Tweaky Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Eneste problemet med mutilate er adds/flere mobs. Med imp. sap som core ability blir det et enda mindre problem, og jeg pleier å gjøre som følger: Cheap shot den første, mutilate. Vente på energy, Kidney shot og 2x Mutilate. Da er denne +/- dau. Hvis ikke hiver jeg på Slice and Dice (Improved). Så går jeg combat style på neste, 2-3x sinister, så kidney shot før jeg går tilbake til mutilate. Funker flott. 8468283[/snapback] Eller eventuelt Blade furry, Adrenaline rush og døde fiender. Mulig jeg er på jordet nå, men jeg synes sword combat build funker bra i arena. Endret 25. april 2007 av Tweaky Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har nok ikke Adrenaline rush som Mutilate, nei. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har nok ikke Adrenaline rush som Mutilate, nei. 8468304[/snapback] Jeg bare nevnte en alternativ måte å drepe mange fiender på med en annen build. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har nok ikke Adrenaline rush som Mutilate, nei. 8468304[/snapback] Jeg bare nevnte en alternativ måte å drepe mange fiender på med en annen build. 8468337[/snapback] Ja, og det er combat glimrende til. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har man først levlet som daggers, er Mutilate et glimrende alternativ til backstab-build. På den annen side er fist/sword mye mer effektivt til grinding og levling, men alt kommer veldig an på hva man er vant med. Lenke til kommentar
1337acab Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Noen som er 70 Blood Elf Rogue? jeg er det å spiller på burning legion pvp bare add meg for snakk++ steffzor Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Er nok mange som er blood elf rogue, 30 gratis energy hvert 2.(?) minutt er elsk. Når det er sagt; tror du finner flere å prate med i "Hvilken server spiller du på?" tråden. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 http://www.wowhead.com/?talent=fhecoEzsVzZhZE0cs0hoo Dette er en oppgradering fra den gamle cold blood / prep buildet synes dere? hadde nok eid i arena siden du får mange quik cd's klarer vær gang:D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 For Arena er nok Premedation > Vigour siden du har prep. Cooldowns. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Man bør alltid prøve å ha oppimot +300 hit - altså rundt 20%. Crit er ikke så veldig viktig i PvE ved lange kamper, da den gjennomsnitlige skaden er viktigst, og ikke burst. Når du sier 20% hit, er det inkludert Precision eller bør en strekke seg etter 300 hit rating i tillegg til talentet? Mao. nærme seg 24-25%? Jeg begynner selv å nærme meg 20% (Precision inklusiv) og lurer på om jeg skal begynne å stacke anderledes nå. 8439234[/snapback] Det er ikke så mye vits i mye crit om du ikke har noe futt bak hits, og det er ikke så mye vits i hits om du ikke treffer. Hit > AP > crit, imo. 8449093[/snapback] Er det noen "sweet spot" for hit, hvor man uansett ikke får noe særlig bedre treffbonus, og heller bør satse på +AG, +AP og +Crit? Hvorfor er tallet 300 nevnt, er det her man bør satse annerledes? Jeg er i gang med Netherstorm quest, og regner med at jeg etterhvert skal begynne å prioritere ting, sette på gems og begynne å jakte på spesifikt utstyr. Derfor må jeg begynne planleggingen nå. Endret 29. april 2007 av mad_arab Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 For Arena er nok Premedation > Vigour siden du har prep. Cooldowns. 8491788[/snapback] Hva mener du :S Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 For Arena er nok Premedation > Vigour siden du har prep. Cooldowns. 8491788[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=fhecox0oZhZEMcc0Gosxs Funker denne bedre da kanskje ^^ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvorfor skal du ha imp gouge i arena? http://www.wowhead.com/?talent=fhecox0RiZZEocoMGR0xo Standard arenabuild, du kan dominere ganske bra i 2v2 eller 3v3 hvis du veit hva du gjør. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har en 21 rogue nå og har specca slik http://www.wowhead.com/?talent=wZG0xz Jeg lurer litt på hva jeg skal specce nå for levling mest, jeg har litt problemer med survival nå, men vet det bedrer seg etterhvert siden jeg har spillt en annen rogue til 64 før. Speccer mest for lvling men kommer til å ta imp. kick i allefall for å ha litt bedre PvP muligheter mot gankere og world PvPing Nå er jeg usikker på hvorvidt jeg skal ta hit talentet eller kortere evasion/sprint CD (Evasion redder meg ofte ved uheldige pulls/steder jeg må pulle flere enn 3). Hit er jo bra i end-game PvE, men 5% er så lite ettersom jeg ikke får noe gear med +hit før om lenge blir det bare litt uansett. Off-hand spec synes jeg ikke er noe særlig for leveling ettersom off-hand gjør latterlig lite dmg i en veldig lang periode uansett hvor bra våpen man putter der. Tipper jeg respeccer hemo rundt 30 fordi jeg synes ikke spec utgjør så fantastisk forskjell for leveling på lav level og hemo er morsommere når du har muligheten til å stun-locke og litt mer CD-abuse mot gankere eller uvanlig stygge nelf males(no offense, men tåler de ikke). Jeg liker PvP veldig godt og vil gjerne offre litt dps mot å faktisk kunne stun-locke i PvP Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvorfor skal du ha imp gouge i arena? http://www.wowhead.com/?talent=fhecox0RiZZEocoMGR0xo Standard arenabuild, du kan dominere ganske bra i 2v2 eller 3v3 hvis du veit hva du gjør. 8508125[/snapback] Hvorfor skal du ha Ghostly Strike og Slight of hand? http://www.wowhead.com/?talent=ihecox0RiZZEMcc0GRcoo Imp Sap og Ambush er et must i arena imo. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ghostly for "mini-evasion", og Sleight of Hand gjør at du kan droppe en god del resilience-gear til fordel for andre stats. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Imp sap og ambush er fortsatt bedre etter min mening og erfaringer. Ambush er nice boost damage og imp sap sier seg vel selv :] Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Imp. Sap forsvinner i patchen, ambush har du ikke med daggers. Har ikke engang sett builden, men uansett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har en 21 rogue nå og har specca slik http://www.wowhead.com/?talent=wZG0xzJeg lurer litt på hva jeg skal specce nå for levling mest, jeg har litt problemer med survival nå, men vet det bedrer seg etterhvert siden jeg har spillt en annen rogue til 64 før. Speccer mest for lvling men kommer til å ta imp. kick i allefall for å ha litt bedre PvP muligheter mot gankere og world PvPing Nå er jeg usikker på hvorvidt jeg skal ta hit talentet eller kortere evasion/sprint CD (Evasion redder meg ofte ved uheldige pulls/steder jeg må pulle flere enn 3). Hit er jo bra i end-game PvE, men 5% er så lite ettersom jeg ikke får noe gear med +hit før om lenge blir det bare litt uansett. Off-hand spec synes jeg ikke er noe særlig for leveling ettersom off-hand gjør latterlig lite dmg i en veldig lang periode uansett hvor bra våpen man putter der. Tipper jeg respeccer hemo rundt 30 fordi jeg synes ikke spec utgjør så fantastisk forskjell for leveling på lav level og hemo er morsommere når du har muligheten til å stun-locke og litt mer CD-abuse mot gankere eller uvanlig stygge nelf males(no offense, men tåler de ikke). Jeg liker PvP veldig godt og vil gjerne offre litt dps mot å faktisk kunne stun-locke i PvP 8509056[/snapback] Prescision! Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Imp. Sap forsvinner i patchen, ambush har du ikke med daggers. Har ikke engang sett builden, men uansett. 8509984[/snapback] Say what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå