Schjellin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 7 Ting : 1. Jeg forstod det slik at han som spurte befant seg i Karazhan raid-wise 2. Du ser at med en 31/30 spec har du fortsatt points i combat? 3. Enig i at swords/daggers er bedre enn mace i en raid-spec, men det var ikke det vi diskuterte. 4. Og angående hemo i pvp, talents som Deadliness og Sinister calling blir så dårlige når du putter på pvp-gearet ditt. Du, det er andre bra pvp-talents i sub-treet utenom de to altså... 5. Det ble spurt en build som er bra både til PvP OG PvE, ikke "uber-best-i-hele-verden" til begge. 6. Hemo gjør forøvrig mindre skade enn SS på vanlige hits. Det flater seg ut etterhvert som man får mer AP, det ligger endel regnestykker på det på nettet. Ikke glem energy-costs og Hemo-debuff. 7. Ja, det finnes bosser som er immune, men de fleste er det ikke. Man respeccer seff etter hva man trenger. Å si at en spec er ubrukelig pga at det finnes immune bosser, er like dumt som å si at frost/fire spec skulle vært ubrukelige specs fordi det finnes en og annen encounter som har high res eller skulle være immun... 9200868[/snapback] Ja, kom med en build som funker bra pve og pvp, gidd krangle Lenke til kommentar
Nbut Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja, kom med en build som funker bra pve og pvp, gidd krangle 9201044[/snapback] combat mutiliate, 41/20? Lenke til kommentar
natureboy2007 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja, kom med en build som funker bra pve og pvp, gidd krangle tongue.gif Har jo gjort det, 31/30 er som sagt en rimelig god allround-build Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja, kom med en build som funker bra pve og pvp, gidd krangle tongue.gif Har jo gjort det, 31/30 er som sagt en rimelig god allround-build 9201245[/snapback] Ok, takk da var denne saken i boks Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Heller mutilate 41/20 imo. Aldri hørt noe positivt om 31/30, og hørtes litt merkelig ut. Masse useless crap for pve i de 10 ekstra poengene i assassination. Fikk meg Latro's shifting sword idag. Hva gjør mest dps av Malchazeen/merciless offhand shiv og Vindicator's brand og Latro's? I spreadsheet er det jo ingen tvil, men så har det nå seg sånn at Swordspec gjør mest dps.. Fant forresten ut at sist run jeg testa swordspec hadde jeg rimelig low skill (mangla 40-50) Endret 5. august 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Blir forvirra her, er det 31/0/30 dere snakker om nå, eller 31/30/0? Førstnevnte gir veldig dårlig PvE dps. Sistnevnte er ingen røver på det området heller. Martin: Var ikke akkurat noen overraskelse at det var et eller annet du hadde glemt (weapon skill). Jeg ville heller hatt Vindicator's i MH og glad sword i offhand enn malchazeen/glad. Litt mer usikker rundt latro's. Tror jeg ville gått combat mutilate og gjort det greit i både PvP og PvE. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jau, men vil gjøre det best i pve Driter egentlig i pvp, ettersom enkelte bugs med rogue klassen er så sinnsykt irriterende (stealth -_-) Men, mangler bare 500 poeng for merciless offhanden, og da blir det nok respec, eller hur? Netherspite skal jo dø snart også. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZMeib0Ez0MMotV Noen tanker? Gjør 5manns og heroics for øyeblikket, men håper på å komme inn i et guild som gjør Karazhan. Sånn jeg tenker om denne builden, så har jeg to poeng "til overs". De kan gå i Nerves of Steel, Deflection, eller Improved Kick. Akkurat nå står de i Deflection. Noen innspill? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 lei av mutilate og skal gå for Combat build.. Sword eller Fist? O_o og er det noe vits med Prep som sword rogue, går det å ha Merciless quickblade i main, så ced's carver i off? =P Lenke til kommentar
lupah Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZMeib0Ez0MMotV Noen tanker? Gjør 5manns og heroics for øyeblikket, men håper på å komme inn i et guild som gjør Karazhan. Sånn jeg tenker om denne builden, så har jeg to poeng "til overs". De kan gå i Nerves of Steel, Deflection, eller Improved Kick. Akkurat nå står de i Deflection. Noen innspill? 9211388[/snapback] Er egentlig ett fett, kanskje litt mer nytte i Aggression - Dropp 1 poeng i dodge og de 2 i parry. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Om du feks. har to likeverdige Mainhand våpen, men bare en dagger for offhand, da speccer du combat fists. Dette er fordi med fistspec så får offhand en 5% crit uavhengig av hvilken våpentype det er. Og nei, du setter ikke mer enn 5poeng i sub om du er daggerspec(0 om du er en annen combatspec). Prep er nokså useless i raids. Edit: Ment til Flacid Endret 5. august 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
