Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skulkedagen 27 mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen har fått en ide og prøver å få oss til å skulke i den 27mars.. i HELE NORGE.. for moro skyld, tenk deg.. Deg som lærer kommer inn en skole hvor der ingen elever kom :p

5522017[/snapback]

Men hvorfor? bare fordi?

Men det kommer til å resultere til at alle får ugyldig fravær.

Lenke til kommentar
"Hva eller hvem er det som har skylden i denne masseskulkingen?"

"Vi har hørt fra anonyme kilder at det var en forumsbruker på Diskusjon.no kalt "banansplitt" som startet denne skulkeideen. Denne personen blir nå sporet opp av politiet"

:D

Lenke til kommentar

"Vi har hørt fra anonyme kilder at det var en forumsbruker på Diskusjon.no kalt "banansplitt" som startet denne skulkeideen. Denne personen blir nå sporet opp av politiet"

5522150[/snapback]

:tease:

Lenke til kommentar

5522150[/snapback]

:tease:

5522173[/snapback]

hahaha! seriøst banansplitt? :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man egentlig skulke?

Er det noen grunn, eller er det bare for å se hvor mange som gjør det?

Hvorfor akkurat 27.mars?

Edit:

5522150[/snapback]

Hvor sto dette?

Endret av azzman
Lenke til kommentar
genial ide! bare ser for meg trynene til lærerne.. De får en fridag så lærerne burde bare være glad. Hvorfor skal staten diktere når elever skal ha fri? Ta makten tilbake!

5523769[/snapback]

De gir dere opplæring, er ikke det bra nok?

Norge er alt for bortskjemte.. vi har masse oljepenger.. vi trenger ikke jobbe.. la oss få hele norge til å skulke skolen..

*Oppgitt*

Lenke til kommentar
hvorfor 27 mars av alle dager?! :dontgetit:

da har jeg skidag på¨skolen, skal kanskje til Kongsberg...

ikke gjør det :nei:

jeg kommer til å møte opp :roll:

5523816[/snapback]

Fordi tosken som fant dette opp bare fastslo en dato så alle skulker da...og ikke alle skulker hver sin dag vettu...

Lenke til kommentar

staten gir ikke oss gratis opplæring, den tvinger det på oss. Er ulovlig å ikke sende barnet sitt på skolen eller gi barnet likeverdig skolering hjemme.

Altså skolen er tvang. Leste i avisen i dag en rektor som kledde av en av elevene sine og tvangsdusjet han. Skammelig, lever vi Sibir eller?

Skulk! Vi har det ikke bra i Norge. Vi er kanskje rik, men penger er ikke alt.

Men eg tror ikke skulke dagen slår an. Eg foreslår at vi skulker pga noe vi ikke liker...

F.eks skulkedagen mot tvangsdusjing etter gymmen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...