Gå til innhold

Diskusjon av webdesign på nettside

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har startet en nettbutikk som selger vesker, og i forbindelse med dette så lurte jeg på om det er noen her som har litt peiling og gjerne vil gi meg noen tilbakemeldinger på design og brukerfunksjonaliteten på nettsiden?

Jeg har klarer ikke å tenke nøytralt lenger , og hadde gjerne håpet å få noen kreative innspill ifra dere !

addressen er : www.me2you.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som du forsøker å lage en ren og elegant side, men du får det ikke helt til. Mangel av antialiaséring er et moment, typografi er et annet og generelt rot får være et tredje.

Det er også ekstremt irriterende at du konsekvent deler ord feil. "Hunde vesker" er ett ord: hundevesker. Motevesker. Selspkapsvesker.

For å si det rett ut (noe man av og til må gjøre): Denne siden selger ikke vesker til opptil flere tusen kroner.

Finn deg en flink og billig webdesigner; det tjener du fort inn igjen.

Lenke til kommentar
Virker som du forsøker å lage en ren og elegant side, men du får det ikke helt til. Mangel av antialiaséring er et moment, typografi er et annet og generelt rot får være et tredje.

Det er også ekstremt irriterende at du konsekvent deler ord feil. "Hunde vesker" er ett ord: hundevesker. Motevesker. Selspkapsvesker.

For å si det rett ut (noe man av og til må gjøre): Denne siden selger ikke vesker til opptil flere tusen kroner.

Finn deg en flink og billig webdesigner; det tjener du fort inn igjen.

5523271[/snapback]

Hei !

Takk for et konstruktivt svar, men jeg skulle gjerne visst hva du føler er rotete,gjelder dette forsiden eller artikkel sidene eller andre ?Eller generelt alle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...