Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Recount, Chronometer og Antagonist, da har du mye gjort som rogue imo. Og energywatch.

9121898[/snapback]

Ville anbefalt classtimer over chrono, siden den er mer aktivt vedlikeholdt for tiden.

Og for energy er det ingenting som slår kEnergy.

Ville også skaffet meg hemlock, gjør det mye mindre frustrerende å fylle opp poisons etter raiding og ting.

Og Crowbar er hendig også...er en liten knapp som popper opp når du har en lockbox som kan åpnes.

Bare å klikke på knappen så lockpicker du.

Alt sammen fra wowace.com/files

Edit:

Er, liten feil der...det er locksmith som åpner lockboxes.

Crowbar tar alt mulig annet (clams, scrollcases, etc)

Endret av Talwin
Lenke til kommentar
Recount, Chronometer og Antagonist, da har du mye gjort som rogue imo. Og energywatch.

9121898[/snapback]

Ville anbefalt classtimer over chrono, siden den er mer aktivt vedlikeholdt for tiden.

Ville også skaffet meg hemlock, gjør det mye mindre frustrerende å fylle opp poisons etter raiding og ting.

Og Crowbar er hendig også...er en liten knapp som popper opp når du har en lockbox som kan åpnes.

9122334[/snapback]

Kan du forklare litt hva hemlock gjør fornoe ? :)

Lenke til kommentar

9121898[/snapback]

9122334[/snapback]

Kan du forklare litt hva hemlock gjør fornoe ? :)

9123035[/snapback]

Legger opp knapper på siden av vendor vinduet hvis vendoren selger poison reagents, en for hver type du kan lage.

Hvis du høyreklikker kan du velge hvor mange av hver type du vil ha.

Så klikker du en gang på knappen for å kjøpe det som trengs, og en gang til for å crafte.

Og den kjøper også automatisk flash powders.

Lenke til kommentar
Er det noen som har en Mace-spec for PvP ?

Jeg er Combat mace nå, men det er litt trege CP's. Utenom det er det kongefett.

9135238[/snapback]

Jepp, jeg har det på roguen min, merciless-macene. Har en 17/44 spec atm med Riposte. Bytter litt mellom Riposte og imp SnD.

Endret av lupah
Lenke til kommentar
Hadde vært skøy å prøve daggers igjen, så 41/20/0 blir vel den jeg går for. Men er litt redd for at jeg gimper min dps litt.

Får vel ta til badlands og teste dps'en litt :>

9119061[/snapback]

Om du vil ha maks dps med daggers kjører du combat. Mutilate er artig, men funker dårlig på flere bosser som f.eks. Curator, Void Reaver og Hydross. Jeg slo lett Muti-rogues som combat rogue. Bare holde SnD oppe og kjøre rupture/envenom/evis.

Lenke til kommentar
Jeg er combat daggers nå, og får combopoints en gang i halvåret. =/ Ikke helt ultimat i 5-mans, merker jeg.

9135625[/snapback]

Nei, men som combat daggers er det heller ikke CPs du er avhengig av :p Ser på profilen din at du ikke har en så rask dagger i Off hand, som ikke er ideelt. Jeg brukte daggern du kjøper med Badge of Justice som har 1.30 atk speed. Du må ha 1.40 hvertfall så proccer Combat Potency ofte. Det er en stooor del av den builden.

Dirge, Searing Sunblade, Feltooth Eviscerator og Retainer's Blade er bra epics. Er gode blå daggers og som Ashtongue Blade, Blade of Unquenched Thirst, Dib'Muad's Crysknife, Timeslicer og Warp Splinter's Thorn for å nevne noen :p

Endret av lupah
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen som har link til hemlock addon? Fant bare 4 mnd. gamle og slikt.

Og har stoppet opp litt på roguen min, hva skal jeg oppgradere nå? :hmm:

Har 2000 arena poeng, så kjøper vel MH daggeren om et par uker hvis jeg ikke er heldig med drops i karazhan som jeg skal raide litt denne uken.

http://armory.wow-europe.com/#character-sh...llbane&n=Terrus

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Har 2000 arena poeng, så kjøper vel MH daggeren om et par uker hvis jeg ikke er heldig med drops i karazhan som jeg skal raide litt denne uken.

9135743[/snapback]

Tja, du kan jo skaffe Nethershrike fra Mecha. Grei stamina for pvp. Og sistebossen der dropper jo Assass. chesten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, hadde helt glemt throwing wep. Og ass. chest'n er vel litt bedre ja :hmm:

Lycantrophe: Hvorfor ikke?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

9135743[/snapback]

http://files.wowace.com/Hemlock/Hemlock-r38820.1048.zip burde gjøre susen.

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøre combat fist nå som arena pointsene begynner og bygge seg opp, men det er en ting, Merciless offhand har en speed på 1.80, gladiator har en speed på 1.50 så hvis jeg husker rett så er en rask offhand bedre for Combat potency, så er litt i tvil om hvilken av disse offhandene jeg skal kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...