Kuldesjokk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Skal lage meg en rogue twink på 29 eller 39. Noen som kan hjelpe meg å sette sammen en build? mainhand 29. offhand 29. mainhand 39. offhand 39. Noe galt med våpen valget? Tenkte zealot for høye crit's. Eller er en rask offhand bedre? Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Så vidt jeg vet er ingen av de kjempegode rogue våpen. Rogues trenger først og frems agility, noe ingen av de har... Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 jeg skulle gjerne hatt en macro som hvis jeg er mountet, dismounter og caster stealth, og hvis jeg ikke er mounted, bare stealther. hadde vært fint om noen kunne lage en sli macro, for jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) /cast [mounted] Unmount /cast [nocombat,nomounted] stealth Tror det skal funke. Edit: Kan hende du må trykke to ganger Endret 21. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Leter etter stun- og energy watch addons, men de jeg finner er "Incompitable" Noen som kan linke til en versjon av disse som fungerer? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Last ned wow toc fra curse gaming. den fikser den biffen Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Last ned wow toc fra curse gaming. den fikser den biffen 8674269[/snapback] Hmm...får ikke denne helt til å fungere, hva skal jeg skrive i "Interface version" rubrikken? Prøvde meg litt fram, men nå er alle addonene "Incompatible" Endret 22. mai 2007 av =Daniel= Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som kan hjelpe? Hvis ikke må jeg laste ned alle addons på nytt..å det er litt småkjipt Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Prøvde selv nå.. wow toc fungerte ikke for meg heller :S Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som kan hjelpe? Hvis ikke må jeg laste ned alle addons på nytt..å det er litt småkjipt 8680464[/snapback] Verden går fremover. Det er "småkjipt" for alle. Men med ny versjon må du ha nye addons. Jeg foretrekker klart å laste ned nye og bedre versjoner sammenliknet med å bruke masse tid på å sitte og hacke gamle versjoner uten å vite hva resultatet blir... Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Får vel bare laste ned alt på nytt da. Men finner fortsatt ingen stun- og energy watch addons som fungerer, noen som vet hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Får vel bare laste ned alt på nytt da. Men finner fortsatt ingen stun- og energy watch addons som fungerer, noen som vet hvor jeg kan finne det? 8681345[/snapback] Det er en svak stun-watch innebygget i WoW nå. Når du f.eks stunner noen blir ikonet for stunnen brukt som en "klokke" hvor det er i mørkt/vanlig som brukes for å indikere hvor mye tid som er igjen. Dette gjelder forsåvidt alle buffs/debuffs, tror jeg. Lenke til kommentar
Unbeaten Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Stemmer bra det. Ellers funker Fubar's RogueTimer flotters her, selv uten å ha fubar installert ;D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så herlig det er med imp. sap med Mutilate/combat. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som kan hjelpe? Hvis ikke må jeg laste ned alle addons på nytt..å det er litt småkjipt 8680464[/snapback] Er vel en fordel å gjøre det uansett. For meg er det en fast tradisjon å oppdatere addons når patch kommer ut. Bugs er noe dritt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som har en film som kan vise hvordan jeg kan solo barman shanker på lvl 52? =) Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Får vel bare laste ned alt på nytt da. Men finner fortsatt ingen stun- og energy watch addons som fungerer, noen som vet hvor jeg kan finne det? 8681345[/snapback] addon som heter stunwatch skal funke den, funker her iallefall. eller så kan du prøve nature enemy castbar. selv bruker jeg ice hud, og energy watchen på den funker Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Så herlig det er med imp. sap med Mutilate/combat. 8685634[/snapback] Hear ye, Hear ye!! Imp sap med combat/assassination build <3 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Nå er forsåvidt dette fånyttes etter 2.1 men enhver PvE combat rogue med respekt for seg selv hadde imp.sap på lvl 70. Ikke veldig mye ekstra dps å hente ut sammenlignet med muligheten for CC. Tenker da først og fremst på nytte i 5 pers. instancer. Nå etter 2.1 så kan man jo pumpe de 7 poengene inn i dps uten dårlig samvittighet Endret 25. mai 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå