bjornkn Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Nok et bilde som er kraftig manipulert i PS. Ca 350x350px utsnitt forstørret og forminsket noen ganger. Lagt på ekstra korn, diverse layer blending og modes, curves, levels, farger og masse mer. Sikkert mange som vil protestere på at det fortsatt er et foto? K&K? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Dette var penere. Ikke abstrakt, men med en grafisk effekt. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Får ikke helt tak i dette bildet... For meg ser det ut som bakken... ...fotografert med en gammel mobil... Beklager altså... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 I mine øyne ser det ut som et uskarpt naturbilde. Det er veldig pent på thumbnailen, men når jeg kommer tettere innpå blir det liksom ikke noe spennende lenger. Fine farger dog. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Det var litt av poenget at det var grovt. Her er en ny variant - større denne gangen, og enda mer kornete og uskarp... Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Du burde kanskje "korne" det litt mere da... Nå ser det ut som om du har blåst opp ett low-res bilde... Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 "Originalen" er 352x352px, som vel må regnes som temmelig lo-res.. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Og her er ett til i samme "serie" - Aften i Ny-Hellesund" Fjellknausene er faktisk tatt i Ny-Hellesund ... Trix og mix i PS igjen, fra 352x352 original. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Synes vi skal huske på at ikke alle bilder er ment å printes i A4 eller A3. De fleste bildene mine synes jeg blir finest i ca 13x18, men det er en smaksak. Når vi kritiserer andres bilder må vi av og til forsøke å sette oss inn i fotografens idè om output, ikke våre egne preferanser. Tross alt er det digitale versjoner vi vurderer, men de fleste tenker på en bestemt analog output nå de vurderer dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå