Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Spiller egentlig ingen rolle for meg. I mitt syn, så er MoD et must uansett med mindre du bare raider...

5691306[/snapback]

Jepp, sant det =/ Savner MoD i PvP, men når man først er i en end-game PvE-guild må man nesten specce slik også. Er rimelig lei av 20/31 tho, så tenker på å teste enten hemhorrage eller seal fate ^_^

5693666[/snapback]

 

30/8/13 daggers ftw, funker prima i både PvE og PvP.

5693704[/snapback]

Kjører swords (Vis'Kag/Brut Blade), så Hemhorrage er vel kanskje det beste alternativet for meg om jeg vil prøve noe nytt? I tillegg booster jeg jo alle andre melee klassers dmg i raids =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I raids så er det nesten et must med Adrenaline rush...

Hahaha, det er rett og slett det dummeste jeg har hørt. :) Daggers gir som oftest høyere DPS og ingen kloke dagger brukere speccer Andrenaline Rush.

 

Guilden min krever iallefall det.

Krever guilden din at Rogues speccer Andrenaline Rush?! Endret av omiro
Lenke til kommentar
I raids så er det nesten et must med Adrenaline rush...

Hahaha, det er rett og slett det dummeste jeg har hørt. :) Daggers gir som oftest høyere DPS og ingen kloke dagger brukere speccer Andrenaline Rush.

 

Guilden min krever iallefall det.

Krever guilden din at Rogues speccer Andrenaline Rush?!

5693927[/snapback]

Ikke klag på meg -.-

 

Klag på guilden istedenfor du..

Lenke til kommentar
I raids så er det nesten et must med Adrenaline rush...

Hahaha, det er rett og slett det dummeste jeg har hørt. :) Daggers gir som oftest høyere DPS og ingen kloke dagger brukere speccer Andrenaline Rush.

 

Guilden min krever iallefall det.

Krever guilden din at Rogues speccer Andrenaline Rush?!

5693927[/snapback]

Ikke klag på meg -.-

 

Klag på guilden istedenfor du..

5694928[/snapback]

Vel, du sa det var et must i raids. Dummeste jeg har hørt. :)

Lenke til kommentar
I raids så er det nesten et must med Adrenaline rush...

Hahaha, det er rett og slett det dummeste jeg har hørt. :) Daggers gir som oftest høyere DPS og ingen kloke dagger brukere speccer Andrenaline Rush.

 

Guilden min krever iallefall det.

Krever guilden din at Rogues speccer Andrenaline Rush?!

5693927[/snapback]

Ikke klag på meg -.-

 

Klag på guilden istedenfor du..

5694928[/snapback]

eeeh, "vi" klager på deg, du som godtar det... I vår guild kan alle velge build fritt bortsett fra MT og priests :wee: (og de fleste dr00ds)

Lenke til kommentar

At jeg sa must har vel bare vært *pure* påvirkning...

Dette var i fasen der jeg ikke visste om jeg kom med i guilden eller ikke, så sa leaderen at builden min var dårlig til PVE (hadde da 22/8/21 :S ),

og så sa han builden, jeg respeccet, og jeg joinet guilden.. Så enkelt var det.

 

Edit: Og ja, jeg må bare si meg enig med dere.. Har ikke tenkt over builden siden leaderen sa det og da var det greit for meg så lenge han var "fornøyd" (han blir veldig lett sint btw.)

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
21/8/22 er litt trisst i PvE ja ;(

5697483[/snapback]

Nei, den funker utmerket i PvE også om den som spiller spiller bra. Den ene roguen i guilden vår har Perd Blad og CHT, og han topper alltid dmg metrene. 21/8/22 build. Uansett om jeg prøver å ta han igjen sliter jeg veldig med å klare det. =/

 

Nå skal det sies at han er den eneste roguen som har en bedre dagger enn gutgore i main hand da. Vi har bare fått ett perd blade. Ingen dragonfangs. Og én Fang of the faceless, og da var det ingen dagger rogues der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...