Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er en håpløs løsning av Blizzard, når PvP weapons er bedre til PvE enn PvE våpen. Jeg har gått å ventet på at Talon of Azshara skulle droppe, men nå kan jeg bare drite i det. Hvis jeg vil henge med i svingene må jeg skaffe meg Merciless Slicer og gå rundt med samme graphics på våpenet som 99,9% av alle andre rogues. Whop-de-fucking-do.

Lenke til kommentar
med samme graphics på våpenet som 99,9% av alle andre rogues. Whop-de-fucking-do.

8914973[/snapback]

Akkurat det syns jeg også er veldig dårlig.

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...298889931&sid=1 Enig med han her :/

8915075[/snapback]

Kan ikke si meg uenig med ham nei. Epic var i si tid EPIC - nå har alt som kan krype å gå epics så snart de blir 70. At PvP armor nå i tillegg får tier looks synes jeg kvalmende, makan til latskap fra Blizzard.

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Plukka opp 2 Ced's Carver fra AH nå og lurer litt på hvilken spec jeg skal gå.

30/0/31, 41/20/0, 41/3/17?

Har ikke det beste gearet, 8200hp, 1200 AP, 18% crit.

Hvilken spec burde jeg gå? PvP er det jeg satser mest på.

Lenke til kommentar
41/3/17, vist det er pvp og ikke arena ? :p

For 30/0/31 er vell den store arena speccen fortiden ?

8927967[/snapback]

30/0/31 var den store arenaspeccen når du hadde en sjanse i havet til å burste noen ned, i.e. når alle var i blues. Nå er det "go combat or go home", spesielt hvis du kommer litt opp i ranks.

41/20/0 er fortsatt den beste allround daggerbuilden. For alle andre våpen, gå QR combat eller full combat. Subtlety er dødt.

Lenke til kommentar

Er det noe særlig å levle med subtlety egentgli? Har en 47 rogue som jeg vil levle litt oppover (muligens bare holde meg på 49 å PVPe) og har levla combat til nå, men er gått så fryktelig lei det. Subtlety synes jeg er det aller mest interessante treet for rogues, men det ser ikke ut til å være noe særlig å levle med... noen som kan prove me wrong?

Har også vurdert mutilate, men synes ikke det ser så kult ut... Hvordan er fremgangsmåten mot en mob med mutilate? Ser at det er 50% mer dmg mot poisoned targets, men om man bruker deadly poison, pleier mobsa å breake gauge før jeg rekker å mutilate? Eller? Noen som har noen gode tips...

Ble forresten litt trist når du sa at subtlety er dødt :( Er jo så mye gøy der...

Lenke til kommentar
1. Gouge, ikke gauge.

2. Gouge er oppskrytt, med Cheap shot og kidney shot har du ikke bruk for den.

3. 2x Deadly er en vinner, åpner for Envenom.

4. Finfint mot melee-elites, 2x Crippeling + gouge er grisebra. Trenger litt plass, mulig å "kite".

8942081[/snapback]

Beklager stavefeilen... Du mener med andre ord at jeg bør gå mutilate? Noen her som har prøvd å gå subtlety? Er så glad i ambush :p

Kan noen isåfall sette opp ett fint mutilate build for lvl 50...?

Lenke til kommentar
Kosera - Pink Hat PvP

Hva synes dere? Gief konstruktiv kritikk.

8943941[/snapback]

Den var diggbar. Bra klippet, og musikken falt i smak. ;) Dog, det var litt vanskelig å se i full skjerm, siden oppløsningen ikke var på topp, men allikevel bedre oppløsning enn de fleste WoW filmer som er ute, og jeg regner med den ville tatt for stor plass med bedre. Så alt i alt; bra jobba!

Edit: Som noen sikkert har fått med seg, har jeg startet en ny Rogue main. Ser noen her (i det minste Lycanthrope) anbefaler Assassination for leveling, mens jeg har hørt fra andre at en Sword Combat specc er bortimot det eneste som duger, er det feil, eller funker begge deler like bra? (Sikkert blitt spurt en million ganger før, men jeg spør da igjen) Er det i så tilfelle forskjellige fremgangsmåter når man tar mobs med de forskjellige speccene, eller blir det stort sett SS spam og en S'n'D i ny og ne uansett?

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...