Hidden Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Dette har skjedd 3 ganger nå med Pro-View Ultima 74min CD-r skiver. Etter 70-80% stopper Nero 5.5 (med alle oppd.) og gir feilmelding, så er det bare å kaste den plata i søpla. Har begyntå miste troen på sikkerhetsystemet Lite-On brennerne opererer med nå. Jeg har oppgradert firmwaren, hjelper ikke, så det er vel noe annet. Feilbrenning har skjedd før og etter firmware oppgradering. Bør jeg velge "Track at once" istedet for "Disc at once"? Min maskin: P4 2.0nw 512MB DDR RAM, PC 2100, Apacer 80GB WDC HD Abit Siluro GF4200 Ti200, 64MB Midiman Audiophile 2496 lydkort Asus P4B266 hovedkort Enermax 350w PSU, viftehastighet justert ca 1/3 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 har du krysset av for "burn proof"? hva er feilmeldingen du får? om du velger "track at once" eller "dick at once" skal ikke ha så mye å si, men du kan jo prøve å bytte og se om det fungerer da.. :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
larseko Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Er det et image du prøver å brenne, i såfall: det samme? Ellers hører det ut som en defekt brenner, rett og slett. Det kan jo skje det også. Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 [ Quote: Hidden skrev (2002-09-14 19:18):Jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Dette har skjedd 3 ganger nå med Pro-View Ultima 74min CD-r skiver.Etter 70-80% stopper Nero 5.5 (med alle oppd.) og gir feilmelding, så er det bare å kaste den plata i søpla. Har begyntå miste troen på sikkerhetsystemet Lite-On brennerne opererer med nå.Jeg har oppgradert firmwaren, hjelper ikke, så det er vel noe annet. Feilbrenning har skjedd før og etter firmware oppgradering.Bør jeg velge "Track at once" istedet for "Disc at once"?Min maskin:P4 2.0nw512MB DDR RAM, PC 2100, Apacer80GB WDC HDAbit Siluro GF4200 Ti200, 64MBMidiman Audiophile 2496 lydkortAsus P4B266 hovedkortEnermax 350w PSU, viftehastighet justert ca 1/3 Hei, Hadde noe lignende problem, jeg også. Under brenningen plutselig begynte den FLASH dioden å skifte fargen fra rød til orange (det var Burnproof som slo inn fant jeg ut i ettertiden) og brenneprosessen sto stille. Resultat ødelagt CD uansett hvilken hastighet brente jeg med. Det forsvant av seg selv ETTER WinXP reinsta og Nero upgrade (som kom ut imellomtiden). Tror ikke det er brenner. Vet at en tidligere Nero versjon (tror det var 5.9.6) hadde problem med LiteON. Nero upgrade er anbefalt. Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå