Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Ja, du får crit med begge våpna med CB, og nei, du får ikke 4 CP.

 

Dersom du har gjort en finishing move, ruthlessness proccer (+1 CP) og du slenger inn en double-crit mutilate har du 4 CP. Det gjør mutilate til et morsomt build, da du kan leke med forskjellige finishing moves.

 

Med Initiative, Premed. og Seal Fate kan du få 5 combopoints fra 1 ambush-crit. Ganske fett det også, selv om det ikke er et build jeg liker.

8847507[/snapback]

 

 

Om du mutilater der 1 av hittene critter og den andre hitter, får du 3 CP da?

 

Og, har hørt mye om at dagger spec er useless i arena S 2 fordi du får så mye resilence at det blir vanskelig å critte, så derfor sier noen at mace spec er veien å gå.

 

/discuss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei.

 

Jeg lurer på om jeg skal gå en spec med preparation (2x vanish, 2x CB, 2x evasion (imba mot druids)).

 

Eller om jeg skal gå en mutliate build

 

Mutilate: høy dps, mindre survivabillity enn 30/0/31. Trenger ikke å stresse med å komme bak targets for å bruke abilities.

 

Mace spec?, stunstunstun ftw?, er mace den nye PvP builden? siden det er gjevnere dmg som ikke lener seg på crit for å levere dmg?

 

har selv ikke prøvd maces.

 

Ja, jeg spør mye :p har bare levla som combat, ready for some fun ^^

Lenke til kommentar

hvilken av disse er best for PvP?

 

http://www.wowhead.com/?talent=fheboEzsVzVohfV0bV

eller

http://www.wowhead.com/?talent=iheboEzsVzVoZEMc0Mh

 

Dere kjenner kanskje til improved poisons buggen?

Tier 4 i assasination.

 

Du speccer 5/5 improved poison, du lager MASSE poison. Så speccer du til 0/5 improved poison.

 

Selv om du ikke har imp poison så proccer nå poisonen din (som du laga mens du hadde 5/5) 30% istedenfor 20%.

 

Om du har 3 bloodfang setdeler kan du få poisonen din opp i 35% procchance om jeg ikke tar helt feil ;)

Endret av storken
Lenke til kommentar

Visste ikke om Imp poisons-buggen, takker. Jeg er en fattig mann, så får ikke misbrukt den. Angående buildet ditt: Fyfy, 0 Quick Recovery? Så fort det nivået åpner seg i assassination er QR det første man putter points i.

 

Combat Mutilate gjør mer skade enn Mutilate/Subtlety. Skadeforskjellen på mutilate er minimal, i tillegg gjør du mye mer auto-attack skade. Subtlety-fyllet er mer for alt det andre du finner der også.

 

Nå som stealthed sap ble core ability hadde jeg valgt 41/20/0 uten tvil, men det er også fordi jeg gjør en god del PvE.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Visste ikke om Imp poisons-buggen, takker. Jeg er en fattig mann, så får ikke misbrukt den. Angående buildet ditt: Fyfy, 0 Quick Recovery? Så fort det nivået åpner seg i assassination er QR det første man putter points i.

 

Combat Mutilate gjør mer skade enn Mutilate/Subtlety. Skadeforskjellen på mutilate er minimal, i tillegg gjør du mye mer auto-attack skade. Subtlety-fyllet er mer for alt det andre du finner der også.

 

Nå som stealthed sap ble core ability hadde jeg valgt 41/20/0 uten tvil, men det er også fordi jeg gjør en god del PvE.

8872733[/snapback]

 

Skal være mest mulig PvP viable.

 

http://www.wowhead.com/?talent=fGeboxMsidVoZEMc00h

 

Jeg så en film av en rogue som har "dirty tricks" og han sapper på _lang_ range.

 

- MoD gir jo en fordel mot andre roguer og druids, hjelper og mot locks og hunters med track hidden.

- Opportunity gir 20% mer dmg til mutliate.

- Initiative gir jo mer combopoints, jeg liker garrote godt mot mages.

- Serrated blades gir jo -560 armor og increaser dmg på rupture voldsomt.

 

 

Master poisoner?, 30% resist mot blind, wywern sting, serpent sting, andre rogues poison. verdt det eller ikke?

 

Edit: søren, ingen imp gouge :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...