storken Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ja, du får crit med begge våpna med CB, og nei, du får ikke 4 CP. Dersom du har gjort en finishing move, ruthlessness proccer (+1 CP) og du slenger inn en double-crit mutilate har du 4 CP. Det gjør mutilate til et morsomt build, da du kan leke med forskjellige finishing moves. Med Initiative, Premed. og Seal Fate kan du få 5 combopoints fra 1 ambush-crit. Ganske fett det også, selv om det ikke er et build jeg liker. 8847507[/snapback] Om du mutilater der 1 av hittene critter og den andre hitter, får du 3 CP da? Og, har hørt mye om at dagger spec er useless i arena S 2 fordi du får så mye resilence at det blir vanskelig å critte, så derfor sier noen at mace spec er veien å gå. /discuss? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvis bare en av mutilatene critter så får du 3cp. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Okei. Jeg lurer på om jeg skal gå en spec med preparation (2x vanish, 2x CB, 2x evasion (imba mot druids)). Eller om jeg skal gå en mutliate build Mutilate: høy dps, mindre survivabillity enn 30/0/31. Trenger ikke å stresse med å komme bak targets for å bruke abilities. Mace spec?, stunstunstun ftw?, er mace den nye PvP builden? siden det er gjevnere dmg som ikke lener seg på crit for å levere dmg? har selv ikke prøvd maces. Ja, jeg spør mye har bare levla som combat, ready for some fun ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 For meg som relativt casual er Mutilate den beste speccen. Høy dps, gode crits. Fint til grinding. Kan "kite" en del elites. Digg i pvp. Mange combopoints, vid bruk av finishers. Utrolig moro. Føler deg ikke gimpet noen steder, fint med 20poengs fyll i combat. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) hvilken av disse er best for PvP? http://www.wowhead.com/?talent=fheboEzsVzVohfV0bV eller http://www.wowhead.com/?talent=iheboEzsVzVoZEMc0Mh Dere kjenner kanskje til improved poisons buggen? Tier 4 i assasination. Du speccer 5/5 improved poison, du lager MASSE poison. Så speccer du til 0/5 improved poison. Selv om du ikke har imp poison så proccer nå poisonen din (som du laga mens du hadde 5/5) 30% istedenfor 20%. Om du har 3 bloodfang setdeler kan du få poisonen din opp i 35% procchance om jeg ikke tar helt feil Endret 15. juni 2007 av storken Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dette er min build. Jeg har ikke Imp. Eviscerate (Eviscerate etter envenom er søppel imo, spesielt mot 40% crit) og Imp. SS for soloing mot poison-immune og multitarget. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 hva med denne? http://www.wowhead.com/?talent=fheboEzsVzVohfV0bV synes det er bedre med 20% mer dmg på mutliate enn 50% mer på offhand?, eller tar jeg feil nå? og hvor skal jeg putte de 2 siste pointene? Merk: dette er PvP, only. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg liker dualwield specilization, men for PvP er det nok fint med fyll i Subtlety. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 jepp, skal prøve ut noen forskjellige specs å finne ut hva jeg liker Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Visste ikke om Imp poisons-buggen, takker. Jeg er en fattig mann, så får ikke misbrukt den. Angående buildet ditt: Fyfy, 0 Quick Recovery? Så fort det nivået åpner seg i assassination er QR det første man putter points i. Combat Mutilate gjør mer skade enn Mutilate/Subtlety. Skadeforskjellen på mutilate er minimal, i tillegg gjør du mye mer auto-attack skade. Subtlety-fyllet er mer for alt det andre du finner der også. Nå som stealthed sap ble core ability hadde jeg valgt 41/20/0 uten tvil, men det er også fordi jeg gjør en god del PvE. Endret 16. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Visste ikke om Imp poisons-buggen, takker. Jeg er en fattig mann, så får ikke misbrukt den. Angående buildet ditt: Fyfy, 0 Quick Recovery? Så fort det nivået åpner seg i assassination er QR det første man putter points i. Combat Mutilate gjør mer skade enn Mutilate/Subtlety. Skadeforskjellen på mutilate er minimal, i tillegg gjør du mye mer auto-attack skade. Subtlety-fyllet er mer for alt det andre du finner der også. Nå som stealthed sap ble core ability hadde jeg valgt 41/20/0 uten tvil, men det er også fordi jeg gjør en god del PvE. 8872733[/snapback] Skal være mest mulig PvP viable. http://www.wowhead.com/?talent=fGeboxMsidVoZEMc00h Jeg så en film av en rogue som har "dirty tricks" og han sapper på _lang_ range. - MoD gir jo en fordel mot andre roguer og druids, hjelper og mot locks og hunters med track hidden. - Opportunity gir 20% mer dmg til mutliate. - Initiative gir jo mer combopoints, jeg liker garrote godt mot mages. - Serrated blades gir jo -560 armor og increaser dmg på rupture voldsomt. Master poisoner?, 30% resist mot blind, wywern sting, serpent sting, andre rogues poison. verdt det eller ikke? Edit: søren, ingen imp gouge Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Bruker du eviscerate nok til at den er verdt 3 poeng? For PvP er Master Poisoner verdt det imo. Endret 16. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Bruker du eviscerate nok til at den er verdt 3 poeng? For PvP er Master Poisoner verdt det imo. 8874094[/snapback] nei når jeg tenker meg om . da replasseres de pointene Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 lurer på om jeg skal specce multilate når jeg får nok Tp men hvordan er multilate på lav lvl? går swords atm med denne bulden tenkte gå viger/hemo men multilate virker morsomt Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Mutilate er helt klart en outlandsbuild da det kommer veldig godt med å ha Precision. Du bør heller gå for sword combat før ca 55, men etter 55 er buildene nok omtrent likeverdige. Det kommer egentlig veldig an på spillestil, som så meget annet. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Har noen en film som viser hvor langt unna du kan sappe med disse dirty tricksa? og kanskje noe mer info om det? leser om rogues som sapper fra 20 yards og whatnot for tiden.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vet ikke nøyaktig hvor mange yards jeg kan gjøre det på, men det hjelper på utrolig mye skal jeg si det fra 0/2 til 2/2 der Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 gjør det vel fra 5 yards (melee range) til 10 yards (+5) men jeg mener å ha fått med meg mye lengre rekkevidder med bug eller lignende? :S Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 gjør det vel fra 5 yards (melee range) til 10 yards (+5) men jeg mener å ha fått med meg mye lengre rekkevidder med bug eller lignende? :S 8875749[/snapback] Se niar sin film "mean machine" Han sapper fra lang range Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Du får 5 ekstra yards med 2/2 Dirty Tricks. = 15 yard blind, 10 yard sap. Du kan med andre ord sappe hunters som står på traps og flares, mages som spammer arcane explosion, og så videre. Endret 16. juni 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå