Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gouge trenger du ikke solo PvE uansett.

8787415[/snapback]

 

Bruker det flittig hvis jeg ikke har drept mobben før den kommer ut av ks.

Fint å gouge for å kunne komme bak og kjøre på med mutilate igjen.

8789334[/snapback]

Det er derfor man har 20poeng i combat, imp. SS før shiv, kan byttes med dodge etter.

Lenke til kommentar

hei, har en 65 rogue som jeg kunne tenke meg å specce pve mutilate for levling med. Blir litt kjedelig med SS spam hele tiden :S

 

Noen som kan hjelpe meg litt med å sette opp ett forslag?

Har 2 daggere som er brukandes

dagger 1

dagger 2

Er det noen andre som dropper på min lvl som jeg heller burde få tak i?

 

På forhånd takk for all hjelp!

 

Hvis dere lurer på gear så er

Armory link Kalkun

 

Anbefales Mutilate å levle med? Har hørt av andre at det er mye morsommere enn SS spam

Endret av toranv
Lenke til kommentar
hei, har en 65 rogue som jeg kunne tenke meg å specce pve mutilate for levling med. Blir litt kjedelig med SS spam hele tiden :S

 

Noen som kan hjelpe meg litt med å sette opp ett forslag?

Har 2 daggere som er brukandes

dagger 1

dagger 2

Er det noen andre som dropper på min lvl som jeg heller burde få tak i?

 

På forhånd takk for all hjelp!

 

Hvis dere lurer på gear så er

Armory link Kalkun

 

Anbefales Mutilate å levle med? Har hørt av andre at det er mye morsommere enn SS spam

8793588[/snapback]

 

Hvis du leser én side bakover, finner du massevis av forslag til mutilate-builds ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvem proffesion er best for rouge? :D

 

 

Nei, klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal bytte til. Har ca. 50 i mining å BS nå, men vil heller tjene litt penger. Tenkt litt på herbalism og alchemy, men det hadde jeg på min forrige character også. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Mining er et slit å levle opp, så heller herbalism. Og skinning får jeg vel ikke så mye bruk for på 70 hvis jeg er i litt instancer og arena bare.

Men kanskje jeg skal prøve LW/skinning :hmm: Er det bra gear du kan lage deg da? Tenkte å ta det på hunteren min, men epic-gearet du kan lage der suger.

Men så har jeg litt lyst på alchemy også for å buffe meg litt, men blir vel ikke så mye vits i arena og slik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Man -dør- vel ikke i Arena, så elixirs går gjennom hele durationen?

8794530[/snapback]

Så man kan bruke sånt i arena? Trodde det forsvant jeg. :hmm:

Lenke til kommentar

Tror du ikke tenker deg helt om nå Lycan :p. Når du joiner arena blir du strippa for buffs, og kan ikke bruke consumables annet enn det teammates conjurer/lager til deg der inne, samt vann/mat kjøpt med honour.

 

EDIT: Damn, Øyvind var før meg.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da er det vel ikke så mye vits med alchemy. :/

 

Kanskje jeg skal gå for LW da, hadde det bare ikke vært så forbaska dyrt og vanskelig å lvl'e opp.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

LW er vel det kjekkeste for arena hvis du ikke liker at det tar omtrent 50 000 gold og like mange timer å levle opp Engineering. Jeg foretrekker sistnevnte pga kule ting man kan bruke, men det går jo alltids an å kombinere.

 

Enchanting er vel også greit hvis du vil enchante ringer osv. men kanskje ikke verdt å levle opp bare for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tror jeg har mest lyst til å ha to professions der jeg tjener litt og kan lage noe til meg selv også. Så blir enten mining/BS, skinning/LW eller herb/alch.

 

Hva burde jeg gå for? :hmm: (Eventuelt andre kombinasjoner?)

Lenke til kommentar

Skinning/LW er vel det greieste hvis du vil tjene penger, da du kan få skins med et minimum av ekstra stress, og selge ting du har til overs på AH. Alternativt sett er transmutation mastery (Alchemy) også fint hvis realmen din ikke har mange alchemists fra før. Blacksmithing er ikke helt verdt det for rogues, da det er så mange bra våpen å få tak i rundt omkring. Det koster også eksepsjonelt mye å lage Drakefist, som er det de fleste går weaponsmith for å få.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Okei. Da blir det enten LW eller alchemy. Grinder ikke så mye beasts, så vil ikke tjene så veldig mye på skinning, og har egentlg ikke så mye bruk for alchemy. Ikke lett dette her :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...