lupah Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 lei av mutilate og skal gå for Combat build.. Sword eller Fist? O_o og er det noe vits med Prep som sword rogue, går det å ha Merciless quickblade i main, så ced's carver i off? =P 9211398[/snapback] Kommer an på om du vil ha +5% crit eller ekstra attack, sword gjør vel litt mer skade. Ville ikke tatt prep. Det betyr at du må droppe alle talentsa i Assass., og da gimper du deg bra mye. Altså, skal du ha Fist spec går du for en slow fist i main hand med høy toppskade, og en rask fist i off hand - 1.30, 1.40 eller 1.50 i speed. Skal du ha Sword spec må du ha et sword i Main hand med høy toppskade, og et raskt sword i off hand. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) takk for svar, skal brukes til PVP ikke til raids. men noen våpenforslag og oppsetninger, to fists eller et raskt sword i off og et tregt i main? og kansje noen hadde vært snille og lage en talent build edit: noge sånt kasje? =P http://www.wowhead.com/?talent=fhxboxxsVZG0qbbVzVzho jeg har en mainhand Fist i bank, funker det å gå med den og Ceds Carver? =P bare fram til jeg får meg andre weps Endret 5. august 2007 av Flacid Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ced's carver er desverre alt for treg, så du mister en god del combat potency procs. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) takk for svar, skal brukes til PVP ikke til raids.men noen våpenforslag og oppsetninger, to fists eller et raskt sword i off og et tregt i main? og kansje noen hadde vært snille og lage en talent build edit: noge sånt kasje? =P http://www.wowhead.com/?talent=fhxboxxsVZG0qbbVzVzho jeg har en mainhand Fist i bank, funker det å gå med den og Ceds Carver? =P bare fram til jeg får meg andre weps 9211495[/snapback] Antar at du ikke er i en raiding guild, så da er Aldor exalted-sverdet eller Blinkstrike (BoE) fint for main hand, og Latros fra The black morass er fint off hand sverd. Det dropper bra main hand fist våpen i Shattered halls og the arcatraz, bra off hand fra the botanica. Ellers har du selvsagt pvp-våpnene enten fra arena eller vanlig pvp. http://www.wowhead.com/?talent=fheboxZGcV0rVzx0GRt fin build for sword spec. Skal du ha fists bytter du bare ut de 5 talentsa i sword specialization med fist weapon spec. Endret 5. august 2007 av lupah Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har undersøkt enda litt mer med Combat Daggers nå. Dette er hva jeg har: http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZMeVbbEz0MMotV Det eneste jeg lurer på er om det er noe vits i Improved Sprint i raid. Eller bør jeg bare putte de 2 poengene på Deflection for å tåle litt mer? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Liker Imp sprint i kara ihvertfall. Fint på shade osv Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tittet igjennom speccen til de beste dagger roguene på serveren min, og var mye imp sprint der også. Så da går jeg for det. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 takk for svar, skal brukes til PVP ikke til raids.men noen våpenforslag og oppsetninger, to fists eller et raskt sword i off og et tregt i main? og kansje noen hadde vært snille og lage en talent build edit: noge sånt kasje? =P http://www.wowhead.com/?talent=fhxboxxsVZG0qbbVzVzho jeg har en mainhand Fist i bank, funker det å gå med den og Ceds Carver? =P bare fram til jeg får meg andre weps 9211495[/snapback] Antar at du ikke er i en raiding guild, så da er Aldor exalted-sverdet eller Blinkstrike (BoE) fint for main hand, og Latros fra The black morass er fint off hand sverd. Det dropper bra main hand fist våpen i Shattered halls og the arcatraz, bra off hand fra the botanica. Ellers har du selvsagt pvp-våpnene enten fra arena eller vanlig pvp. http://www.wowhead.com/?talent=fheboxZGcV0rVzx0GRt fin build for sword spec. Skal du ha fists bytter du bare ut de 5 talentsa i sword specialization med fist weapon spec. 9212076[/snapback] takk takk. går med SH fisten nå.. og Ced's carver i OH. skal jeg skaffe meg noe annet i main, eller fokusere mer på en bedre offhand? =) Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei. hadde en 1 eller 2 addons for litt siden, som 1. ga meg EN knapp som jeg kunne holde musa over så kom det opp en poisonliste jeg kunne velge poison på. 2. ga meg en liten bar som ga meg Heart Stone, Bandage, potions etc... kanskje mount også er ikke sikker... Kan noen si meg hvilke addons dette er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå