k_drey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nå kommer stylinga til å ristes av Lenke til kommentar
morbidos Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! holder selv på med min scorpio sedan som skal trimmes og styles... kanon prosjekt! vet du om noen som leverer trim til 2L? Fant ToppBoss tuning i engeland men det er så dyrt å handle der... holder selv til i stavanger, muligheter for å få se prosjektet ditt up close and personal? kunne trengt noen ideer og slik... har du en mail jeg kan nå deg på? kjekt å se at andre og bryr seg om disse bilene... Stian Bjelland Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Når får du gjort noe med lakkeringa, leif? Jeg begynner å bli sugen etter å se det ferdige resultatet nå. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvor bestilte du den skiltplata ? jeg må skifte den på min bil Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Stå på nå. Få montert alt ferdig. Ta bilder underveis Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Fakk man, nå gleder jeg meg. Sykt prosjekt. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Skulle gjerne ha fådt taki denne fyrn her .. Han sm selger denne på dette forumet. noen som er medlem på forumet eller ? Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg er medlemi FMCN, men du kan jo sikkert registrere deg du også. Man må ikke være betalende klubbmedlem for å bidra på forumet. Endret 29. januar 2007 av Erik Braseth Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nice bil! sjelden å se noen fikse opp en scorpio egentlig! keep up the good work! har du regna på hvor stort budsjettet har blitt etter denne stor overhalingen? og styling osv? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har dette blitt lagt helt på hylla, eller? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 jeg er også en av de som klør etter å se det ferdige resultatet! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg passerte han på vei til jobb i går.. Tror jeg det var Bilen så lik ut enda! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Blir det noen oppdatering her snart? eller har han gitt opp hele prosjektet? blir jo sinnsykt bra da.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Lurer litt selv på prosjektet ja Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Lommeboken gikk vel tom før prosjektet var i havn. Kan skje den beste. Vi får håpe han tar tråden opp igjen når pengene strømmer inn igjen... Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Aja, lenge siden jeg har vært her inne. Prosjektet stoppet litt opp, men det var ikke pengemangel som gjorde det. Jeg var så heldig å få MS. Nesten som å vinne i lotto "ironi er en fin ting" Samtidig som vi bygger hus (som skulle gå av seg selv, men som absolutt ikke gjør det) Derfor har ting blitt lagt litt på hylla i det siste. Bilen fungerte 100%, og det var jo bare lakken som gjenstod. Men for noen uker siden begynte den å fuske litt, spesielt når det regnet. Jeg gikk ut fra at det enten var lamdasensorene eller innsprøytningsdysene som var problemet, så jeg fikk tak i sensorer, dyser, luftmengdemåler, tennplugger + toppakningssett på ebay. Mens jeg monterte så jeg at flere av ledningene i motorledningsnettet hadde sprekker i issoleringen, noen plasser er issolasjonen helt av. Men INGEN ledninger er kortsluttet/smeltet. Dette har jeg i ettertid funnet ut at er et vanlig problem på 1996modellen. det er derfor vanskelig å få tak i brukt ledningsnett. To som selger scorpio 2.9 Cosworth 1996 delebil på ebay selger pga samme problem. Motoren er montert sammen, kompresjon ol er 100%, alle sensorene + innsprøytningsdysene er byttet, men den trenger et nytt ledningsnett til motoren får å fungere. Ledningsnettet i motorrommet er ok, det er kun ledningene fra hurtigkoblingskontakten i motorrommet til motoren som må skiftes. Slik som situasjonen er nå har jeg ikke tid/mulighet til å fikse dette, så jeg selger den som renoveringsobjekt/delebil. 6000,- Får jeg ikke dette for den kommer jeg til å lagre den et år eller to før jeg fortsetter renoveringen. Vi får se hva som skjer. Endret 31. mars 2008 av leif666 Lenke til kommentar
Benonisen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Aja, lenge siden jeg har vært her inne.Prosjektet stoppet litt opp, men det var ikke pengemangel som gjorde det. Jeg var så heldig å få MS. Nesten som å vinne i lotto "ironi er en fin ting" Samtidig som vi bygger hus (som skulle gå av seg selv, men som absolutt ikke gjør det) Derfor har ting blitt lagt litt på hylla i det siste. Bilen fungerte 100%, og det var jo bare lakken som gjenstod. Men for noen uker siden begynte den å fuske litt, spesielt når det regnet. Jeg gikk ut fra at det enten var lamdasensorene eller innsprøytningsdysene som var problemet, så jeg fikk tak i sensorer, dyser, luftmengdemåler, tennplugger + toppakningssett på ebay. Mens jeg monterte så jeg at flere av ledningene i motorledningsnettet hadde sprekker i issoleringen, noen plasser er issolasjonen helt av. Men INGEN ledninger er kortsluttet/smeltet. Dette har jeg i ettertid funnet ut at er et vanlig problem på 1996modellen. det er derfor vanskelig å få tak i brukt ledningsnett. To som selger scorpio 2.9 Cosworth 1996 delebil på ebay selger pga samme problem. Motoren er montert sammen, kompresjon ol er 100%, alle sensorene + innsprøytningsdysene er byttet, men den trenger et nytt ledningsnett til motoren får å fungere. Ledningsnettet i motorrommet er ok, det er kun ledningene fra hurtigkoblingskontakten i motorrommet til motoren som må skiftes. Slik som situasjonen er nå har jeg ikke tid/mulighet til å fikse dette, så jeg selger den som renoveringsobjekt/delebil. 6000,- Får jeg ikke dette for den kommer jeg til å lagre den et år eller to før jeg fortsetter renoveringen. Vi får se hva som skjer. Hei leif666. Du jeg lurer fælt på om du kunne være interesert i å selge stylingen? altså hekk, skjørt og front. Og tror du at stylingen ville passet på en 1994 scorpio sedan som denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå