IHASBOOK Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Dette er en grei build for pvp imo. Jeg elsker den. Kan levere saftige cheap shot, kidney shot comboer,eller garrote + imp kick comboer. I tillegg imp sprint som er imba Hemmo er sweet Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Noen som veit om noen bra lvl 70 hemo PvP filmer? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Argh... er halvveis på revered med KoT uten å ha fått hverken trinket eller hansker i BM... uflaks Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Snart halveis til exalted og offhand swordet har ikke droppet enda Lenke til kommentar
tmg Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Dinga revered nå istad, og for andre gang mens jeg har gått BM klarte partiet å wipe på siste boss... Jeg har også vært med på å wipe på første boss to-tre ganger. Er noen ganger jeg savner å være healer så jeg slapp at idioter fyller begge nøkkelrollene. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 BM er utrolig frustrerende med idioter ja. Det er jo så latterlig lett når jeg går med folk jeg kjenner... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Black Morass er et drømmeinstance for rogues. (Jeg skal til Mechanar nå, som assassination rogue.) Såfremt gruppa veit hva de skal gjøre. Lenke til kommentar
GhsotFace Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tenkte jeg skulle prøve en 41/20/0 build nå, ettersom jeg har vært sword spec i all for lang tid. Funker builden stadig greit i pve eller gimper jeg meg selv totalt? Og til RostaD; Hvordan virker den builden du kjører på din rogue nå? Endret 22. juli 2007 av GhsotFace Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Builden jeg har nå er en jeg bare prøver ut for og se hvor mye dps jeg kan få ut av den. etter min mening så får du ut mere med en full combat build eller en mutilate build (41/20/0) Lenke til kommentar
GhsotFace Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hadde vært skøy å prøve daggers igjen, så 41/20/0 blir vel den jeg går for. Men er litt redd for at jeg gimper min dps litt. Får vel ta til badlands og teste dps'en litt :> Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 41/20/0 gjør meget god dps såfremt target kan poisones. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Noen som veit om noen bra lvl 70 hemo PvP filmer? 9116780[/snapback] Niar - mean machine. flere av de er fra 70 bare søk på niar på warcraftmovies Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Noen som veit om noen bra lvl 70 hemo PvP filmer? 9116780[/snapback] Niar - mean machine. flere av de er fra 70 bare søk på niar på warcraftmovies 9119124[/snapback] Bruker han hemo? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jeg har lenge sett på Combat og Assassination trærne og tenkt at man burde kunne øke dps mer ved å kombinere de enn å gå helt ned i en av dem. Nå snakker jeg om bruk til PvE, ikke PvP, så jeg trenger ikke SS, Evis og talents som gir økt armor, stamina, parry osv. Smalt sammen denne nå, noen tanker om det? http://www.wowhead.com/?talent=wMefox0kfZ0ei00Ez0MZV Edit: Glemte opportunity Endret 22. juli 2007 av mad_arab Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Haha, Blade Twisting for ekstra slaying? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Den builden ble smelt sammen på 1min, så det er åpenbart rom for forbedringer. Tanken er å maksimere dps i raids. Jeg påstår selvsagt ikke at det er bedre enn Combat Daggers, det er sikkert en grunn til at de fleste bruker det, men det er morsomt å eksperimentere litt. F.eks quick recovery kan kanskje flyttes til improved kidney shot som øker damage mot mobben fra alle som slår på den. Også, valgene her genererer heftig mye combo points. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 De fleste mobs i raiding er stun-immune, og quick recovery gjør healerjobben lettere. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Sant nok. Har kjørt quick recovery en stund med en annen build, og det er definitivt komfortabelt, også med tanke på finishing moves. Skal gruble litt på denne, og kanskje teste ut med noen justeringer, bare for moro skyld såklart. Raider uansett ikke for øyeblikket, så det er ikke som om jeg risikerer noe for andre folk Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Trenger Rogue Addons, noen som vet om en bra debuff-varighet-bar-ting-addons? Så jeg kan se hvor lang tid Blind, Sap, gouge osv... varer Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Recount, Chronometer og Antagonist, da har du mye gjort som rogue imo. Og energywatch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå