Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Ja, du får crit med begge våpna med CB, og nei, du får ikke 4 CP.

 

Dersom du har gjort en finishing move, ruthlessness proccer (+1 CP) og du slenger inn en double-crit mutilate har du 4 CP. Det gjør mutilate til et morsomt build, da du kan leke med forskjellige finishing moves.

 

Med Initiative, Premed. og Seal Fate kan du få 5 combopoints fra 1 ambush-crit. Ganske fett det også, selv om det ikke er et build jeg liker.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye attackpower vil Braided Eternium Chain tilsvare på 1.8 spd daggers? Er usikker på om jeg skal beholde den (Har ikke charges igjen på crit-buffen) eller skaffe Worgen Claw Necklace.

8850031[/snapback]

 

Worgen Claw Necklace er klart bedre, men BEC er ikke så ille heller om du bruker use-saken i meleegroup i raids. Den er relativt billig å lage uansett, så 10 charges per stykk holder i massevis.

 

5 weapon damage = 14*5/1,8 = ca. 39 ap.

Lenke til kommentar
Sword er helt klart best, med den nye forandringen i sword specialization.

8869075[/snapback]

 

Den blir nerfet igjen.

8869165[/snapback]

 

oj, nå har det skjedd noe som ikke jeg hatt fått med meg, hva går denne buffen/nerfen ut på?

 

(er dagger rogue, soon to be mace rogue)

Lenke til kommentar

Den er fortsatt bedre enn før. Hvis du har brukbart gear er swordspec den beste speccen.

 

Edit.

 

Swordspec før: Når swordspec proccet ble angrepstimeren din satt til 0, noe som ikke ga deg et ekstra angrep, men fikk det neste angrepet ditt til å komme fortere.

 

Buff: Swordspec ble en miniatyrversjon av Windfury; sjanse til å få et ekstra "gult" angrep på dine vanlige slag. Disse angrepene gikk/går gjennom glancing blows.

 

Nerf: Ekstraangrepene blir behandlet som vanlige angrep; de går gjennom glancing blows-utregning, samt får 24% missrate i stedet for 5%.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar
Sword er helt klart best, med den nye forandringen i sword specialization.

8869075[/snapback]

 

Den blir nerfet igjen.

8869165[/snapback]

 

oj, nå har det skjedd noe som ikke jeg hatt fått med meg, hva går denne buffen/nerfen ut på?

 

(er dagger rogue, soon to be mace rogue)

8869196[/snapback]

 

Tror det var at man fikk 2 x special attacks når sword speccen procca.

Altså 2 sinister strike i stedet for 1 sinister strike og 1 white damage hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...