Talwin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Den picklock guiden var ikke så bra. Blant annet sitter jeg fast her:"Azshara - Skill 235 to 300 - Bay of Storms". Har så langt bare funnet 2 kister på 1 time. 9066920[/snapback] Det er kister opp og ned kysten der, jeg så en god del sist gang jeg red forbi for å fiske essence of water. Og det går fortere hvis du pickpocketer alle nagaene du møter for junkboxes også. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det som er imba, er pick pocket macroer Bruker ambush + pp og sap + pp, ambush blir byttet ut med cheap shot når jeg får det. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) ambush, så pickpocket? du å jo være i stealth? og: talent reducer cd på blind med 1.5 sec. og om den nå får 1 min cd org, hva skjer med det talentet dA? Endret 13. juli 2007 av Flacid Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fikk et bra tips om å levle til 290 i Tanaris hvor piratene holder til. Brukte en time. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) ambush, så pickpocket?du å jo være i stealth? og: talent reducer cd på blind med 1.5 sec. og om den nå får 1 min cd org, hva skjer med det talentet dA? 9068154[/snapback] Ja. Går utifra at det er noe alle rogues pleier å være før de går til angrep #showtooltip Ambush /cast [stealth] pick pocket /stopcasting /cast [stealth] Ambush er macroen. Test den. Bytt ut "ambush", med hva som helst ability du starter en fight med. Endret 13. juli 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fikk et bra tips om å levle til 290 i Tanaris hvor piratene holder til. Brukte en time. 9068423[/snapback] Husker ikke hvor høy skill du trenger for å lockpicke DM døren, men jeg mener du kan levle en stund der også. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det er vell di første lvlene, så jeg tenker opp til 50 elns Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det er vell di første lvlene, så jeg tenker opp til 50 elns 9068622[/snapback] Mente ikke deadmines, har aldri vært der så jeg visste ikke at det var en dør engang Snakker om Dire Maul. Mener å huske at jeg fikk et par points der. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det er vell di første lvlene, så jeg tenker opp til 50 elns 9068622[/snapback] Mente ikke deadmines, har aldri vært der så jeg visste ikke at det var en dør engang Snakker om Dire Maul. Mener å huske at jeg fikk et par points der. 9068754[/snapback] Åå, DM = Deadmines for meg Men beklager Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Ja. Går utifra at det er noe alle rogues pleier å være før de går til angrep #showtooltip Ambush /cast [stealth] pick pocket /stopcasting /cast [stealth] Ambush er macroen. Test den. Bytt ut "ambush", med hva som helst ability du starter en fight med. 9068447[/snapback] sånsett. så med den macroen, så vises ambush når du holder over den, så picker den pockett, så ambusher den..? Endret 13. juli 2007 av Flacid Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja. Går utifra at det er noe alle rogues pleier å være før de går til angrep #showtooltip Ambush /cast [stealth] pick pocket /stopcasting /cast [stealth] Ambush er macroen. Test den. Bytt ut "ambush", med hva som helst ability du starter en fight med. 9068447[/snapback] sånsett. så med den macroen, så vises ambush når du holder over den, så picker den pockett, så ambusher den..? 9068926[/snapback] Ja, men du må velge spørsmåltegnet som macro ikon, mener jeg. Var det jeg fikk fortalt (har dog ikke prøvd med noen andre ikon) Den pick pocketer moben for alt den har, samt bruker ambush,- All in an instant! Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Så en fet rogue film til en venn, han hadde spesialisert seg på å ta mages. Garrote 3 sek silence --> kick (improved) 2 sec silence --> gouge --> blind-restealth/vanish --> rinse and repeat om de ikke var døde. Inni det der brukte han swords og spamma SS med adrenaline rush. Var utrolig fett å se han ta ned gladiator gearede mager, han var ikledd blues. Endret 13. juli 2007 av storken Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Så en fet rogue film til en venn, han hadde spesialisert seg på å ta mages. Garrote 3 sek silence --> kick (improved) 2 sec silence --> gouge --> blind-restealth/vanish --> rinse and repeat om de ikke var døde. Inni det der brukte han swords og spamma SS med adrenaline rush. Var utrolig fett å se han ta ned gladiator gearede mager, han var ikledd blues. 9069226[/snapback] Link? Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Så en fet rogue film til en venn, han hadde spesialisert seg på å ta mages. Garrote 3 sek silence --> kick (improved) 2 sec silence --> gouge --> blind-restealth/vanish --> rinse and repeat om de ikke var døde. Inni det der brukte han swords og spamma SS med adrenaline rush. Var utrolig fett å se han ta ned gladiator gearede mager, han var ikledd blues. 9069226[/snapback] Link? 9069301[/snapback] Desverre, var til e venn så den, men det var en dwarf rogue. Han dro bort ikvell men skal spørre om han husker navnet Edit: Sendte en sms til han, han huska ikke navnet på filmen eller roguen Endret 13. juli 2007 av storken Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 Greit nok, ikke sant? Men så.. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...174636576&sid=1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Så en fet rogue film til en venn, han hadde spesialisert seg på å ta mages. Garrote 3 sek silence --> kick (improved) 2 sec silence --> gouge --> blind-restealth/vanish --> rinse and repeat om de ikke var døde. Inni det der brukte han swords og spamma SS med adrenaline rush. Var utrolig fett å se han ta ned gladiator gearede mager, han var ikledd blues. 9069226[/snapback] Link? 9069301[/snapback] Desverre, var til e venn så den, men det var en dwarf rogue. Han dro bort ikvell men skal spørre om han husker navnet Edit: Sendte en sms til han, han huska ikke navnet på filmen eller roguen 9069570[/snapback] Såg dere filmen på warcraftmovies ? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 forstod ikke helt jeg. den blind greia skjer ikke likevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 forstod ikke helt jeg. den blind greia skjer ikke likevel? 9069759[/snapback] Nope, http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...174636576&sid=1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Så en fet rogue film til en venn, han hadde spesialisert seg på å ta mages. Garrote 3 sek silence --> kick (improved) 2 sec silence --> gouge --> blind-restealth/vanish --> rinse and repeat om de ikke var døde. Inni det der brukte han swords og spamma SS med adrenaline rush. Var utrolig fett å se han ta ned gladiator gearede mager, han var ikledd blues. 9069226[/snapback] Link? 9069301[/snapback] Desverre, var til e venn så den, men det var en dwarf rogue. Han dro bort ikvell men skal spørre om han husker navnet Edit: Sendte en sms til han, han huska ikke navnet på filmen eller roguen 9069570[/snapback] Såg dere filmen på warcraftmovies ? 9069748[/snapback] lå på pcen hans Men det var nok warcraftmovies siden det var sånn warcraftmovies.com start på filmen Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvordan får jeg roguen til å automatisk stoppe å angripe etter kidney shot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå