Stigma Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Heys alle overklopkkere der ute, Jeg har nettop ferdigbygget et peltier/vann kjølingssystem, men problemet er at jeg ikke har utstyr til å lage en skikkelig vanntank i kobber. Nå går systemet med en gammel plastdunk som er kuttet i to og deretter limit sammen igjen og dekket med plastmemebran (samme som du tetter båter med). Dette tåler sikkert ikke så mye gjuling før det lekker, og desuten leder plasten VELLLLDIG dårlig varme. om tanken lekker varme ut så er det bare bra siden jeg har nok kabinettvifter, og da funker den som en sekundær radiator. Så til spørsmålet: Hvor i Bergen kan jeg få en vanntank spesialbygd (eller modifisert fra noe på lager) i kobber for en "rimelig" pris på 400-700Kr eller så? Hvis noen vet, eller kan gi gode forslag så snakk ut man! -Stigma Lenke til kommentar
blaskjerm Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 hvis du absolut ser denna vanntaken din som et must så har de en i allu på http://www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå