-=Raggis=- Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 jeg har planlagt å kjøpe Viftekontroll, men lurer på om det går greit med take på at jeg skal kjøpe den i USA. (med tanke på volt og størrelse) Kommer jeg til å få problemer med den eller funker den like fint som en viftekontroll jeg hadde kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det skal nok gå bra det. Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Datautstyr er vel såpass standarisert at det er det samme om du kjøper i USA, Japan eller på den lokale Rema butikken. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 12 volt er vel 12 volt enten det er i statene eller her på berget. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Datautstyr er vel såpass standarisert at det er det samme om du kjøper i USA, Japan eller på den lokale Rema butikken. 5523439[/snapback] Rema butikken kan da diskuteres, de kan plutselig si at Ampere er det samme som resistans og påstå at det enkleste er alltid det beste. Tilbake til saken. Data utsyr har samme standar over hele verden. Det går sikkert greit. Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Datautstyr er vel såpass standarisert at det er det samme om du kjøper i USA, Japan eller på den lokale Rema butikken. 5523439[/snapback] Rema butikken kan da diskuteres, de kan plutselig si at Ampere er det samme som resistans og påstå at det enkleste er alltid det beste. Tilbake til saken. Data utsyr har samme standar over hele verden. Det går sikkert greit. 5525491[/snapback] Du vet godt at det enkle er OFTE det beste Ikke alltid. Yansett så diskuterer du ikke datautstyr med fyren i kassa på rema. du bare kjøper det som ligger i hylla og ferdig med det. Du spør ikke frisøren din hvordan man bytter felg på dekkene dine liksom. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hva blir den totale sum med frakt og toll? Lenke til kommentar
-=Raggis=- Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Hva blir den totale sum med frakt og toll? 5527927[/snapback] tatale summen for meg blir 70 US $. får noen til å kjøpe det når vedkommende er i USA og så tar vedkommende det med seg hjem. Takk for hjelpen alle sammen. Lenke til kommentar
Lydfreak Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hva blir den totale sum med frakt og toll? 5527927[/snapback] Er ikke toll på datautstyr...det er kun moms... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Vel,hva må man betale i moms og frakt hvis man ikke får det levert privat men gjennom butikken? Lenke til kommentar
Lydfreak Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vanligvis sendes slikt som flyfrakt, og det er forholdsvisdyrt for pakker. Når det kommer til Norge, betaler du moms av verdien på varene og frakten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå