Damination Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Kommer ingen ting på skjermen....tastaturet lyser heller ikke om det er noen hjelp... men hovedkort osv suser å går !.... er snakk om et Asus Sli Permium + X800Gt ! any sugestions ? delene er helt nye ! edit: specs i sig ! Endret 31. januar 2006 av Damination Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 jeg er ikke sikker, men prøv å resett cmos.. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Det har jeg alt gjort. tatt ut bios batteri + jumper bytte ! still same Lenke til kommentar
Damination Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Kan det være cpu ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har skjermkortet nok strøm? Har du koblet til eventuelle ekstra strømkabler til skjermkortet? Har du sjekket kabelen til skjermkortet? Prøv skjermkortet i en annen pc. Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Er ingen strømkontakt til skjermkortet ! strømforsyning står i sig Tagan I-Xeye 420 w ! Endret 30. januar 2006 av Damination Lenke til kommentar
tukols Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvilket tastatur bruker du? USB-? Det skal være PS2 USB drivere er ikke innlest ennå. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Damination Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Litt vanskelig å instalerer drivere når jeg ikke ser en dritt på skjermen !1 har ikke usb tastatur !! Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Kommer ingen ting på skjermen....tastaturet lyser heller ikke om det er noen hjelp... men hovedkort osv suser å går !....er snakk om et Asus Sli Permium + X800Gt ! any sugestions ? delene er helt nye ! edit: specs i sig ! 5522613[/snapback] Hei damination. Jeg har akkurat samme problemet. Noen som har erfaring med sånne problemer? Alt er riktig koblet sammen, viftene går som det skal, men skjermen lyser ikker. jeg kommer ikke til bios. Hva kan det være... ? Endret 31. januar 2006 av Vifteron Lenke til kommentar
tukols Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 He....det kan du heller ikke. Det var jo det som var hele pointen. Derfor tippet om at det skal være ps2 mus. Ellers er det ikke gang i tastatur. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Samme problem Lenke til kommentar
Damination Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 ok har nå fått testet skjermkortet hoss en kammerat og det funket helt fint ! sender hovedkortet i retur i morgen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå