Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Fikk fikset dette gjennom å: Sette opp deling av den trådløse tilkoblingen, og deretter sette statisk IP på laptopens Lokale tilkobling, så satte jeg automatisk IP på den stasjonæres lokale tilkobling, og Vips! Endret 30. januar 2006 av Lollapalooza Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 I teorien burde det gå men jeg fikk det ikke til den gangen jeg prøvde på det. Et wlan-kort til den stasjonære koster ikke så mye da, du burde kunne finne det for under 400,- Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 I teorien burde det gå men jeg fikk det ikke til den gangen jeg prøvde på det. Et wlan-kort til den stasjonære koster ikke så mye da, du burde kunne finne det for under 400,- 5522481[/snapback] Skal skaffe det. Men i mellomtiden koster det jo ikke noe hvis jeg kan få det til på denne måten? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 har du en trådløs router uten tp-port, er det vanskelig, men er det en tp-port bak på ruteren er det bare plug and play(pray). Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Så jeg kan altså ikke dele den ifra laptopen? For det var egentlig det jeg ville da... Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 det kan du jo... det du da trenger er en kryssa tp og en god porsjon tolmodighet, håp og windows-tweaking... Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 det kan du jo... det du da trenger er en kryssa tp og en god porsjon tolmodighet, håp og windows-tweaking... 5522665[/snapback] Nå er vi så heldige at alt dette har jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå