Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har om et par uker råd til å kjøpe meg main hand gladiator, fra før har jeg OH sword. Det jeg lurer på er hva som er best for hemo? Mh fist eller mh sword?

8572659[/snapback]

 

Kommer jo helt ann på våpnene?

8578526[/snapback]

 

?

8578885[/snapback]

 

Det jeg mente var statsa, har jo ikke noe å si om det er fest eller sword.

Lenke til kommentar
Starta Rogue i dag, og lurer fryktelig på hvilke talents jeg skal velge. Subtlety ser tøft ut, men vet ikke hvordan det er å levle med.

 

Så vil derfor spørre her, for å høre om noen har den "ultimate" leveling speccen? :p Eller ihvertfall hvilket tre jeg burde satse på.

8579519[/snapback]

 

nei hvem vet.. ingen av lvl 70 rogues som gidder svare.. men jeg har i allefall gått for assassination og litt i combat og er lvl 30 atm

Lenke til kommentar
Starta Rogue i dag, og lurer fryktelig på hvilke talents jeg skal velge. Subtlety ser tøft ut, men vet ikke hvordan det er å levle med.

 

Så vil derfor spørre her, for å høre om noen har den "ultimate" leveling speccen? :p Eller ihvertfall hvilket tre jeg burde satse på.

8579519[/snapback]

 

nei hvem vet.. ingen av lvl 70 rogues som gidder svare.. men jeg har i allefall gått for assassination og litt i combat og er lvl 30 atm

8587391[/snapback]

 

<-- lvl 70 rogue, så ikke grin :p

 

som den "ultimate" leveling build, dvs ingen pvp, hadde jeg gått for dette.

 

http://www.wowhead.com/?talent=whe0oxZGcEz0VzxrGou

Lenke til kommentar
Starta Rogue i dag, og lurer fryktelig på hvilke talents jeg skal velge. Subtlety ser tøft ut, men vet ikke hvordan det er å levle med.

 

Så vil derfor spørre her, for å høre om noen har den "ultimate" leveling speccen? :p Eller ihvertfall hvilket tre jeg burde satse på.

8579519[/snapback]

 

nei hvem vet.. ingen av lvl 70 rogues som gidder svare.. men jeg har i allefall gått for assassination og litt i combat og er lvl 30 atm

8587391[/snapback]

 

<-- lvl 70 rogue, så ikke grin :p

 

som den "ultimate" leveling build, dvs ingen pvp, hadde jeg gått for dette.

 

http://www.wowhead.com/?talent=whe0oxZGcEz0VzxrGou

8587442[/snapback]

 

Blade Twisting er ubrukelig da man grinder - put heller 2 ekstra i Combat Potency så du har 5/5.

 

Personlig ville jeg også gått for 2 points i Remorseless Attacks hvis man lvl'er mye solo - eviscerate er ikke noe man bruker mye etterhvert pga. armormitigation på mobs.

Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/?talent=wGebox0sVZG0Ez0Vzx0ho er overraskende mye mer effektivt som levelling-build enn 41-point combat. Seal Fate er genialt.

 

ninja edit: Fist spec er overlegent andre specs mtp seal fate, men gode fist weapons er ytterst vanskelige å få tak i før outlands; så hvis du går Assassination-treet først og fyller combat etterpå, anbefaler jeg Fist Specialization. Du bør uansett ta Improved Sinister Strike og Improved Gouge som dine første poeng.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar
Starta Rogue i dag, og lurer fryktelig på hvilke talents jeg skal velge. Subtlety ser tøft ut, men vet ikke hvordan det er å levle med.

 

Så vil derfor spørre her, for å høre om noen har den "ultimate" leveling speccen? :p Eller ihvertfall hvilket tre jeg burde satse på.

8579519[/snapback]

 

nei hvem vet.. ingen av lvl 70 rogues som gidder svare.. men jeg har i allefall gått for assassination og litt i combat og er lvl 30 atm

8587391[/snapback]

 

<-- lvl 70 rogue, så ikke grin :p

 

som den "ultimate" leveling build, dvs ingen pvp, hadde jeg gått for dette.

 

http://www.wowhead.com/?talent=whe0oxZGcEz0VzxrGou

8587442[/snapback]

 

Blade Twisting er ubrukelig da man grinder - put heller 2 ekstra i Combat Potency så du har 5/5.

 

Personlig ville jeg også gått for 2 points i Remorseless Attacks hvis man lvl'er mye solo - eviscerate er ikke noe man bruker mye etterhvert pga. armormitigation på mobs.

8588849[/snapback]

 

Har erfart at blade twisting can være sjukt bra, mtp om du ikke har poison på, og om en humanoid løper vekk, så proccer den. har reddet meg MANGE ganger. (for å unngå fler pulls)

Lenke til kommentar

Ja da var roguen 70 da så var det på tide å tenke på en fin PVP Build som man kan gjøre masse damage med

 

Bø Gear

det er gearet ATM suger det stort jeg har også Dagger 1

Dagger 2

ikke det at de daggerne er så bra.

Så tenkte jeg å høre her hva dere ville anbefale for en build til meg? skal bare PVP ikke Pve

ATM har jeg ikke flying mount på rogue så TK botanica mech arca er helt utelukket

med tanke på Fistwepsa;>

 

med daggerne equippa har jeg kun 18-19%ish crit med fist/mace 25ish%

 

Håper på mange fine alternativ til builds.

 

(ja jeg vet "Xeenon_" "Vi level 70 rogues er for opptatt i karazhan / serpentshrine til å gjenta oss selv." jaddajadda Specs ligger sikkert rundt om kring på forumet men gidde å bla gjennom 100 sider? nei takk)

 

Kan også nevne det at på min main char har jeg muligheten til å Crafte dirge men har ikke Nether ATM;> (med tanke på eventuelle mutilate speccs)

Lenke til kommentar
Starta Rogue i dag, og lurer fryktelig på hvilke talents jeg skal velge. Subtlety ser tøft ut, men vet ikke hvordan det er å levle med.

 

Så vil derfor spørre her, for å høre om noen har den "ultimate" leveling speccen? :p Eller ihvertfall hvilket tre jeg burde satse på.

8579519[/snapback]

 

nei hvem vet.. ingen av lvl 70 rogues som gidder svare.. men jeg har i allefall gått for assassination og litt i combat og er lvl 30 atm

8587391[/snapback]

 

<-- lvl 70 rogue, så ikke grin :p

 

som den "ultimate" leveling build, dvs ingen pvp, hadde jeg gått for dette.

 

http://www.wowhead.com/?talent=whe0oxZGcEz0VzxrGou

8587442[/snapback]

 

Blade Twisting er ubrukelig da man grinder - put heller 2 ekstra i Combat Potency så du har 5/5.

 

Personlig ville jeg også gått for 2 points i Remorseless Attacks hvis man lvl'er mye solo - eviscerate er ikke noe man bruker mye etterhvert pga. armormitigation på mobs.

8588849[/snapback]

 

Har erfart at blade twisting can være sjukt bra, mtp om du ikke har poison på, og om en humanoid løper vekk, så proccer den. har reddet meg MANGE ganger. (for å unngå fler pulls)

8592477[/snapback]

 

 

Greit nok, men så absolutt ingen grunn til å ofre points fra Combat Potency. Har man ikke poison på (ingen grunn til ikke å ha det forresten) så vil kidney shot på rett tidspunkt ta seg av løpingen uansett.

Lenke til kommentar
Ja da var roguen 70 da så var det på tide å tenke på en fin PVP Build som man kan gjøre masse damage med

 

Bø    Gear

det er gearet ATM suger det stort  jeg har også Dagger 1

Dagger 2

ikke det at de daggerne er så bra.

Så tenkte jeg å høre her hva  dere ville anbefale for en build til meg? skal bare PVP ikke Pve

ATM har jeg ikke flying mount på rogue så TK botanica mech arca er helt utelukket

med tanke på Fistwepsa;>

 

med daggerne equippa har jeg kun 18-19%ish crit  med fist/mace 25ish%

 

Håper på mange fine alternativ til builds.

 

(ja jeg vet "Xeenon_" "Vi level 70 rogues er for opptatt i karazhan / serpentshrine til å gjenta oss selv." jaddajadda  Specs ligger sikkert rundt om kring på forumet men gidde å bla gjennom 100 sider? nei takk)

 

Kan også nevne det at på min main char har jeg muligheten til å Crafte dirge men har ikke Nether ATM;> (med tanke på eventuelle mutilate speccs)

8593286[/snapback]

 

 

Dirge egner seg ikke så bra til Mutilate uansett =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...