Dr.Ittsekk Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm, hvorfor i hælvette er det en hvit person der?! til venstre. 5571996[/snapback] Han er sikkert bare ”heldig” på bildet. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm, hvorfor i hælvette er det en hvit person der?! til venstre. 5571996[/snapback] I enkelta av landene i midtøsten så er det noen som har annet blold en semittisk[arabisk], og da er det vel å anta at denne hvite personen har mer indo-europeisk blod en det han har semittisk, og dermed har en relativt lys hudfarge og et europeaisk utseende... F. eks så er det deler av afghanistan og pakistan hvor befolkningen er hvite, og europeerne dro egentlig fra disse områdene og trakk mot europea for flere tusen tusen år siden, av en eller annen rar grunn, kjenner noen folk fra disse områdene som ser europeiske[hvite] ut, dette er ren genetikk, og dagens europeere, som jeg sa i stad, har sin opprinnelse fra et eller annet sted iran/afghanistan/pakistan... F.skr hvis du så på en dokumnetar som gikk på nrk for leenge siden, var den om en isolert landsby i pakistan, her hadde befolkningen europeisk utssende, og flere hadde trekk som er begrenset til bare hvite, f.eks andre øyenfarger en helt møre, og andre hårfarger en platina svart.......... Persere[halvparten av iranere] blir f.eks regnet som hvite...... Enten så er det det jeg sa over, eller så har denne personen gjort en MIcheal Jackson..... Vidre er det mye fanatsime og rasisme ute å går her, uten at jeg ser noen som helst grunn til det. Da blir dere i så fall like ille som de som har antent ambassader, eller de som knivstakk en palestinks mann av en eller annen rar grunn.... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 sjekk han stygge lille dritten med bollekinnene til høyre! Den feite lille klumpen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 sjekk han stygge lille dritten med bollekinnene til høyre! Den feite lille klumpen 5572089[/snapback] Men når barn er med på sånt så blir de jo lært det er "greit". De har jo ikke ytringsfriheten så vold er løsningen Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 sjekk han stygge lille dritten med bollekinnene til høyre! Den feite lille klumpen 5572089[/snapback] Utseende kan ingen for, verre å åpne kjeften og bevise at man er en idiot... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 sjekk han stygge lille dritten med bollekinnene til høyre! Den feite lille klumpen 5572089[/snapback] Utseende kan ingen for, verre å åpne kjeften og bevise at man er en idiot... 5572138[/snapback] Ja, se som de brøler på bildet. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 sedvanlige mange her som var opptatt av skjønheten til Palestinere? DA spør vi oss selv, homse erotikk, eller bare mennesker som ønsker å reklamere for plastisk kirurgi? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Det som slår meg i denne diskusjonen er den totale mangel på respekt for en religion som har ca 1 milliard tilhengere og er verdens nest største. Ville ikke en kristen bli fornærmet om en person spyttet på korset? edit: Altså poenget mitt er at det Jyllandsposten og Magazinet har gjort her er å spytte på islam. Burde vi applaudere slik oppførsel? Er vi ikke siviliserte mennesker? Endret 8. februar 2006 av Nimzo Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det som slår meg i denne diskusjonen er den totale mangel på respekt for en religion som har ca 1 milliard tilhengere og er verdens nest største.Ville ikke en kristen bli fornærmet om en person spyttet på korset? edit: Altså poenget mitt er at det Jyllandsposten og Magazinet har gjort her er å spytte på islam. Burde vi applaudere slik oppførsel? Er vi ikke siviliserte mennesker? 5572988[/snapback] En personlig kristen ville sikkert følt seg fornærmet om noen spyttet på korset. Men han ville neppe brent flagg, ambassader, kommet med drapstrusler, deltatt i store demonstrasjoner osv. Eller hva? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 En personlig kristen ville sikkert følt seg fornærmet om noen spyttet på korset. Men han ville neppe brent flagg, ambassader, kommet med drapstrusler, deltatt i store demonstrasjoner osv. Eller hva? 5573022[/snapback] Folk reagerer forskjellig på fornærmelser. Jeg tror at en fundamentalt kristen hadde følt seg vel så krenket som de som protesterer. Poenget er den totale mangelen på respekt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Altså poenget mitt er at det Jyllandsposten og Magazinet har gjort her er å spytte på islam. Burde vi applaudere slik oppførsel? Er vi ikke siviliserte mennesker? 5572988[/snapback] Kristendommen blir pisset på daglig i aviser, ukeblad, TV og tegneserier her til lands. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 En personlig kristen ville sikkert følt seg fornærmet om noen spyttet på korset. Men han ville neppe brent flagg, ambassader, kommet med drapstrusler, deltatt i store demonstrasjoner osv. Eller hva? 5573022[/snapback] Folk reagerer forskjellig på fornærmelser. Jeg tror at en fundamentalt kristen hadde følt seg vel så krenket som de som protesterer. Poenget er den totale mangelen på respekt. 5573083[/snapback] Respekt? Skal jeg automatisk respektere religioner? Hva innebærer denne respekten? At jeg ikke skal kunne kritisere den, samt godta praksisen ved religionen, selv om den strider mot hva jeg står for? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 En personlig kristen ville sikkert følt seg fornærmet om noen spyttet på korset. Men han ville neppe brent flagg, ambassader, kommet med drapstrusler, deltatt i store demonstrasjoner osv. Eller hva? 5573022[/snapback] Folk reagerer forskjellig på fornærmelser. Jeg tror at en fundamentalt kristen hadde følt seg vel så krenket som de som protesterer. Poenget er den totale mangelen på respekt. 5573083[/snapback] Ja, jeg lurer også på hva du øegger i "respekt" AtW Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kristendommen blir pisset på daglig i aviser, ukeblad, TV og tegneserier her til lands. 5573111[/snapback] So? Kristne i den vestlige verden er så vant til dette at det ikke bryr dem en plass. Det gjør muslimer, og det burde vi respektere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kristne i den vestlige verden er så vant til dette at det ikke bryr dem en plass. Det gjør muslimer, og det burde vi respektere. 5573149[/snapback] Da er vel det på tide å gjøre de "vandt til det" og da? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kristendommen blir pisset på daglig i aviser, ukeblad, TV og tegneserier her til lands. 5573111[/snapback] So? Kristne i den vestlige verden er så vant til dette at det ikke bryr dem en plass. Det gjør muslimer, og det burde vi respektere. 5573149[/snapback] Så vi gjør muslimer en tjeneste ved å gjøre de vant til ytringsfrihetens konsekvenser? AtW Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kristendommen blir pisset på daglig i aviser, ukeblad, TV og tegneserier her til lands. 5573111[/snapback] So? Kristne i den vestlige verden er så vant til dette at det ikke bryr dem en plass. Det gjør muslimer, og det burde vi respektere. 5573149[/snapback] Som LarsP sier så er det på tide at de også slutter å bry seg. Rett og slett. Det er så mye barbarisk som skjer blant Islamske miljøer, både i Norge og i midtøsten. Men dette er vel noe vi bare skal godta, er det det du mener? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja, jeg lurer også på hva du øegger i "respekt" AtW Vanlig folkeskikk. Man respekterer andres tro, selv om man ikke deler den. Når det gjelder å kritisere islam så står enhver fritt til å gjøre det. Disse bildene er ikke kritikk av islam, de er en krenkelse av deres religion. Jyllandsposten og Magazinet har her sunket til at lavmål hva diskusjon om en annen religion angår. Dette er rett og slett skittkasting. Er det så vanskelig å forstå at bilder av profeten er noe hellig for muslimer? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kristne i den vestlige verden er så vant til dette at det ikke bryr dem en plass. Det gjør muslimer, og det burde vi respektere.5573149[/snapback] Du mener altså at man skal belønne de som er villige til å bruke vold for å fremme sine synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå