Gå til innhold

Radeon9700Pro vs. GeForce 4 4600

Templar

Anbefalte innlegg

Bare ett at si.. for 12614 3dMarks med GeForce 4600 og 13900+ med Radeon9700 Pro..

MEN med engang jeg setter opp FSAA eller anisotrophy eller rett og slett hopper over 1024*768 res som er default for 3Dmark SE da er som GeForcen er siste års technology. Radeon 9700 Pro er uten tvil "milestone" i 3d graphic. GeForce støtter ditten og datten men at kjøre spillene med det på i full res.. Glem det.. Radeon 9700, ja da går man fra 150fps ned til 125 :grin: eller noet lignene..

Angrer ikke oppgraderingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:

tunefish skrev (2002-09-14 19:35):

Nei, det tror jeg det ikke er mange som kommer til å gjøre heller.

Såvidt jeg har skjønt er det en aldri så liten klassen imellom disse kortene...

Det skal bli virkelig artig når NV30 kommer så er det mer rettferdig tror eg. GF 4 4600 er en gammel teknologi det er ikke Radeon 9700. Sånt at det alltid vert mellom ati og nvidia. :grin:
Lenke til kommentar

Quote:

Det skal bli virkelig artig når NV30 kommer så er det mer rettferdig tror eg. GF 4 4600 er en gammel teknologi det er ikke Radeon 9700. Sånt at det alltid vert mellom ati og nvidia.

Og sånn vil det vil fortsatt være så lenge de ikke lanserer de nye teknolgiene sine samtidig...

Alltid noen som har nye/eldre teknoligi enn den andre.

Lenke til kommentar
Quote:

Guybrush skrev (2002-09-16 14:16):

Og sånn vil det vil fortsatt være så lenge de ikke lanserer de nye teknolgiene sine samtidig...

Alltid noen som har nye/eldre teknoligi enn den andre.

Ja er klar over det, Men poenget mitt var at mangen er så sinnsykt opptatt med hvor mangen 3d marks poeng du for, Forstår ikke hva som er så viktig med det. For meg er det bra bilde kvlitet og bra drivere som er det viktigste ikke om eg får 10000 eller 13500 poeng i 3d marks.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...