Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvordan får jeg roguen til å automatisk stoppe å angripe etter kidney shot?

9070615[/snapback]

Trykk escape eller T. Hvorfor vil du det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du kan sappe noen, og så bruke KS uten å skade personen for å fortsatt ha dem sappet + 2-3 CP. Restealth og få full energi, så fortsett som vanlig.

9070671[/snapback]

 

Du mener seff sap+cheap shot, restealth. KS krever combo points, genererer dem ikke. Skriveleif regner jeg med ;)

Lenke til kommentar

Åååååå, jeg blir irritert over dumme folk i wow. Joina nettopp en ny guild som har tatt Kara, gruul og Magtheridon, samt voidreaver(første boss i eye tror jeg).

 

I gruul i dag tar de med to en rogue som er specca Subtlety DAGGERS og har 91 hitrating :( Rogue classleader bryr seg ikke engang, er trist.

 

Selv sitter jeg med respektable 260hitrating og combat daggers spec. Finnes omtrent ikke upgrades i instances før kara heller for meg, grr.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Åååååå, jeg blir irritert over dumme folk i wow. Joina nettopp en ny guild som har tatt Kara, gruul og Magtheridon, samt voidreaver(første boss i eye tror jeg).

 

I gruul i dag tar de med to en rogue som er specca Subtlety DAGGERS og har 91 hitrating :( Rogue classleader bryr seg ikke engang, er trist.

 

Selv sitter jeg med respektable 260hitrating og combat daggers spec. Finnes omtrent ikke upgrades i instances før kara heller for meg, grr.

9073533[/snapback]

Føler med deg, bror.

Lenke til kommentar
Åååååå, jeg blir irritert over dumme folk i wow. Joina nettopp en ny guild som har tatt Kara, gruul og Magtheridon, samt voidreaver(første boss i eye tror jeg).

 

I gruul i dag tar de med to en rogue som er specca Subtlety DAGGERS og har 91 hitrating :( Rogue classleader bryr seg ikke engang, er trist.

 

Selv sitter jeg med respektable 260hitrating og combat daggers spec. Finnes omtrent ikke upgrades i instances før kara heller for meg, grr.

9073533[/snapback]

Føler med deg, bror.

9073562[/snapback]

 

Bra dere ikke har sett hit ratingen min da.

Men jeg har nok critt og nok AP så kunne vell egentlig fiksa litt mere hit ;)

Lenke til kommentar
Halloen, har nettopp starte med WoW igjen, og har av en merkelig grunn valgt en ny rogue. Men jeg husker fint lite, og det er mye nytt, så jeg trenger litt hjelp med valg av talent tree, noen gode forslag? Og hva med professions? Er jewelcrafting noe bra?

9075647[/snapback]

 

Combat opp til lvl 55 så respeccer du til Mutilate. Proffessions: Som rogue er kanskje skinning og leatherworking fint, men vist du skulle tjene penger ville jeg valgt skinning og minning.

Lenke til kommentar
Åååååå, jeg blir irritert over dumme folk i wow. Joina nettopp en ny guild som har tatt Kara, gruul og Magtheridon, samt voidreaver(første boss i eye tror jeg).

 

I gruul i dag tar de med to en rogue som er specca Subtlety DAGGERS og har 91 hitrating :( Rogue classleader bryr seg ikke engang, er trist.

 

Selv sitter jeg med respektable 260hitrating og combat daggers spec. Finnes omtrent ikke upgrades i instances før kara heller for meg, grr.

9073533[/snapback]

Føler med deg, bror.

9073562[/snapback]

 

Bra dere ikke har sett hit ratingen min da.

Men jeg har nok critt og nok AP så kunne vell egentlig fiksa litt mere hit ;)

9073589[/snapback]

 

Hvis vedkommende, og siste poster, har vært 70 en stund, så er det faktisk en enorm prestasjon å ikke ha skjønt viktigheten av hit rating ennå. Skjønner ikke rasjonaliseringen for å dytte opp crit og AP og totalt ignorere hit, så den blir 91 eller lavere. Man skader jo mindre med det... Synd at ikke classleader eller guild leader tok affære. Jeg støtter fullstendig å gi folk frihet til å leke seg med spec og utstyr, men det forutsetter at de vet hva de gjør. I dette tilfelle burde de fått klar beskjed.

Lenke til kommentar

Meg og et par kamerater sammen med et par fra en gammel guild har nå laget en ny en. Gjett hvem som er rogue classleader :) ?

Feks. så var en av roguene i denne guilden specca 33/28/x med Vindicator's brand i offhand :p Fikk han til å respecca til noe mer fornuftig da. (han hadde 51 hitrating :S)

 

Nei, du slutter aldri å bli overrasket over folk i wow :D

Lenke til kommentar

Personlig har jeg 23% crit, 1400 AP (tror jeg o.O) og 204 hit med PvE gear, men noe som irriterer meg er rogues som duelerer deg, får first hit, stunlocker deg, blind, vanish, ny stunlock -> wins. Så sier at de eier deg. Selv har jeg MoD så dette skjer jo ikke så alt for sjeldent :p

Lenke til kommentar
Ja. Går utifra at det er noe alle rogues pleier å være før de går til angrep :p

 

#showtooltip Ambush

/cast [stealth] pick pocket

/stopcasting

/cast [stealth] Ambush

 

er macroen. Test den. Bytt ut "ambush", med hva som helst ability du starter en fight med.

9068447[/snapback]

sånsett.

 

så med den macroen, så vises ambush når du holder over den, så picker den pockett, så ambusher den..?

9068926[/snapback]

 

Ja, men du må velge spørsmåltegnet som macro ikon, mener jeg. Var det jeg fikk fortalt (har dog ikke prøvd med noen andre ikon)

 

Den pick pocketer moben for alt den har, samt bruker ambush,- All in an instant!

9069120[/snapback]

Han tar ikke opp looten hos emg:S bare blir vindu så angriper jeg.

Jeg bruker da cheap shot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...