Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

takk takk.

går med SH fisten nå..

og Ced's carver i OH.

skal jeg skaffe meg noe annet i main, eller fokusere mer på en bedre offhand? =)

9212493[/snapback]

Den er fin den. Bare fiks en bra og rask off hand. Den fra botanica er tøff og bra inntil du får noe fra arena! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. hadde en 1 eller 2 addons for litt siden, som

1. ga meg EN knapp som jeg kunne holde musa over så kom det opp en poisonliste jeg kunne velge poison på.

2. ga meg en liten bar som ga meg Heart Stone, Bandage, potions etc... kanskje mount også er ikke sikker...

Kan noen si meg hvilke addons dette er?

9212619[/snapback]

Jeg bruker PoisonMenu for poisons, du får en liten knapp på minimappen som popper ut en bar,klikk for mh og høyreklikk for oh.

Den andre høres ut some AutoBar.

Kan finne den her.

Konfigurasjon er en egen addon, som du finner her.

Personlig bruker jeg PT3Bar istedenfor autobar, den takler ikke mount, quest items o.l,

og har mindre options, men funker fint til mat,vann og bandasjer.

PT3Bar.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om ett skikkelig røsk og riv spec PvE/instance som de kunne ha posta? Helst noe for daggers

9213993[/snapback]

Ville gått for Combat Mutilate eller Combat Daggers selv.

Er en del fillers som kan skiftes om på, vitality->nerves of steel etc, men ca no sånt no.

15/41/5 er avhengig av god hit, og er mer en raid build, funker temmelig dårlig til farming/pvp o.l.

Lenke til kommentar
Fortsatt ikke top dps :D Man gå for max dps om man skal specce for pve. Farmer bra med combat daggers jeg btw, og dreper casters i pvp :p

9215515[/snapback]

Funker forsåvidt å grinde med combat daggers, men det er langt fra optimalt :)

Spilte 15/31/5 i over et år selv, og jeg slengte vanligvis sword of zeal i mh og sinister striket når jeg grindet og på trash.

Lenke til kommentar
Trash? :p Funker fett på trashmobs. Ikke like bra som bosser i forhold til andr e klasser, men fortsatt på først andre plass.

9216197[/snapback]

Spørs hva slags trash.

Vi raidet MC og AQ20/ZG, og alt under 40K helse var det ingen vits i å bruke BS på, mer eller mindre.

Døde før jeg fikk kommet igang.

AQ40 og naxx trash blir litt annerledes.

Lenke til kommentar

Omg jeg blir så irritert, burde ikke snart Rogues bli buffa mot nettopp Warriors nå, selv har jeg ikke sjangs mot en warrior med nesten likt gear engang. Og med engang det kommer en med 3 deler av gladiator så er jeg jo dø før jeg rekker og si hade.

Edit: Var godt og få det ut :p

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
På Blizzcon sa de ville fikse på bevegelighetsproblemene til rogues. I 5v5 arena har for øyeblikket en warrior i plate med en stor, feit 2h bedre mobilitet enn en liten rogue i lær.

I 3v3 er rogues sterke allerede.

9233590[/snapback]

Personlig er jeg for kortere cooldowns på alt, og vekk med prep.

Nesten ALT av abilities blir OP når de kan brukes to ganger, å fjerne prep fra spillet hadde gjordt klassen mye enklere å balansere tror jeg.

Og...WOOT.

Merciless slicer i kveld,gleder meg til neste raid.

Lenke til kommentar

Noen fler som har prøvd Mechnar Chest runs? Jeg startet i går og har fått inn ca 100 g + 3 boE blues. Fikk alle blå i heroic mode, noen som vet om det gjør chestloot bedre?

Uansett, dette er noe alle rogues kan klare, www.warcraftmovies.com har en film som viser hvordan :) Måtte bare dele det med de som ikke vet om det enda!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Syns ikke det var noe særlig jeg. Når jeg en sjeeelden kan får et blått item så ligger det 20 stk av det på AH...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...