yuo are smart Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 41/20 = pve41/0/20 = pvp 8982005[/snapback] Ikke nødvendigvis, nå som alle har imp sap. 41/20 har høyere sustained damage, noe som er viktig hvis du spiller aktivt 5v5 eller 3v3/2v2 med healere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lycantrophe, fokuserer du mest på PvE eller PvP? 8956162[/snapback] Jeg kjörer solo/5man/heroics/soloPvP/alting. Ikke organiserte greier, tok for mye tid. Dog jeg er veldig glad i hitrating, sa jeg vil opp pa hvertfall 20% total för jeg gar for attackpower. Föler at jeg har for lite attackpower na, crit er jeg delvis fornöyd med, greit til a väre i blues. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Irriterer meg litt over craftable items. Jeg har herb/alchemy (og har tenkt å fortsette med det). Men cobrascale settet er ikke mye å skryte av. Begge deler kan jeg få tilsvarende som quest reward eller drop i 5-manns non-heroic. Dermed er det ikke noe vits i å få de craftet. Med cloth er det motsatt, der er Spellstrike og Battlecast bedre enn quest/5mann drops. Føler meg litt tilsidesatt.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jepp, det meste du kan lage til hunters og rogues suger... (de to klassene jeg har spilt i det siste :/) Det du får fra BS og LW til rogue er sykt mye dårligere enn det andre klasser får fra tailoring og BS. (De 3(?) nye tingene fra BWL er bra da, men koster jo over 4000g) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nye ting i Blackwing Lair? woot? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nye ting i Blackwing Lair? woot? 9004118[/snapback] :!: Mener selvfølgelig Black Temple http://www.wowhead.com/?item=32428#z0z Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Må bare klage litt på min stakkars rogue. Fy faen rogues er ubrukelig i bgs, hahaha. Var greit for et par måneder siden, men nå? Hunters SPISER oss. Seriøst, hunters med gladiatorgear er skumle :!: Edit: Bare gi rogues twohanders så jeg får se hvordan warriors har det Endret 4. juli 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Må bare klage litt på min stakkars rogue. Fy faen rogues er ubrukelig i bgs, hahaha. Var greit for et par måneder siden, men nå? Hunters SPISER oss.Seriøst, hunters med gladiatorgear er skumle :!: Edit: Bare gi rogues twohanders så jeg får se hvordan warriors har det 9004705[/snapback] Rogue med 2h? Cheap shot, Sinister Strike, Sinister Strike, død? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Der tror jeg vi har det nye 41-point-combat-talentet. <3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ville respeccet til combat med en gang. Surprise attacks min rumpe. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 eller la rogues pickpockete playesr for våpenet deres i 5 sec (disarm+use of 2h merciless gladiator's greatsword anyone?) en backstab med den ville vært artig å se: your backstab _hits_ randomwarrior for 8900 Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Heysann. Jeg har nå kommet til level 44 med roguen min, og jeg lurte på hva som er best av Phantom blade i level 44 eller Jang'Thraze the protector i level 45? Hva skal jeg bruke^^ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ehm, backstab uten dagger? Alle vet at backstab og ambush krever en dagger. Cheap shot, Sinister Strike, Sinister Strike, død? Vet du hvor mye damage Sinister strike gjør? Det måtte jo seff være en penalty eller revamp av rogues for at det skulle være balansert, men rogues hadde på LANGT nær gjort like mye dmg som warriors. Skal vi se; - Deathwish / enrage +20%/25%dmg -Som regel 50% mer attackpower enn rogues. -Høyere critchance. Du hadde ihvertfall ikke crittet 4000 per. Uansett, selvsagt haddet det blitt overpowered på nåverende tidspunkt, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Blade Flurry, Adrenaline Rush. 2h SS, ingen 6 sek CD - pew pew. Endret 5. juli 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Arba Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Noen som vet om det går ann og lage en macro som bruker Adrenaline Rush, Blade flurry og en trinket?? noe som pom pyro greiene til mager. btw noen som vet ca mye hit man trenger som Rogue i PVE? er litt usikker på om jeg har nok, http://armory.wow-europe.com/character-she...heridon&n=Zepoc mener selv at AP og critt er grei nok men lurer på om jeg skulle ha skaffa noe mer hit Endret 5. juli 2007 av Arba Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Generell regel: Lurer du på om du har nok hit, har du ikke nok hit. Ideelt sett bør du ligge på 19% hit fra rating, men i praksis er 250ish hit rating nok til å begynne å raide. Endret 5. juli 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ehm, backstab uten dagger? Alle vet at backstab og ambush krever en dagger. 9007078[/snapback] hmm godt poeng. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hører mange snakker om den "nye pvp speccen" med Combat / Subtley og fists / maces. hva går denne ut på..? evt hvordan er den? tror Grim på al'akir bruker den Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hvis grim på al'akir bruker den kan du jo bare snuse på den på armory kan du ikke? eller mener du hvordan man bruker den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå