Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lycantrophe, fokuserer du mest på PvE eller PvP?

8956162[/snapback]

 

Jeg kjörer solo/5man/heroics/soloPvP/alting. Ikke organiserte greier, tok for mye tid.

 

Dog jeg er veldig glad i hitrating, sa jeg vil opp pa hvertfall 20% total för jeg gar for attackpower. Föler at jeg har for lite attackpower na, crit er jeg delvis fornöyd med, greit til a väre i blues.

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over craftable items. Jeg har herb/alchemy (og har tenkt å fortsette med det). Men cobrascale settet er ikke mye å skryte av. Begge deler kan jeg få tilsvarende som quest reward eller drop i 5-manns non-heroic. Dermed er det ikke noe vits i å få de craftet. Med cloth er det motsatt, der er Spellstrike og Battlecast bedre enn quest/5mann drops. Føler meg litt tilsidesatt.... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jepp, det meste du kan lage til hunters og rogues suger... (de to klassene jeg har spilt i det siste :/)

 

Det du får fra BS og LW til rogue er sykt mye dårligere enn det andre klasser får fra tailoring og BS. :wallbash: (De 3(?) nye tingene fra BWL er bra da, men koster jo over 4000g)

Lenke til kommentar

Må bare klage litt på min stakkars rogue. Fy faen rogues er ubrukelig i bgs, hahaha. Var greit for et par måneder siden, men nå? Hunters SPISER oss.

Seriøst, hunters med gladiatorgear er skumle :!:

 

Edit: Bare gi rogues twohanders så jeg får se hvordan warriors har det :love:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Må bare klage litt på min stakkars rogue. Fy faen rogues er ubrukelig i bgs, hahaha. Var greit for et par måneder siden, men nå? Hunters SPISER oss.

Seriøst, hunters med gladiatorgear er skumle :!:

 

Edit: Bare gi rogues twohanders så jeg får se hvordan warriors har det  :love:

9004705[/snapback]

Rogue med 2h?

Cheap shot, Sinister Strike, Sinister Strike, død?

Lenke til kommentar

Ehm, backstab uten dagger? Alle vet at backstab og ambush krever en dagger.

 

Cheap shot, Sinister Strike, Sinister Strike, død?

 

Vet du hvor mye damage Sinister strike gjør? Det måtte jo seff være en penalty eller revamp av rogues for at det skulle være balansert, men rogues hadde på LANGT nær gjort like mye dmg som warriors.

 

Skal vi se; - Deathwish / enrage +20%/25%dmg

-Som regel 50% mer attackpower enn rogues.

-Høyere critchance.

 

Du hadde ihvertfall ikke crittet 4000 per. :) Uansett, selvsagt haddet det blitt overpowered på nåverende tidspunkt, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann og lage en macro som bruker Adrenaline Rush, Blade flurry og en trinket?? noe som pom pyro greiene til mager.

 

 

btw noen som vet ca mye hit man trenger som Rogue i PVE? er litt usikker på om jeg har nok, http://armory.wow-europe.com/character-she...heridon&n=Zepoc mener selv at AP og critt er grei nok men lurer på om jeg skulle ha skaffa noe mer hit

Endret av Arba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...