Gå til innhold

Hvem har ansvaret?


x700

Anbefalte innlegg

Hellu..

 

 

Kjøpte meg en panasonic x700 ny på ebay.com, telefonen var flott og alt fungerte strålende bare en liten hake; når jeg ringte/ble ringt restartet den :(

 

Jeg snakket med selger og panasonic norge. Selger sa jeg bare skulle sende den inn, panasonic Norge sa at dette var en HELT vanlig feil på disse mobilene og at alt som trengtes var å installere ny software! Dette var det A novo Norge AS som utførte, pratet med dem og det ville ta maks 5-7 dager før jeg fikk mobilen igjen.

 

Jeg snakket med selger om at jeg skulle prøve installere software aller først og han var enig(unngå sende den tilbake til USA)..

 

Uansett, det tok tre måneder før A novo fikk ut fingern, kostet meg 500 kr og alt ble fikset! De hadde testet den.... Men da jeg skulle ringe restartet den.. DJESES!

 

Nå vil ikke selger ta den tilbake pga for lang tid..

 

Jeg har snakket med A novo og de gir meg ikke noe særlig svar på hvem som har ansvaret, de syter over at mobilen er kjøpt i Usa og at garanti ikke gjelder men det har ingen ting med saken å gjøre spør dere meg. Jeg mener A novo/panasonic bør reparere og dekke kostnader uansett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...