DrMatrix Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 henviser til http://jmdata.as/stasjoner.htm#jm33 ,og lurer på om dette er noe bra greier eller bare noe møkk. kan vel lønne seg heller å sette dette sammen til den prisen, men syntes dette var veldig billig. pakken innholder: Ferdigbygget PC 2 USB 2.0 i front og 4 bak 256 GeForc 7800GT GDDR3 (PCI-Expres), TV Out/DVI Surround 7.1 Lydkort (Integrert) Gb LAN Nettverkskort (Klar for bredbånd) AMD Athlon 64 X2 4200+ - Dual Core CPU - 64-bit 1 MB Cache CPU (90nm, Manchester) NVIDIA nForce4 Brikkesett 1024MB Corsair Value PC3200 (matched) DVD Brenner +/- (Dual Layer) Sort eller Hvitt kabinett (valgfritt) 320 GB S-ATA 8MB Cache 7200 RPM Harddisk Lyd tilkoblinger i front Trådløs Tastatur og Mus 3 års garanti Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Spørs jo hva du skal bruke maskinen til det da Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 kunne trengt 2GB ram hvis det er spill pc Lenke til kommentar
DrMatrix Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Multimedia, litt spilling, surfing, litt bilde og video redigering. ja, stort sett det! Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 En på skolen min kjøpte derfra og syntes det var dritbrae greier, han hadde en defekt vare og fikk ny samme uke. Alle jeg kjenner er veldig imponert over prisene der, og jeg skal kjøpe derfra selv. Men jeg skal sette sammen en pc med litt andre komponenter, det kan du også gjøre - hvis du ønsker det Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det så ganske bra ut det greiene dær, ville spandert på meg 2 GiB med ram. Følger det med skjerm? Ville også vurdert et nytt kabbinett da det som følger med ser litt skralt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå