smeller til med en expose armor før du gjør dette, skal jeg love deg, han er ille ute. man kan jo til nød også bruke blind for å gjennopnå stealth hvis man virkelig er i knipe. (jeg snakker jo nå selvsagt om duell) BG blir en helt annen sak... Endret 10. august 2007 av Crypton88 Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 selv har jeg ikke sjangs mot en warrior med nesten likt gear engang. Edit: Var godt og få det ut 9230349[/snapback] vel. jeg er sverd-rogue level 67, jeg har helt ok dps og grønt outland gear. likevel hender det jeg klarer meg relativt bra mot warriors som er høyere level enn meg. handler jo egentlig om at du må gjøre warrioren ute av stand til å gjøre det han trenger å gjøre for å drepe deg. har funnet ut at kombinasjonen av cr poison og muligheten for å "leave battle" og dermed gjennoppnå stealth for deretter å sette i gang en helt ny runde med stunlock etter et gouge er fantastisk. da har man som regel 5 combo points og kan holde denne stunlocken gående nesten lenge nok til å få brukt opp blade flurry og adrenaline rush samt +attack power fra trinkets. og hvis du da smeller til med en expose armor før du gjør dette, skal jeg love deg, han er ille ute. man kan jo til nød også bruke blind for å gjennopnå stealth hvis man virkelig er i knipe. (jeg snakker jo nå selvsagt om duell) BG blir en helt annen sak... 9247421[/snapback] Et par ting. Du kan ikke gouge en warrior, hvis en warrior lar seg bli holdt stunnet over lengre tid ved hjelp av gouge og/eller sap, er det en dårlig, dårlig warrior. Hvis warrioren ikke pvp trinketer ut av kidneyshot, hamstringer deg, og får deep wounds opp...dårlig. Hvis du 5-8 kiter en warrior og han ikke bruker piercing howl/demo shout/intimidating shout for å holde deg i combat eller destealthe deg er det snakk om en skikkelig elendig warrior. Hvis du stunner eller incapper en lvl 70 warrior som er speccet for pvp, healer du ham 10% av total helse og gir ham 20 ekstra rage. Lander du en crit healer du ham gjerne for 3% av helse, pluss at han enrager. Og med deep thunder, så trenger han å lande ca 4 hits før du er død,og 2 av de 4 kommer til å stunne deg. Level til 70 og kjør litt arena, det er et helt nytt spill. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Når det gjelder chest farming, er det større sjanse for blues på heroic? Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Når det gjelder chest farming, er det større sjanse for blues på heroic? 9272447[/snapback] Er ikke så sikker på det, fordi mange heroics jeg har gått har det droppa greens i chests :/ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Raider med Mut/combat nå (guilden var i en "turbulent" periode, mulig jeg speccer til combatswords snart(vindicator's og merciless offhand)). Funker fett i arena også, noe jeg liker. Merker jeg gjør dårligere dmg enn før, men ligger ihvertfall først på squishy bosses Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vurderer å børste støvet av min level 60 rogue, den ble midlertidig permitert før tbc, gikk lei alt raidingen en periode. Gearet er mildt sagt midlermodig, noe Av, mc, og fra instancen i stv osv. Virker som det er combat swords som er builden for levling. Siden jeg nå har daggers, har dere noen tips om hvor jeg kan gå å plukke opp noen brukendes sverd? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Får det ganske fort i Hellfire. Det er combat swords eller Mutilate som gjelder. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Men får jeg de så fort at jeg kan specke sword nå selv om jeg har daggers liksom? Tenkte å gå for combat swords pga at det ikke var like mange daggers å få tak i, dermed er mutilate mindre aktuell. Dette er det jeg har lest meg fram til, om det er tilfelle er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er nok av daggers, så mutilate går finfint, men jeg vil vel anbefale deg å være daggers til du har gjort den første questen i hellfire. Den gir deg såvidt jeg husker et greit sverd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå