Straydog Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Koster det noe, utover de ordinære tellerskrittene abonnementet man ringer fra har? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Å ringe telfnr. 0500 koster: 39 øre hele døgnet. I tillegg kommer en startpris på 59 øre... *Merkelig, trodde dette nr. var gratis siden det er Telenors egen kundeservice! Telenor er jo kjent for å håve inn penger på alle slags mulige tjenester! * Ringte føgende telfnr: 800 31 031. Det er Telenors egen gratis og automatiske "kundetelefon" der man kan finne ut priser på telefonsamtaler og hvilket produkt du har og hvilke produkt du kan få m.m. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ring og be de ringe deg opp igjen de gjør det faktisk noen ganger.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Er jo en grei sak å ringe opp kunden, selv om man som kundeansvarlig lager dårligere statistikker både for seg selv og resten av teamet, så det brukes med måte Tiden man bruker på å ringe ut blir nemlig logget som om man er "ikke klar" på telefonen, og lager derfor høyere etterarbeidstid, noe som ikke er bra.. Slik er det ivertfall på 09000, regner med det er samme systemet på 05000. Endret 1. februar 2006 av el`satanical Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå