Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Last ned wow toc fra curse gaming. den fikser den biffen

8674269[/snapback]

Hmm...får ikke denne helt til å fungere, hva skal jeg skrive i "Interface version" rubrikken?

Prøvde meg litt fram, men nå er alle addonene "Incompatible" :dontgetit:

Endret av =Daniel=
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe? Hvis ikke må jeg laste ned alle addons på nytt..å det er litt småkjipt  :(

8680464[/snapback]

 

Verden går fremover. Det er "småkjipt" for alle. Men med ny versjon må du ha nye addons. Jeg foretrekker klart å laste ned nye og bedre versjoner sammenliknet med å bruke masse tid på å sitte og hacke gamle versjoner uten å vite hva resultatet blir...

Lenke til kommentar
Får vel bare laste ned alt på nytt da. :ermm:  Men finner fortsatt ingen stun- og energy watch addons som fungerer, noen som vet hvor jeg kan finne det?

8681345[/snapback]

 

Det er en svak stun-watch innebygget i WoW nå.

 

Når du f.eks stunner noen blir ikonet for stunnen brukt som en "klokke" hvor det er i mørkt/vanlig som brukes for å indikere hvor mye tid som er igjen.

 

Dette gjelder forsåvidt alle buffs/debuffs, tror jeg.

Lenke til kommentar
Får vel bare laste ned alt på nytt da. :ermm:  Men finner fortsatt ingen stun- og energy watch addons som fungerer, noen som vet hvor jeg kan finne det?

8681345[/snapback]

 

addon som heter stunwatch skal funke den, funker her iallefall. eller så kan du prøve nature enemy castbar. selv bruker jeg ice hud, og energy watchen på den funker

Lenke til kommentar

Nå er forsåvidt dette fånyttes etter 2.1 men enhver PvE combat rogue med respekt for seg selv hadde imp.sap på lvl 70.

 

Ikke veldig mye ekstra dps å hente ut sammenlignet med muligheten for CC. Tenker da først og fremst på nytte i 5 pers. instancer.

 

Nå etter 2.1 så kan man jo pumpe de 7 poengene inn i dps uten dårlig samvittighet :)

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...