durabit Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg skulle installere mitt nye Pentium4-system i dag i mitt gamle kabinett men oppdaget raskt at min strømforsyning, en Fortron 350 Watt kjøpt i år 2000, ikke har en ATX12V plugg som pentium4 krever. Jeg har bare en ekstra flat plugg som er merket P2. Er det mulig å kjøpe en adapter og hente strøm fra en molex-plugg eller er en ny strømforsyning eneste mulighet? Kan noen anbefale en støysvak PSU? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Bytta selv til P4 nylig, og på mitt hovedkort var det en "standard" 12V kontakt i tilleg til den P4 saken. Du kan sikkert kjøpe en overgang fra standard 12V til P4 12V kontakt. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Se følgende informasjon fra Intel Jeg tror jeg skal kjøpe en ny strømforsyning fra Microplex for å være på den sikre siden. Strømforsyningene fra Lepont ser jo bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå