Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rogues etter TBC er nå som de var rett etter vanlig launch: Ustoppelige i blue vs blue, men etter hvert som folk gearer opp får de rett og slett for mye stamina og resilience til at vi tar dem lett.

8838598[/snapback]

Amen. Taper sjelden 1on1 nå, spesielt i World PvP, men jeg merker at epics begynner å stoppe meg. Bare litt, selvfølgelig. ;)

Lenke til kommentar
Er det noen klasser Rogue IKKE tar nå etter tbc? Som hunter har rogues blitt vanskeligere.

8838059[/snapback]

 

Som protection paladin er roguer en lek.

Skjønt, det og fury warriors (og ingen in their right state of mind speccer det lenger uansett) er de eneste klassene jeg kan banke også. :(

8839852[/snapback]

 

 

og du duelerer bare de dårligste folka? når dem sover og dama til lillebroren dems spiller?

Lenke til kommentar
Er det noen klasser Rogue IKKE tar nå etter tbc? Som hunter har rogues blitt vanskeligere.

8838059[/snapback]

 

Som protection paladin er roguer en lek.

Skjønt, det og fury warriors (og ingen in their right state of mind speccer det lenger uansett) er de eneste klassene jeg kan banke også. :(

8839852[/snapback]

 

 

og du duelerer bare de dårligste folka? når dem sover og dama til lillebroren dems spiller?

8839878[/snapback]

 

Nei, sist duell jeg hadde var jeg geara i blått og roguen i (nesten) fullt gladiator set.

Det var en tøff kamp, men jeg vant, enda roguen brukte både vanish, blind og evasion, selv om det skal nevnes at jeg selv brukte Divine Shield ettersom roguen brente av 3 cooldowns.

I mer jevnt geara kamper har jeg stått igjen med så mye som 40% mana og hp etter endt kamp.

 

Roguer har jeg ikke hatt noe problem med, men de er stort sett den eneste klassen.

 

Ellers ser jeg ikke at du hadde stort mange argumenter annet enn å ty til en stråmann.

Lenke til kommentar
Er det noen klasser Rogue IKKE tar nå etter tbc? Som hunter har rogues blitt vanskeligere.

8838059[/snapback]

 

Som protection paladin er roguer en lek.

Skjønt, det og fury warriors (og ingen in their right state of mind speccer det lenger uansett) er de eneste klassene jeg kan banke også. :(

8839852[/snapback]

 

 

og du duelerer bare de dårligste folka? når dem sover og dama til lillebroren dems spiller?

8839878[/snapback]

 

Nei, sist duell jeg hadde var jeg geara i blått og roguen i (nesten) fullt gladiator set.

Det var en tøff kamp, men jeg vant, enda roguen brukte både vanish, blind og evasion, selv om det skal nevnes at jeg selv brukte Divine Shield ettersom roguen brente av 3 cooldowns.

I mer jevnt geara kamper har jeg stått igjen med så mye som 40% mana og hp etter endt kamp.

 

Roguer har jeg ikke hatt noe problem med, men de er stort sett den eneste klassen.

 

Ellers ser jeg ikke at du hadde stort mange argumenter annet enn å ty til en stråmann.

8840000[/snapback]

 

 

ok sorry gidder ikke gå inn i en offtopic diskusjon og ødlegge tråder. har stort sett blitt banka av roguer i pvp, stort sett alle andre som gidder å sette seg inn i pvp også

Lenke til kommentar
men hvilken specc får fortest å lvle med? =) <.<

8840695[/snapback]

 

gå på armory og sjekk min rogue du ;)skal PM'e deg navnet. Speccet mitt eier til lving da jeg er specca combat :p

skal respecce assasinvader i lvl 70 BARE får å gå å rive av ballene til folk-drepe-dem og putte dem i munnen deres :p

srry for grovt vokalbulær :ph34r:

 

~Xav

Lenke til kommentar

Bør jeg bruke (41/20/0, Mutilate Combat) Chestguard of no remorse eller Warden's Hauberk med 3x6agi gems (som igjen gir +4 hit rating)

 

Leggings of unending assault eller Oilcloth Breeches?

 

Har med Warden's Hauberk og Oilcloth Breeches 1001 attackpower, 19.18% crit, 145 (9,20% (+5% fra talents)) og 8274 hp.

 

Armoury i signatur.

 

Edit: 7,2k hp, hadde buff. :p

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Nå PvP'er jeg sjelden; men for raids selv med 41/20/0:

 

Jeg ville gått for Hauberk of Karabor (quest-reward i Shadowmoon Valley) - lett beste chest før raids i min mening, deretter Oilcloth Breeches som leggings. Ikke undervurder mye +hit ;)

 

PvP'er du innimellom, så bruk alternativene du nevnte. Juster ned hit - og gå for crit/stam men dette kjenner du til fra tidligere posts ser det ut til =)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...