skrill Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei. Har ett 3Com ADSL Wireless 11g Firewall Router (WL-540B). Denne routeren har innebygget adsl-modem. Har adsl fra tele2, som er litt vrange når det gjelder hvilket modem man bruker, noe som resulterer i at det ikke fungerer med det innebyggede modemet. Finnes det noen mulighet for å bruke routeren, UTEN å bruke modemsdelen? Har ett modem jeg fikk fra tele2, som fungerer helt fint. Har prøvd på ymse finurlige måter å få det til å fungere, men får da ikke adsl til å fungere. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 A. Legg inn nyeste firmware B. sett VPI/VCI-verdiene til 8/35, funker ikke det så test 0/100 C: Encapsulation: LCC D: hva skjer med disse verdiene? Denne saken skal funke flott med Tele2. Lenke til kommentar
skrill Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 A. Legg inn nyeste firmware B. sett VPI/VCI-verdiene til 8/35, funker ikke det så test 0/100 C: Encapsulation: LCC D: hva skjer med disse verdiene? Denne saken skal funke flott med Tele2. 5522520[/snapback] Kan jeg da bruke mitt nåværende adsl-modem til å sende "adsl-signalene" til routeren, uten at det blir klikk? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kan jeg da bruke mitt nåværende adsl-modem til å sende "adsl-signalene" til routeren, uten at det blir klikk? 5522543[/snapback] Nei, og hvorfor vil du det når du har en mye bedre løsning? Hva har du prøvd for og få den opp da? Lenke til kommentar
skrill Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Kan jeg da bruke mitt nåværende adsl-modem til å sende "adsl-signalene" til routeren, uten at det blir klikk? 5522543[/snapback] Nei, og hvorfor vil du det når du har en mye bedre løsning? Hva har du prøvd for og få den opp da? 5522555[/snapback] Ja, var jeg som missforstod hva du mente... Ja, skjønner, hehe. Skal prøve det. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå