Zerax Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Noen som vet hvor jeg kan finne et bra flerbruker pop3 mail program. Med dette mener jeg en e-mail reader som skiller mailene fra hverandre, og ikke legger alle mailen til dama og meg sammen i samme inn boks. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Outlook Express fikser jo dette på en grei måte. Bare å gå på File : identities : add new identities :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 The bat! har denne muligheten, Eudora også tror jeg. Bruk en av disse istedenfor Virus Expressen til MS. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Godt poeng olsen :smile: Eudora er en veldig god email klient egentlig :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-09-14 20:57):Godt poeng olsen :smile: Eudora er en veldig god email klient egentlig :smile: Eudora er bra ja! lastet akkurat ned eudora, og føler at den er tro mot skikkelig bruk av epost. Ikke slik outlook express er, med fult av ubrukelige funksjoner og tett integrering til alle andre MS produkt og tjenester og annet dill dall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå