Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel ta noen arena-kamper jeg også. Men går tregt med 250-300 poeng per uke :/

 

mad_arab: Hvordan kan du se folk med daggerne når de ikke kommer før onsdag? :p

8890564[/snapback]

 

Dette gjelder like mye de gamle daggerne. Man må langt i spillet for å få over 90 i dps. Med jevnlig pvp, bare 1 time i uka, vil man få 2 stk av dem etterhvert. Innsatsen er betraktelig lavere enn det som må til for å få tilsvarende i PvE rading...

Lenke til kommentar
Du kan jo bare lage et arenateam, spille ti kamper og få poengene dine. Rinse and repeat, og våpen ligger i banken før eller senere.

 

Ang rogue revamp; kilder/link/etc? Hadde vært spennende å lese.

8890546[/snapback]

Vel, som de fleste som har PvPet i det siste vet at rogues er ganske gimped (blir ikke mye bedre med den kommende patchen). Utviklerne har sagt at de skal holde et øye med rogues for å vurdere om en revamp er nødvendig.

Er fullstendig klar over at rogues er veldig lowtier i og med at vi scaler dårlig offensivt i forhold til hvordan classes scaler defensivt. Det har ca. ingenting å si med hvorvidt man får arenapoeng uansett, da man bare kan lage nytt team når ratingen blir for lav.

Lenke til kommentar
Mings triste side?

8890704[/snapback]

Ming er trist, siden hans er trist. Aldri likt fyren. :)

Dog det der var ikke min post, men er ikke alle i rogue communitiet som har "the hots" for han..

8890734[/snapback]

 

 

 

Spørsmålet er vel heller, finnes det noen i rogue comunitiet som faktisk liker ming?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen tips til gear som er lett å skaffe? :p

 

Har 45k honor points, og skal skaffe litt mer. Så kjøper jeg de nye tingene + cloak. Og har snart nok til Band of Excorsist eller hva den heter.

 

Armory: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...llbane&n=Terrus

 

 

edit:

 

:!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

39.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Har litt lyst til å prøve noe annet for å få en DPS boost. Noen som har testa fist MH og sword OH med både sword og fist spec? Slik at man får +5% crit på mainhand og special attacks samt også swordprocs? ( Offhand swordproc gir mainhand swing ). Bare undrer litt. Tenkt kjøpe meg 2 mercyless våpen siden jeg har spart opp 5000 arena points, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...