Barry White Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) OS: Windows XP (nLite mod) Hardware: HK: Abit KN8-SLI GPU: 7800 GT CPU: 3700 RAM: TwinMOS 512 Alt nytt... Testa med tre rambrikker, siden mange sier at dette problemet mange ganger skyldes ram, men alle får jeg feilmelding med. Helst når jeg har mange programmer opp å kjøre Endret 30. januar 2006 av foilltank Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hadde samme problem som deg en gang i tida. Fant aldri ut hva det var... Tror dog maskinen begynte å klikke ettter et lynnedslag. (Det knitra litt i maskinen) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 er 2 dag jeg bruker denne hardwaren da, ingen lynnedslag!! Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 kan bare melde meg inn i klubben av folk som har observert dette ved problemer med ram (typisk ved timing / overklokkingsproblemer).... gartner åge Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Får du feilmeldingen på blåskjerm? Jeg får "DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL" på blåskjermen når jeg klokker FSB for mye.. (nvdisp.dll er filen som spesifiseres på blåskjermen) Har du overklokket mye? Endret 30. januar 2006 av snoopafella Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 jeg har kun montert den nye maskinvaren, dvs at cpu, skjermkort, ram og hk kjører på orginale instillinger... skal se etter filnavn ved neste blåskjerm, faen at de er så korte... Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Du kjører vell ikke tilfeldigvis med nvidia hw firewallen? Stort problembarn her hos meg som endte i utallige blåskjermer. Test å fjern den og se om magien funker Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ved korte blåskjermer, gjør følgende: Åpne systemegenskaper (Wintast + Pause/Break), bla deg til fanen "Avansert" og "Innstillinger" for Oppstart og gjenoppretting, ta bort haken ved "start på nytt automatisk" -- Da vil du kunne se hele blåskjermen uten at maskinen restarter. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Heatseeker: Jeg har tilfeldigvis det ja, men den er ikke på da... men skal prøve å slette den permanent om det går oysfaerg: tusen tusen takk for tipset, tip of the month! Ellers så var det en som tipsa meg om å kjøre chkdsk på diskene EDIT: Fjerna firewallen nå, og det virker som alt funker bra! Takk! Endret 30. januar 2006 av foilltank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå