Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Eneste problemet med mutilate er adds/flere mobs. Med imp. sap som core ability blir det et enda mindre problem, og jeg pleier å gjøre som følger:

 

Cheap shot den første, mutilate. Vente på energy, Kidney shot og 2x Mutilate. Da er denne +/- dau. Hvis ikke hiver jeg på Slice and Dice (Improved). Så går jeg combat style på neste, 2-3x sinister, så kidney shot før jeg går tilbake til mutilate. Funker flott.

8468283[/snapback]

 

Eller eventuelt Blade furry, Adrenaline rush og døde fiender.

 

Mulig jeg er på jordet nå, men jeg synes sword combat build funker bra i arena.

Endret av Tweaky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man bør alltid prøve å ha oppimot +300 hit - altså rundt 20%. Crit er ikke så veldig viktig i PvE ved lange kamper, da den gjennomsnitlige skaden er viktigst, og ikke burst.

 

Når du sier 20% hit, er det inkludert Precision eller bør en strekke seg etter 300 hit rating i tillegg til talentet? Mao. nærme seg 24-25%?

 

Jeg begynner selv å nærme meg 20% (Precision inklusiv) og lurer på om jeg skal begynne å stacke anderledes nå.

8439234[/snapback]

 

 

Det er ikke så mye vits i mye crit om du ikke har noe futt bak hits, og det er ikke så mye vits i hits om du ikke treffer. Hit > AP > crit, imo.

8449093[/snapback]

 

Er det noen "sweet spot" for hit, hvor man uansett ikke får noe særlig bedre treffbonus, og heller bør satse på +AG, +AP og +Crit? Hvorfor er tallet 300 nevnt, er det her man bør satse annerledes?

 

Jeg er i gang med Netherstorm quest, og regner med at jeg etterhvert skal begynne å prioritere ting, sette på gems og begynne å jakte på spesifikt utstyr. Derfor må jeg begynne planleggingen nå.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Jeg har en 21 rogue nå og har specca slik http://www.wowhead.com/?talent=wZG0xz

Jeg lurer litt på hva jeg skal specce nå for levling mest, jeg har litt problemer med survival nå, men vet det bedrer seg etterhvert siden jeg har spillt en annen rogue til 64 før.

Speccer mest for lvling men kommer til å ta imp. kick i allefall for å ha litt bedre PvP muligheter mot gankere og world PvPing :)

Nå er jeg usikker på hvorvidt jeg skal ta hit talentet eller kortere evasion/sprint CD (Evasion redder meg ofte ved uheldige pulls/steder jeg må pulle flere enn 3).

Hit er jo bra i end-game PvE, men 5% er så lite ettersom jeg ikke får noe gear med +hit før om lenge blir det bare litt uansett. Off-hand spec synes jeg ikke er noe særlig for leveling ettersom off-hand gjør latterlig lite dmg i en veldig lang periode uansett hvor bra våpen man putter der.

 

Tipper jeg respeccer hemo rundt 30 fordi jeg synes ikke spec utgjør så fantastisk forskjell for leveling på lav level og hemo er morsommere når du har muligheten til å stun-locke og litt mer CD-abuse mot gankere eller uvanlig stygge nelf males(no offense, men tåler de ikke). Jeg liker PvP veldig godt og vil gjerne offre litt dps mot å faktisk kunne stun-locke i PvP :)

Lenke til kommentar
Jeg har en 21 rogue nå og har specca slik http://www.wowhead.com/?talent=wZG0xz

Jeg lurer litt på hva jeg skal specce nå for levling mest, jeg har litt problemer med survival nå, men vet det bedrer seg etterhvert siden jeg har spillt en annen rogue til 64 før.

Speccer mest for lvling men kommer til å ta imp. kick i allefall for å ha litt bedre PvP muligheter mot gankere og world PvPing :)

Nå er jeg usikker på hvorvidt jeg skal ta hit talentet eller kortere evasion/sprint CD (Evasion redder meg ofte ved uheldige pulls/steder jeg må pulle flere enn 3).

Hit er jo bra i end-game PvE, men 5% er så lite ettersom jeg ikke får noe gear med +hit før om lenge blir det bare litt uansett. Off-hand spec synes jeg ikke er noe særlig for leveling ettersom off-hand gjør latterlig lite dmg i en veldig lang periode uansett hvor bra våpen man putter der.

 

Tipper jeg respeccer hemo rundt 30 fordi jeg synes ikke spec utgjør så fantastisk forskjell for leveling på lav level og hemo er morsommere når du har muligheten til å stun-locke og litt mer CD-abuse mot gankere eller uvanlig stygge nelf males(no offense, men tåler de ikke). Jeg liker PvP veldig godt og vil gjerne offre litt dps mot å faktisk kunne stun-locke i PvP  :)

8509056[/snapback]

Prescision!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...