Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får 4 ekstra yards med 2/2 Dirty Tricks. = 14 yard blind, 9 yard sap. Du kan med andre ord sappe hunters som står på traps og flares, mages som spammer arcane explosion, og så videre.

8877933[/snapback]

 

Det med mager som blinker funker fett, men flare-campende huntere har jeg ennå til gode å kunne sappe mens de sitter der trygt på trappen sin og flare rundt seg.

Lenke til kommentar
Du får 4 ekstra yards med 2/2 Dirty Tricks. = 14 yard blind, 9 yard sap. Du kan med andre ord sappe hunters som står på traps og flares, mages som spammer arcane explosion, og så videre.

8877933[/snapback]

 

Du får 5 ekstra yards ;)

8878084[/snapback]

Oops. Fix'd.

 

Med 10 yards sap har sap like lang range som flare-debuffen, du må bare finne ut hvor du skal komme inn fra så virker det helt fint.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar

Cheap shot eller Garrote, avhengig av situasjon, få inn poison, 2x mutilate.

 

Kidney shot.

 

2x mutilate, trinket, coldblood, eviscerate, dau i de fleste tilfeller.

 

Hvis ikke: Rinse and repeat.

 

:)

 

Cloak of shadows når han kommer ut av Kidney shot for å countre deathcoil, will of the forsaken med en gang du blir fearet.

 

 

Sånn gjør jeg det, om ikke annet.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Rogues sliter med det meste, casters er vel de eneste classene vi kan vinne lett mot. Men SL Warlocks med 5456416512160 resilience er ikke gøy. Jeg snakker om erfaringer fra Arena tho, har ikke hatt mye tid til WSG/Dueling med roguen.. Blir bare sint =).. Men blizzard har vel sagt at de vurderer rogue revamp, eller har jeg oppfattet det feil?

Lenke til kommentar

Jeg er litt frustrert av de nye Arena daggerne. De er helt absurd bra, men er mye lettere å få tak i enn PvE-utstyr. Jeg vet ikke om det i det hele tatt finnes så bra PvE-daggere som PvP. Jeg har aldri PvP'et, og har ikke lyst til å begynne med det, men begynner å se at folk rundt meg får disse daggerne, og at de får dem fortere og lettere enn jeg får tilsvarende utstyr gjennom PvE.

Lenke til kommentar
Jeg er litt frustrert av de nye Arena daggerne. De er helt absurd bra, men er mye lettere å få tak i enn PvE-utstyr. Jeg vet ikke om det i det hele tatt finnes så bra PvE-daggere som PvP. Jeg har aldri PvP'et, og har ikke lyst til å begynne med det, men begynner å se at folk rundt meg får disse daggerne, og at de får dem fortere og lettere enn jeg får tilsvarende utstyr gjennom PvE.

8890223[/snapback]

I feel your pain :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Må vel ta noen arena-kamper jeg også. Men går tregt med 250-300 poeng per uke :/

 

mad_arab: Hvordan kan du se folk med daggerne når de ikke kommer før onsdag? :p

Lenke til kommentar
Du kan jo bare lage et arenateam, spille ti kamper og få poengene dine. Rinse and repeat, og våpen ligger i banken før eller senere.

 

Ang rogue revamp; kilder/link/etc? Hadde vært spennende å lese.

8890546[/snapback]

Vel, som de fleste som har PvPet i det siste vet at rogues er ganske gimped (blir ikke mye bedre med den kommende patchen). Utviklerne har sagt at de skal holde et øye med rogues for å vurdere om en revamp er nødvendig.

 

The developers have also ensured us that they will be watching rogues specifically to ensure that we're still indeed a capable class (which we are, no matter what Ming ever spews out on his rather sad website) after the change.
Endret av Overguard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...