Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sword Combat er nok absolutt det beste til å levle med, spesielt hvis du har litt gear som drar deg.

Hvis det å komme til 70 asap er målet er nok Sword combat hele veien som er tingen. Hvis du, som meg, ønsker litt annet, pvp, instances etc. i tillegg vil jeg påstå at det er 41/20/0 som er tingen.

Men igjen, det går på spillestil og er -meget- subjektivt.

Evt:

Noen som kan sette opp et oppsett helt til lvl 70 i tallents kalk? max dps og best i pvp, med ambush bonuser og backstab bonuser, bare det som slayer som faen?

8900802[/snapback]

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Jeg fikk Spitblade i dag, og på onsdag kjøper jeg meg gladiator sword off-handen. Hvilken skal jeg sette mongoose på?

8944639[/snapback]

Mainhand først, deretter skraper du sammen til mongoose på offhand også - dual mongoose er snadder =)

Lenke til kommentar
sandder så lange du ikke spiller high end arena såklart, jeg gjør i allefall research om rogues jeg vet jeg møter ofte på, har de ikke weaponchain på OH så forsvinner våpenet deres raskt.

8945441[/snapback]

Haha sant, disarm er rogue killer nr 1, det finnes nesten ikke roguer med wep chain atm, så ikke rart warriors eter de. (Vi eter riktiknok roguer med det og, men uansett^^)

Proc enchanter procer sykt sjelden i OH uansett. Så en wep chain taper du ikke mye på over mongoose.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar

jeg synes det finnes hauger jeg, spesiellt i arena'er, men da tenker man gjerne mer på gearet sinn enn litt casual BG gåing. i BGs er det skjeldent, ser jeg med gladtiator gear er jeg mer sparsom på disarmingen. disarm burde gjort noe dmg også imo, hadde rettferdiggjort å prøve og feile i arenaer også.

Lenke til kommentar
jeg synes det finnes hauger jeg, spesiellt i arena'er, men da tenker man gjerne mer på gearet sinn enn litt casual BG gåing. i BGs er det skjeldent, ser jeg med gladtiator gear er jeg mer sparsom på disarmingen. disarm burde gjort noe dmg også imo, hadde rettferdiggjort å prøve og feile i arenaer også.

8945472[/snapback]

Vel, husk at disarm er litt imba når du får det inn. Tvinger de til å waste en CD.

No har eg aldri vært stort over 2k rating, men på 1900 har ca 50% av roguer wep chain.

Lenke til kommentar

Equip boots. Selg chest. Denne chesten er helt lik omtrent: http://www.wowhead.com/?item=27787

8 Ap og 4 stamina mot 11 crit rating. Ok da, du kan godt equippe den også hvis du vil.

Jeg fikk Spitblade i dag, og på onsdag kjøper jeg meg gladiator sword off-handen. Hvilken skal jeg sette mongoose på?

8944639[/snapback]

Mongoose på mainhand så klart? Der du får mest procs. Eventuelt kunne du skaffa deg http://www.wowhead.com/?item=29357 dersom du ikke bruker deadly throw så ofte, eller non-PvP gloves som booster skillen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...