Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dodge = all skade forsvinner

Parry = all skade forsvinner, 40% attackspeed på neste angrep.

 

Tingen er at 5/5 Lightning Reflexes er der for å fylle opp til tier2, deflection er i tier 2, og behovet for fillers forsvinner. Grunnen til at folk tar LR istedet for Imp. SS og Imp. Gouge er at de to som regel ikke hjelper i raids, og det å dodge en cleave eller to tar mye arbeid fra bandasjer/healere.

Lenke til kommentar

Det er jo logisk ja. Driver og setter opp combat daggers raid build nå, prøver å prioritere filler talents i combat. Kan poste builden når jeg nærmer meg.

 

Jeg har blitt exalted med Scryer, og ahr fått ny dagger... Men jeg lurer på om det vits i å bytte ut bukse, for jeg kan kjøpe denne av Scryer:

 

Retainer's leggings

28 STA

26 Hit

92 AP

 

Denne har jeg fra før:

Oilcloth Breeches

24 STA

25 Hit

30 Crit

60 AP

 

hvis man ser bortifra de små variasjonene, så er vel spørsmålet hva som er best av ~30AP eller ~30Crit.

Lenke til kommentar
Hvor mye crit har du fra før?

 

Og jeg foretrekker imp. ss/imp. gouge før 5% dodge for soloing, men kanskje shiv erstatter sinister og byttes i 2% dodge.

8821012[/snapback]

 

AP: 1481

Hit: 172

Crit: 23.68%

 

Har gjort alle quest nå, vel bortsett fra 4-5 gruppe som det er fordømt umulig å få gruppe til. Så solo hensyn er i grunn ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hva som er beste fremgangsmåte for PvE (Blir vel 5-mans for meg) dps.

Jeg holder SnD oppe hele tida og prøver å ha rupture på med så mange combo-points som mulig før SnD igjen. Og Shiver litt istarten for et par CP til SnD og et par Deadly poison charges. SS'er videre.

Er SS noe å bruke eller burde jeg bare shive for raskere CP og kjøre SnD/rupture og resten hvite damage?

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg var inne på rogues, og må inrømme at jeg nok er en anelse lat i forhold til å lete gjennom alle post's, men:

 

Har en belf rogue (alt) som skal til outlands om kun kort tid, og lurte bare kjappt på hvilken build man har best erfaringer med til leveling der? Trenger ikke nøyaktig, bare om man går sub, ass, combat og sword/dagger

 

Takker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...