Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dirge er finfin til mutilate den. Weapon speed har ikke mye å si for damage uansett (jfr. mathcraft om emnet). Den er dog veldig dyr og kan enkelt erstattes med en gratis gladiator-offhand med minimalt med ekstra arbeid.

8602945[/snapback]

 

Snakker ikke bare speed når det gjelder mutilate, men damage range. Joda, mutilate har mye +dmg til mainhand/offhand, men svært mange bedre alternativer der ute spør du meg.

 

Må si meg veldig enig når det gjelder gladiator offhand riktignok, spent å se hvor mye de justeres stats oppover på de - har vel nok poeng på onsdag til en selv. Helt middelmådig rating, og 3-4 uker så har du en med 10 games i uka. Altfor enkelt, jeg PvP'er så og si aldri =)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Veldig sant at det er mange bedre alternativer, men Dirge og Gladiator er de som er enklest å skaffe uten mange timer/dagers dedikering. Har selv TNB/Emerald Ripper nå, smelter damagemetres med PvE Mutilate. :)

8607066[/snapback]

 

Haha ja, har en i guild med TNB/Malchazeen - samme deal for han, synd de justerer TNB ned såpass som de gjør i patchen, men den var riktignok noe *vel* bra hehe.

 

Ser uansett veldig fram til patch, mye bra changes og oppjustering av gear... bare de nå kan slenge gladiatorweapons-buff på PTR så vi kan få se hva de har planlangt :p

Lenke til kommentar

Ser at "Attacks ignore X of your opponents' armor" begynner å komme i stor grad på armor, og hvis man plukker opp en 2.1-forbedret Serrated Blades, har noen ignore-bonuser på armor, og i tillegg kjører en TNB som nesten alltid har procca til 3 stacks, ser jeg hvorfor de gjorde det. Svir litt uansett, men da får man heller plukke opp Malchazzeen.

Lenke til kommentar
Ser at "Attacks ignore X of your opponents' armor" begynner å komme i stor grad på armor, og hvis man plukker opp en 2.1-forbedret Serrated Blades, har noen ignore-bonuser på armor, og i tillegg kjører en TNB som nesten alltid har procca til 3 stacks, ser jeg hvorfor de gjorde det. Svir litt uansett, men da får man heller plukke opp Malchazzeen.

8608203[/snapback]

 

Ja, Malchazeen + Emerald ripper blir bra nok for Mutilate uansett, 91+87 DPS etter justering er ikke til å kimse av.

 

Har ikke hatt tid til å se så mye på item levels etter justering enda, men jeg håper at "Ignore X armor"-stat ikke koster så altfor mye på item-budsjett, slik at vi må ofre mye hit/crit/AP etc på f.eks. Tier 6 for det.

 

Edit: Nå skal det fortsatt litt til for at Mount Hyjal er et sted jeg kommer til å sette foten i så altfor ofte, men sånn blir det når man har ex-EQ-hardcore fanbois som skal lage MMO "for the masses". WoW lever på en stor kundebase, ikke hardcores som EQ klarte seg på. (Enda klarer seg på?). Forhåpentligvis innser de dette før altfor mange forsvinner. Tar kanskje sorgene litt på forskudd, men men.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
For Arena er nok Premedation > Vigour siden du har prep. Cooldowns.

8491788[/snapback]

 

http://www.wowhead.com/?talent=fhecox0oZhZEMcc0Gosxs

 

Funker denne bedre da kanskje ^^

8505582[/snapback]

 

Med den builden jeg har her vis du går 2rogues..

 

Kan du enkelt Sap 1..

 

Predemtion + Ambush + Hemo + CB + Evi... og den andre roguen vis den er for eks, combat har han nå fått stunnet denne mens dere holder på. da har han mellom 20%-10% igjen ... og dør på noen sec...

 

da har du han andre som er igjen. så vanisher du og gjør det samme med prep...

 

-.- grei build vis det ikke lagger går det veldig bra;) ja du mister ghost strike menv vis han er stunnet trenger du ikke den.

Lenke til kommentar

Alle swordprocs blir special attacks, slik at de ikke får glancing eller miss. Dette er helt imba for oss rogues, men Warriors whiner, siden de ikke får rage på special attacks.

 

Fra vårt ståsted boostes sword dps mye, tror ensten jeg speccer om etter patchen.

Lenke til kommentar
Alle swordprocs blir special attacks, slik at de ikke får glancing eller miss. Dette er helt imba for oss rogues, men Warriors whiner, siden de ikke får rage på special attacks.

 

Fra vårt ståsted boostes sword dps mye, tror ensten jeg speccer om etter patchen.

8632117[/snapback]

Det er en kjempebuff! Vet du om det er noen cooldown på den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...