Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Hadde det vært så lett som en vanlig utregning som det hadde det vært greit. Men nå må du huske at rupture ignorerer armor fordi det er en bleed effekt.

 

Mainstream, ved å følge 3pt slice, 5pt slice, 5pt rupture - Repeat - får du mest total DPS.

8902774[/snapback]

 

Det var rimelig greit. Ta en titt på de nye tallene, og rupture over evisc. er en no-brainer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Speaking of slaying, luk at whispers.

8901312[/snapback]

angående bildet: var nå en veldig lettkledd mage du hadde der! ;)

 

 

En SS crit gjør mer skade enn en swordproc crit.

8902477[/snapback]

 

Er det tatt i med gjennomsnittlig resilience hos mostanderene dine i den tankegangen eller er det fra et pve aspekt vi tenker? Hele ideen din høres veldig spennende ut, jeg regner med du forteller hva det ender opp med etter du har prøvd? :)

Lenke til kommentar

men en swordproc vil si et ekstra angrep, det er jo det sword procs er, så da har vi en base av 2 angrep, hvis de critter igjen ligger vi på 4x dmg mot en 0 resilience motstander.

 

legger man så til 20% reduced dmg fra crits ifra resilience ligger man igjen med 320% dmg, må si at jeg ikke får weapondmg+boost fra SS+crit minus resilience til å bli > sword proc crit bare. eller glemmer jeg noe?

Lenke til kommentar

Nei, det er autoattack + swordspec. Hele diskusjonen her startet med at DeeTee tenkte på å ha sword i offhand og fist i mainhand, slik at man kan nyte både hyppige mainhand procs fra offhand sword spec, og 5% crit på special attacks.

 

Med min litt ensidige utregning full av potensielle feil kom jeg fram til at det ikke var spesiell forskjell på disse.

 

At attack+swordspec-proc som critter gjør mye skade er vel rimelig kjent?

 

Slitsomt når folk skal punkt-kommentere i en større diskusjon. For nye lesere startet denne diskusjonen på slutten av side 115.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Hei alle med rogues der ute! :)

 

Nå har jeg lvl en NE rogue til 64 for så å lvl en Belf rogue til 60. Belfen er main mens NE er pansjonert forgot med minder noe helt spessielt skjer.

 

Alle vennen mine er 70 på samme server som Belfen så vi gjerne dinge 70 med han. :)

 

Det eneste som er problemt nå er at jeg er litt lei av å lvl rogue, iallefall med sword spec. Har lvl 60+64+ca.30 (diverse alts) = 154!?! lvler med rogue nå.

 

Jeg orker ikke lvle og sette meg inn i en ny klasse så derfor tenker jeg på å respecce til noe annet en sword men som fortsatt er bra PvE.

 

Har dere noen gode forslag til noen specs for lvl 60 rogue? Har en god dagger og ca. 100g jeg kan bruke på respec (30g tror jeg) og et eller to nye våpen. Har selfølgelig to passe gode sverd også.

 

Roguen min er specca full combat og litt ass nå...

 

Bountyhunter

Lenke til kommentar

Har prøvd mutilate en gang men da med lite 2 lite egnete daggere så er villig til å prøve igjen ;) . Noen andre forslag før jeg går å kaster bort g-ene mine på daggers og respecc?

 

Takk for inspill Xeenon :)

 

men jeg er bare lvl 60 så må ta vekk en 10 talent points... hmmm... må da bli i combat for å fortsatt ha Mutilate. Er lite kiin på å miste 5%+hit og duel wield spes da de er to av de beste talentene ingame..

 

Men er http://www.wowhead.com/?talent=wMe0oEMsizVoGZV noe å gå for? Eller er http://www.wowhead.com/?talent=wMe0oEMsizVoGcM bedre?

 

hmm... virker for meg som om den siste er best @ lvl 60

 

Mvh Bountyhunter

 

Edit: Hva er egentlig best +5% med daggers eller +50% off hand dmg? har en liten følelse av at +50 off hand er bedre en 5% crit, men er ikke sikker :p

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar
Nei, det er autoattack + swordspec. Hele diskusjonen her startet med at DeeTee tenkte på å ha sword i offhand og fist i mainhand, slik at man kan nyte både hyppige mainhand procs fra offhand sword spec, og 5% crit på special attacks.

 

Med min litt ensidige utregning full av potensielle feil kom jeg fram til at det ikke var spesiell forskjell på disse.

 

At attack+swordspec-proc som critter gjør mye skade er vel rimelig kjent?

 

Slitsomt når folk skal punkt-kommentere i en større diskusjon. For nye lesere startet denne diskusjonen på slutten av side 115.

8903061[/snapback]

 

Kjøpte meg 2xMerciless sverd jeg, etter omtanke fant jeg ut at 75% av alle swordprocs kommer av SS, så derfor blir det litt teit å kutte ut den delen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...