Lycantrophe Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tenker på litt generelt, for det kunne jo hende at det rett og slett ikke lønte seg å gå LW/Skinning hvis du bare tok instances. Tar hvertfall ikke lang tid å grinde opp skinning, tar vel litt lenger med LW. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hva er forskjellen på dodge og parry i praksis? Har sett på flere raid builds nå, og veldig mange setter 5 poeng i dodge, men ingen i parry. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Dodge = all skade forsvinner Parry = all skade forsvinner, 40% attackspeed på neste angrep. Tingen er at 5/5 Lightning Reflexes er der for å fylle opp til tier2, deflection er i tier 2, og behovet for fillers forsvinner. Grunnen til at folk tar LR istedet for Imp. SS og Imp. Gouge er at de to som regel ikke hjelper i raids, og det å dodge en cleave eller to tar mye arbeid fra bandasjer/healere. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er jo logisk ja. Driver og setter opp combat daggers raid build nå, prøver å prioritere filler talents i combat. Kan poste builden når jeg nærmer meg. Jeg har blitt exalted med Scryer, og ahr fått ny dagger... Men jeg lurer på om det vits i å bytte ut bukse, for jeg kan kjøpe denne av Scryer: Retainer's leggings 28 STA 26 Hit 92 AP Denne har jeg fra før: Oilcloth Breeches 24 STA 25 Hit 30 Crit 60 AP hvis man ser bortifra de små variasjonene, så er vel spørsmålet hva som er best av ~30AP eller ~30Crit. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hvor mye crit har du fra før? Og jeg foretrekker imp. ss/imp. gouge før 5% dodge for soloing, men kanskje shiv erstatter sinister og byttes i 2% dodge. Endret 9. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) nettopp solgt 70 priesten min og tenkte på rogue, men tror ikke jeg orker å lvle opp er det hardt å lvle opp med rogue? eler går det fort? si fra om du vil selge meg en rogue ;D Endret 9. juni 2007 av Flacid Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvor mye crit har du fra før? Og jeg foretrekker imp. ss/imp. gouge før 5% dodge for soloing, men kanskje shiv erstatter sinister og byttes i 2% dodge. 8821012[/snapback] AP: 1481 Hit: 172 Crit: 23.68% Har gjort alle quest nå, vel bortsett fra 4-5 gruppe som det er fordømt umulig å få gruppe til. Så solo hensyn er i grunn ikke så viktig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Gief stats. Men, jeg som mutilatespeccet, ville nok tatt crit. Er du combat tror jeg ap er til å foretrekke. Endret 9. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Han hadde 172 hit, det burde være bra nok til det meste. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg lurer litt på hva som er beste fremgangsmåte for PvE (Blir vel 5-mans for meg) dps. Jeg holder SnD oppe hele tida og prøver å ha rupture på med så mange combo-points som mulig før SnD igjen. Og Shiver litt istarten for et par CP til SnD og et par Deadly poison charges. SS'er videre. Er SS noe å bruke eller burde jeg bare shive for raskere CP og kjøre SnD/rupture og resten hvite damage? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg kjører en kombinasjon av Ambush (som opener), Mutilate, SnD og Envenom. Mobs lever ikke lenge nok til rupture, har ikke nok attackpower heller. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hva skjedde med garrote som opener? Det gjør i de fleste tilfeller mer damage enn ambush hvis du ikke brenner CB eller critter. Bedre mtp threat og. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bruker noe garrote, men har såvidt 1000 ap ubuffet, så skaden er litt rumpe. Lenke til kommentar
Unbeaten Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Lenge siden jeg var inne på rogues, og må inrømme at jeg nok er en anelse lat i forhold til å lete gjennom alle post's, men: Har en belf rogue (alt) som skal til outlands om kun kort tid, og lurte bare kjappt på hvilken build man har best erfaringer med til leveling der? Trenger ikke nøyaktig, bare om man går sub, ass, combat og sword/dagger Takker Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har jevnt over gode erfaringer med Mutilate/Combat. God dps i instances God kontroll når man grinder God kontroll i World PvP/BG-avbrekk Lite nedetid pga. lite mistet hp. Gøy med litt crits Relativt lett å spille. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Legg til god burst, Cheapshot + Mutilate + Kidney Shot + 2x Mutilate + 1x Envenom trinketed crit (coldblood) gjør vondt på de fleste. Aldri tatt hunters så lett som etter jeg speccet Mutilate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå