DaXoN Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen giddet lage god lvling build? lvl 57 atm. 8739920[/snapback] spørs hvordan du liker og spille og vilken våpen du liker og eller har Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mmm, har spilt combat swords helt siden starten, men på level 63 nå, så byttet jeg til seal fate mutilate, og jeg angrer ikke et sekund. Helt utrolig burst damage, og kjapp cp-bygging! anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har 2 stk. Ced's Carver på roguen min for øyeblikket, men lurer på hva jeg skal bytte de ut med. Er 19/0/42 nå. Har dere noen gode tips? (Er ikke noe hardcore-spiller, og raider ikke) Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hvorfor er du subtlety daggers? edit: Før raid er vel ced's carver noe av det beste du kan få tak i, hvis du ikke vil ha gladiator shankers eller heroic instance drops Endret 4. juni 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Okei, det jeg tenkte. Får se om det blir litt arena på meg da. Har ikke spilt på en god stund på roguen. Er bare en alt, så testet litt forskjellig spec. Men har du en build å anbefale da? Til en del pvp, og litt solo pve og en instance nå og da. Noe sånn her? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...330000000000000 Endret 4. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Heller http://www.wowhead.com/?talent=fMeboEMsizVoZEMc00h hvis du vil ha mutilate, egentlig. Poisontalents kan byttes rundt på alt ettersom hva du liker å bruke. Ninja edit: http://www.wowhead.com/?talent=wMeboE0sizVohfVb0V for mer PvE-vennlighet. Det er denne builden jeg bruker. Endret 4. juni 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
joxan Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Er nå level 67 på min rogue og lurer på om det er noe jeg kunne gjort bedre på den lurer også på å skifte til Subtley build, gjør en del PvP ? Profil til min rogue : http://armory.wow-europe.com/character-she...hammer&n=Shadez tilbakemeldinger om roguen hadde vært fint Btw: noen som vet hvordan jeg kan få opp repu med Undercity ? har gjort all questa i Brill Takk Endret 4. juni 2007 av Joxan Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har lyst til å gå daggers med rougen min, rett og slett fordi det appelerer mer til meg. Noen som kan sette opp en specc for meg? Er virkelig ikke så god på det. Er lvl 45, takker for svar! Lenke til kommentar
joxan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hvilke poisons er best å bruke når du er mutilate specca ? bruker Deadly på begge daggersa mine atm.. er lvl 67 og har fult i poison making hvilke skal jeg bruke til questing og pvp ? takk Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg bruker crippling i mh og instant i offhand. Vanskelig å gouge og komme bak og vente på energy for mutilate om deadly står og tikker. edit:skriveleif Endret 5. juni 2007 av Xzii Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Deadly til PvE, crippling til solo PvP, wound/crippling til arena. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 2xDeadly Solo PvE/gruppe, kommer ann på om gruppa vil/trenger noe annet. 1xCrippling 1xDeadly solo PvP. Liker envenom. Gouge trenger du ikke solo PvE uansett. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hva gjør jeg hvis jeg går daggers? er lvl 35 atm og går viger/hemo men hvis jeg bruker daggers til pve burde jeg da gjøre cheapshot-backstab-gouge-backstab-evi? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vel, da jeg var daggers (backstab, før 50) gjorde jeg slik: Cheap shot - Backstab - vente, vente, vente til jeg har ~70 energy, ticket til 90 - Kidney Shot - backstab - backstab - evt. eviscerate på slutten om det trengs. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Sap -> cheapshot -> Expose Armor hvis du vil være litt mer finurlig, ellers ser det helt greit ut. Pass på at du har nok energy gjennom kampen. Edit: Dette gjøres, i samarbeid med en autoattack-stopper-macro, før du begynner med restealth -> cs -> whatever du har lyst til. Endret 5. juni 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sap -> cheapshot -> Expose Armor hvis du vil være litt mer finurlig, ellers ser det helt greit ut. Pass på at du har nok energy gjennom kampen. Edit: Dette gjøres, i samarbeid med en autoattack-stopper-macro, før du begynner med restealth -> cs -> whatever du har lyst til. 8788051[/snapback] Du kan jo ikke restealthe pve, bare pvp det Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gouge trenger du ikke solo PvE uansett. 8787415[/snapback] Bruker det flittig hvis jeg ikke har drept mobben før den kommer ut av ks. Fint å gouge for å kunne komme bak og kjøre på med mutilate igjen. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ikke noe problem å restealthe i PvE hvis moben er sappet. Det er derfor jeg sier at du må få macroet en autoattack-blokker av noe slag, så moben holder seg sappet mens du cheapshotter og bruker expose armor. Edit: Det er ikke verre enn å bruke noe sånt: /cast (CS eller EA) /stopattack Du angriper moben, men gjør ikke damage så den holder seg sappet. Funker også med ting som er polymorphet etc, så lenge du ikke angriper den med noe som gjør skade. Endret 5. juni 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ikke noe problem å restealthe i PvE hvis moben er sappet. Det er derfor jeg sier at du må få macroet en autoattack-blokker av noe slag, så moben holder seg sappet mens du cheapshotter og bruker expose armor. Edit: Det er ikke verre enn å bruke noe sånt: /cast (CS eller EA) /stopattack Du angriper moben, men gjør ikke damage så den holder seg sappet. Funker også med ting som er polymorphet etc, så lenge du ikke angriper den med noe som gjør skade. 8789684[/snapback] Jaha ? derfor jeg har faatt restealthet noen ganger altsaa Trodde det var en bug elns jeg Endret 5. juni 2007 av TobzzZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå