Gå til innhold

Printer skriver ut speilvendt, networkprint :løst

Anbefalte innlegg

Ja etter en format sist torsdag som til sist viste seg å være unødvendig, begynte printeren min å skrive ut alt speilvendt. Så hvis jeg ser igjennom arket mot lys er det jo mulig å lese det, men ser litt rart ut i lengden...

Printeren er en HP Deskjet 5740, og den står på en linuxserver rett bak meg her jeg nå sitter. Men, det er ikke serveren som er problemet, for hvis jeg overfører filen til serveren og kjører print kommando, kommer det ut riktig vei uten problemer. Så jeg kom derfor frem til at windows og kanskje driverne her var ett problem, men finner ikke noe feil.

Noen som har snøring på dette? Merkligste jeg har vært borti tror jeg, for ikke noe logisk tilsier vel at noe som skrives ut plutselig skal snus og vendes på....

Endret av zeltex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ler meg skakk her jeg sitter og tester nå :)

Fant en instilling som het så mye som speilvendt bilde.. men det hadde ikke noe å si om jeg tok den på eller av. Alltid like morsomt å se hva windows klarer å få til.

edit: noen ganger skriver den plutselig ut midt på siden også... men fortsatt speilvendt

Virker ikke som om det er noe logikk i det hele tatt. Kanskje jeg har mekket en ny superpc som ikke trenger logikk.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...