Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva skjer da?

er i lvl 68 å, og på evisceraten min står det at den skal ta 1300 dmg med 5 combpoints, men den tar bare 6-700 noe logisk svar på det?

tar halvparten av det den skal ta.

har dagger i main, og mace i off..

leter etter bedre våpen :p

Endret av Flacid
Lenke til kommentar
hva skjer da?

er i lvl 68 å, og på evisceraten min står det at den skal ta 1300 dmg med 5 combpoints, men den tar bare 6-700 noe logisk svar på det?

9060826[/snapback]

Armor reduserer skaden du gjør kort fortalt. Envenom blir dog ikke redusert av armor, pga den bruker poison dmg istedet for physical. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
kjøp våpen først :) så armorsa. du har vel råd til shoulders nå men..

9061257[/snapback]

Okei, så jeg bør kjøpe Shiv først? Blir vel kanskje den største oppgraderingen ettersom jeg bruker Ced's Carver i offhand nå. :hmm:

Lenke til kommentar
jeg vet liksom ikke om jeg skal ta daggers, swords, maces eller fists. så er litt venskelig å sette opp en specc, men jeg tenker meg noe slikt: http://www.wowhead.com/?talent=w0xZG0Ez0EzV00oZxMeoG0o

9058387[/snapback]

Maces, random stuns som proccer ofte (mace må være i mainhand).

Warriors blir værst, definitivt.

siden jeg skal spille med deg så kommer vi sikkert til å møte warrior + pala kombinasjoner, og da må palaen ned, fort.

Siden pala har BoF og kan ta bort roots så blir det vanskelig. Holy pala gladiatorgearet har etter det jeg husker ikke så mye resilence, derfor skal det være lett å critte på dem ;)

Vi skal eie assn av dem allikavel :p

Noen gode taktikker for resto druid + rogue?, sappe, blinde og cyclone?

Lenke til kommentar
jeg vet liksom ikke om jeg skal ta daggers, swords, maces eller fists. så er litt venskelig å sette opp en specc, men jeg tenker meg noe slikt: http://www.wowhead.com/?talent=w0xZG0Ez0EzV00oZxMeoG0o

9058387[/snapback]

Maces, random stuns som proccer ofte (mace må være i mainhand).

Warriors blir værst, definitivt.

siden jeg skal spille med deg så kommer vi sikkert til å møte warrior + pala kombinasjoner, og da må palaen ned, fort.

Siden pala har BoF og kan ta bort roots så blir det vanskelig. Holy pala gladiatorgearet har etter det jeg husker ikke så mye resilence, derfor skal det være lett å critte på dem ;)

Vi skal eie assn av dem allikavel :p

Noen gode taktikker for resto druid + rogue?, sappe, blinde og cyclone?

9061657[/snapback]

Cyclone warrioren, paladin vil bruke bos hvis han vet hva han gjør på, så ikke sap paladinen. og hvis warrioren lar seg sappe, så kan dere egentlig gjøre som dere vil, for det er en dårlig, dårlig warrior i så tilfelle.

Prøv å slenge bleeds på paladinen for å få ham til å bruke BoP på seg selv istedenfor warrioren, blind hvis han BoP'er og bank warrioren litt. bruk wound + mindnumbing istedenfor crip, siden BoF > crip.

Kick/skift til bjørn->bash heals, og håp på det beste.

Mot MS warriors har jeg en tendens til å dø før charge stun er over, men jeg har ikke mer enn 9.8k helse og 150 resilience, så jeg er temmelig squishy.

Endret av Talwin
Lenke til kommentar
så er ikke pga at jeg har dagger eller noe?

9060961[/snapback]

Våpen har ingen effekt på noen finishers, det er base+ 15% AP skade på 5cp eviscerate og envenom, og base+24% AP på 5cp rupture.

Siden mobs i outlands har VELDIG mye mer armor enn i azeroth så er eviscerate heller dårlig for tiden.

Lenke til kommentar
ROFL, rogues får Blind på 1min cd neste patch, 45sec med talents

jeg ler..

9064204[/snapback]

Edit: Fant det.

Vel - varigheten reduseres hvis det er noen trøst.

Uansett, rogue-relatert i PTR 2.2:

"Rogues

* Blade Flurry: This ability will now do damage to secondary targets when the primary target takes no damage due to a damage shield (such as Power Word: Shield).

* Blind duration reduced to 8 seconds, cooldown reduced to 1 minute, Blinding Powder is no longer required to use.

* Elusiveness now reduces the cooldown of Blind by 8/15 seconds.

* Master of Subtlety: The bonus damage from this talent is now properly removed when a Rogue loses stealth from zoning.

* Sap: It is no longer sometimes possible to Sap two targets at the same time in the outdoor world.

* Sap duration against PvP targets has been reduced to 10 seconds.

* Sword Specialization: This talent’s free extra attacks can no longer trigger additional extra attacks. :( "

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fint at du slipper Blinding Powder :D Men kjipt at den varer 2 sekund kortere, samme med sap.

kjøp våpen først :) så armorsa. du har vel råd til shoulders nå men..

9061257[/snapback]

Okei, så jeg bør kjøpe Shiv først? Blir vel kanskje den største oppgraderingen ettersom jeg bruker Ced's Carver i offhand nå. :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, tar 6 sek å komme ut av combat. Men blind+bandage+restealth blir litt verre, du rekker garantert ikke alle ticks før du må restealthe.

I 2v2 kan det bli frustrerende å møte rogue/druid og rogue/priest-teams for andre spillere. 1 min cd blind svir, den blir da brukt sånn 2-3 ganger per fight, i motsetning til 1.

Warrior/paladin-teams blir enda svakere i alle brackets, og dette kan sees på som litt synd, da de sliter i 2v2 allerede.

I tillegg må man være veldig sparsom med PvP-trinketen sin med mindre man er dverg, for 2 x blinds for hver use er slitsomt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...