Marti Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg savner egentlig en tråd med informasjon om hvor mye ting er verdt/koster. For øyeblikket lurer jeg på hvor mye denne hammeren er verdt. Viscous Hammer Binds when equipped Two-Hand Mace 70 - 105 Damage Speed 2.90 (30.2 Damage per second) +3 Strength +6 Stamina Durability 100 Requires Level 30 Equip: +34 Attack Power. Kan selges til merchant for 1 gull, 8 sølv og 9 kobber. Anyone? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 En sånn tråd er vel egentlig nesten litt teit siden alle spiller på forskjellige servere... Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Solgte denne macen for 15g på Twilight's Hammer for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Per-Stian: Joda, sant det, men tenkte mer på cirka ingame pris. Er jo ikke 'så' teit. Hadde nemlig en slik tråd (faktisk et eget underforum) i et GW forum. KO-: Uaæææhh, hvorfor har ingen fortalt meg om den sida der før? Forresten, er det median price jeg skal se på? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Per-Stian: Joda, sant det, men tenkte mer på cirka ingame pris. Er jo ikke 'så' teit. Hadde nemlig en slik tråd (faktisk et eget underforum) i et GW forum. KO-: Uaæææhh, hvorfor har ingen fortalt meg om den sida der før? Forresten, er det median price jeg skal se på? 5522711[/snapback] Oj.. Har du kanskje ikke hørt om www.thottbot.com heller da? Edit: Ja du skal se på median. Endret 30. januar 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Har hørt om thottbot jo. Er der evig mye, men aldri sett noen cirka pris der? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Du kan prøve å laste ned WoWEcon, den oppdaterer du daglig med pris for serveren du spiller på. Den er litt bob bob på pris, men er en grei ca-vurdering. Viser også hva items disenchanter til, vendorpris, value på AH og value for disenchant mats. http://www.wowecon.com/ Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Tusen takk. Virket kjekk . Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Last ned Auctioneer, scan Ah én gang vær dag, så regner den ut gjennomsnitts-buyout og bid. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Last ned Auctioneer, scan Ah én gang vær dag, så regner den ut gjennomsnitts-buyout og bid. 5525780[/snapback] Ja, mye bedre imo. Tradevalues kan variere fra Alliance til Horde på samme realmen også, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå