Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har 2 stk. Ced's Carver på roguen min for øyeblikket, men lurer på hva jeg skal bytte de ut med. :hmm:

Er 19/0/42 nå.

 

Har dere noen gode tips? :) (Er ikke noe hardcore-spiller, og raider ikke)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Okei, det jeg tenkte. Får se om det blir litt arena på meg da.

 

Har ikke spilt på en god stund på roguen. Er bare en alt, så testet litt forskjellig spec.

 

Men har du en build å anbefale da? Til en del pvp, og litt solo pve og en instance nå og da.

 

 

Noe sånn her? :hmm:http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...330000000000000

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Er nå level 67 på min rogue :D og lurer på om det er noe jeg kunne gjort bedre på den :) lurer også på å skifte til Subtley build, gjør en del PvP ?

 

Profil til min rogue : http://armory.wow-europe.com/character-she...hammer&n=Shadez

 

tilbakemeldinger om roguen hadde vært fint :)

 

Btw: noen som vet hvordan jeg kan få opp repu med Undercity ? har gjort all questa i Brill

 

Takk

Endret av Joxan
Lenke til kommentar

Sap -> cheapshot -> Expose Armor hvis du vil være litt mer finurlig, ellers ser det helt greit ut. Pass på at du har nok energy gjennom kampen.

 

Edit: Dette gjøres, i samarbeid med en autoattack-stopper-macro, før du begynner med restealth -> cs -> whatever du har lyst til.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar
Sap -> cheapshot -> Expose Armor hvis du vil være litt mer finurlig, ellers ser det helt greit ut. Pass på at du har nok energy gjennom kampen.

 

Edit: Dette gjøres, i samarbeid med en autoattack-stopper-macro, før du begynner med restealth -> cs -> whatever du har lyst til.

8788051[/snapback]

 

Du kan jo ikke restealthe pve, bare pvp det :)

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å restealthe i PvE hvis moben er sappet. Det er derfor jeg sier at du må få macroet en autoattack-blokker av noe slag, så moben holder seg sappet mens du cheapshotter og bruker expose armor.

 

Edit: Det er ikke verre enn å bruke noe sånt:

/cast (CS eller EA)

/stopattack

 

Du angriper moben, men gjør ikke damage så den holder seg sappet. Funker også med ting som er polymorphet etc, så lenge du ikke angriper den med noe som gjør skade.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar
Ikke noe problem å restealthe i PvE hvis moben er sappet. Det er derfor jeg sier at du må få macroet en autoattack-blokker av noe slag, så moben holder seg sappet mens du cheapshotter og bruker expose armor.

 

Edit: Det er ikke verre enn å bruke noe sånt:

/cast (CS eller EA)

/stopattack

 

Du angriper moben, men gjør ikke damage så den holder seg sappet. Funker også med ting som er polymorphet etc, så lenge du ikke angriper den med noe som gjør skade.

8789684[/snapback]

 

Jaha ? derfor jeg har faatt restealthet noen ganger altsaa :D

Trodde det var en bug elns jeg :)

Endret av TobzzZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...