Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Eller raske våpen og instant, spesielt med shiv-spam. Ca. 170 damage per procc, den dual + shiv = mye damage.

8446005[/snapback]

 

IP på MH og DP på OH - så bare shiver du 5 stacks med deadly til å starte med, og opprettholder 5 stacks som tiden går. Da har du jo dmgticks som lett overgår IP procs.

8449829[/snapback]

Jeg har aldri gjort noen utregninger på det, samt at jeg ikke spiller endgame, men jeg er enig. Det høres vettugt ut.

 

Edit: Tjoho, side 100.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke så mye vits i mye crit om du ikke har noe futt bak hits, og det er ikke så mye vits i hits om du ikke treffer. Hit > AP > crit, imo.

8449093[/snapback]

 

Hei

 

Er det mulig og få noen ca tall hva folk ligger på på level 60/70?

Altså ca tall på Hit, AP og Crit?

 

Jeg er dinga 62 i dag, og har:

 

Power:815

Hit rating: 64

Crit Chanse: 23.38%

 

Hvordan ligger jeg an? Må legge til jeg jobber som en helt med questa som gir meg slike fine Hit saker. Jammen mye fint i quest rewords i Outland.

 

http://armory.wow-europe.com/?#character-s...er&n=Nielsenalt

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar

Nå er det snart 1mnd siden jeg har spillt med min rogue ^^ men det jeg lurte på var om jeg skulle skifte til assasination eller til hemo rogue igjen :S

 

Jeg går får tiden rundt med fist wepon som droper fra Dalliah the Doomsayer

altså Reflex blades

 

og daggeren fra MurMur + sverdet som droper i DM(swift swordet)

 

Jeg kjører normalt shadow step + ambush og så backstab etc etc

men lurere på om det er noen bra builds som kanskje kan funke får meg med tanke på at jeg skal nå slutte og grinde og begynne igjen med rading..

 

Er det noen som kan ta og lage et par 3 builds som funker bra får og maxe damage i raid.

 

jeg har 4/5 deler assasination og så wastawalker glovesa

 

Har også 2x 200+ atk power trinket fra quest + en god del andre bra ting som gjør at jeg har en god del atk power...

 

Derfor normalt pleide jeg og kjøre en bleed rogue i raid men vet ikke om dette funker på high lvl og sånt.

 

så det jeg også lurer på er om det er mange bosses i khara som for eks er imunne mot bleed eller noe sånt? eller om det er så mange dots på bosser at mine dots bare blir dyttet vekk ^^

 

men men jeg håper jeg får en bar bra builds og innspill fra dette;)

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Har aldor exalted sverdet i MH og en 1,6 speed fist i OH.

 

Får nok arena poeng neste uke til å kjøpe meg et OH våpen, og lurer på om jeg skal kjøpe OH daggeren isteden for sverdet pga hastigheten. Builden min er 20/41/0. Vil ha shiv med lav energy og mye potency proccs.

 

Har sword spec btw.

 

Noen ideer? Sverd eller dagger?

Lenke til kommentar

Hei på dere rogues!

 

Jeg poster her og håper jeg kan få litt hjelp med mitt eget lille udyr av en rogue. Det er nemlig den som nå står for tur til å bli levlet fra 60 til 70. Problemet mitt er; jeg er totalt fittnoob som rogue :-) Jeg har prestert å levle helt til 60 uten å lære meg noe særlig om klassen i det hele tatt. Jeg loffa igjennom level etter level på builds andre hadde laget uten å vite hva det innebar, spamtrykka sinister strike eller noe slikt mens jeg levla skinning og leatherworking og parkerte henne nesten umiddelbart etter hun dinga 60. Alt jeg har gjort etter lvl 60 er å stealthe inn for mc attunement og gjøre et halvt mc run og spilt meg halvveis til 61 i outlands.

 

Har dere noen spesifikke råd til akkurat min rogue? Jeg har selvfølgelig prøvd å lese en del, har specca Hemorrhage og greier, men jeg blir usikker når gearet mitt ikke ligner grisen i måneskinn. Dessuten er jeg mer fan av daggers enn jeg er av swords - spesielt på gnomes, det ser bare bedre ut :-)

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk hele tida anbefaler mutilate til levling for folk som ikke har peil. Mutilate til levlig er jo så jævlig dårlig. Skal man levle kjapt og effektivt er det eneste man bør gå for Sword, Mace eller Fists. Være avhengig av poison appliance uten shiv, være bak moben og andre ting er jo bare brutalt kjedelig når man effektivt skal drepe ting.

 

"Den blir vel nerfa med tanke på combat potency?"

 

Når et våpen går fra 1.8 speed til 1.6 speed vil det si en buff, ikke en nerf med henhold til combat potency.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor folk hele tida anbefaler mutilate til levling for folk som ikke har peil. Mutilate til levlig er jo så jævlig dårlig. Skal man levle kjapt og effektivt er det eneste man bør gå for Sword, Mace eller Fists. Være avhengig av poison appliance uten shiv, være bak moben og andre ting er jo bare brutalt kjedelig når man effektivt skal drepe ting.

 

"Den blir vel nerfa med tanke på combat potency?"

 

Når et våpen går fra 1.8 speed til 1.6 speed vil det si en buff, ikke en nerf med henhold til combat potency.

8468210[/snapback]

Tingen er at mobs så og si er stunlocket med mutilate, noe som gjør at man nesten ikke mister liv. Poisonproccs er ikke noe problem med 2x Deadly

Lenke til kommentar
Hei på dere rogues!

 

Jeg poster her og håper jeg kan få litt hjelp med mitt eget lille udyr av en rogue. Det er nemlig den som nå står for tur til å bli levlet fra 60 til 70. Problemet mitt er; jeg er totalt fittnoob som rogue :-) Jeg har prestert å levle helt til 60 uten å lære meg noe særlig om klassen i det hele tatt. Jeg loffa igjennom level etter level på builds andre hadde laget uten å vite hva det innebar, spamtrykka sinister strike eller noe slikt mens jeg levla skinning og leatherworking og parkerte henne nesten umiddelbart etter hun dinga 60. Alt jeg har gjort etter lvl 60 er å stealthe inn for mc attunement og gjøre et halvt mc run og spilt meg halvveis til 61 i outlands.

 

Har dere noen spesifikke råd til akkurat min rogue? Jeg har selvfølgelig prøvd å lese en del, har specca Hemorrhage og greier, men jeg blir usikker når gearet mitt ikke ligner grisen i måneskinn. Dessuten er jeg mer fan av daggers enn jeg er av swords - spesielt på gnomes, det ser bare bedre ut :-)

8467500[/snapback]

 

Jeg vil anbefale en sverd build :) Grav deg ned i combat treet.

 

Testet mutilate build en stund, og det funket helt kurrant. Det eneste er at du hele tiden må stå bak fienden, noe som etter xxxx antall drepte fiender kan bli litt slitsomt.

Lenke til kommentar

Eneste problemet med mutilate er adds/flere mobs. Med imp. sap som core ability blir det et enda mindre problem, og jeg pleier å gjøre som følger:

 

Cheap shot den første, mutilate. Vente på energy, Kidney shot og 2x Mutilate. Da er denne +/- dau. Hvis ikke hiver jeg på Slice and Dice (Improved). Så går jeg combat style på neste, 2-3x sinister, så kidney shot før jeg går tilbake til mutilate. Funker flott.

 

Edit: Det som gjør Mutilate så fint er hvor fleksiblet det er. Combat er kanskje mer effektivt til levling, men ikke like bra til pvp. Instances er combat en vinner.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...