Gå til innhold

Det norske flagget brenner!

Anbefalte innlegg

Hvor var dere da Øverland tråkket på de stakkars kristne med sin "landeplage"-tekst?

5562398[/snapback]

Beklager at jeg ikke tok til orde mot Øverland i 1933, og jeg må innrømme jeg ikke tok til orde da landet ble kristnet med sverdet i hånd heller. Uff og uff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Avis i Jerusalem trykker Muhammed-bildene.

:ohmy: Nå går det til helvete der nede.

5559803[/snapback]

Etter det som har skjedd de siste dagene så må jo dette være toppen av IDIOTI av en jødisk avis. Man har sett hva som har skjedd siste dagene, og de VET konsekvensene.

*Hvis en tulling insisterer på sin rett til å dytte hånden ned i et grevling hi og får glefset av 3 fingre så forvent ikke noe forståelse fra meg* :no:

5561249[/snapback]

De vet konsekvensene og de har midlene til å gjøre noe med det.

Ser dette som en ren provokasjon for å få en grunn til å meie dem ned.

Israel er jo ikke ukjent med å gå inn i Palestinske flykningeleire med snikskyttere og tanks for deretter å knerte alle som angriper tanksen.

5561457[/snapback]

Det hadde jo vært toppen av idioti å brukt stridsvogner uten å ha den dekket, siden slike kjøretøyer er veldig sårbar for bombeangreper og anti-tank våpen.

5561854[/snapback]

vel palestinerne er ikke så godt utrustet da...går for det meste på stein og hjemmelagde bomber. som aldri ville hatt en effekt på en tanks... og en tank er ikke sårbar for bombeangrep; det er den veldig godt sikra for og for å ta ut en nymoderne tanks så må det en ganske nymoderne anti tank missil til som INGEN av palestinerne har...

Lenke til kommentar
vel palestinerne er ikke så godt utrustet da...går for det meste på stein og hjemmelagde bomber. som aldri ville hatt en effekt på en tanks... og en tank er ikke sårbar for bombeangrep; det er den veldig godt sikra for og for å ta ut en nymoderne tanks så må det en ganske nymoderne anti tank missil til som INGEN av palestinerne har...

5562535[/snapback]

Hvordan vet du det..?

Lenke til kommentar
Hvor var dere da Øverland tråkket på de stakkars kristne med sin "landeplage"-tekst?

5562398[/snapback]

Beklager at jeg ikke tok til orde mot Øverland i 1933, og jeg må innrømme jeg ikke tok til orde da landet ble kristnet med sverdet i hånd heller. Uff og uff.

5562528[/snapback]

Cybbe, er det robot-svar du legger ut nå, eller leste du faktisk det vi diskuterte?

La meg sitere det som det over er svar på:

"Hvorfor skal vi på død og liv forsvare vår rett til å krenke muslimer om vi vil?"

Mitt motspørsmål er da: Skulle Øverland latt være å krenke de kristne med sin blasfemiske "Kristendommen, den tiende landeplage"? Skal man aldri krenke noen?

Eller er det bare kristne og vestlige mennesker som kan krenkes, mens muslimer er hevet over enhver kritikk?

Hvorfor denne iveren etter å forsvare islam og dets tilhengere?

Lenke til kommentar
Selv om du ikke forstår HVORFOR de blir provosert (harmløse bilder) så bør du vise forståelse for at de ER krenket. Flaggbrenning og påtenning av ambassader viser vel klart HVOR provosert de er blitt over dette?

Og hva så? Kristne blir krenket stadig vekk.

5562387[/snapback]

Det betyr ikke at det er riktig.

Lenke til kommentar
Avis i Jerusalem trykker Muhammed-bildene.

:ohmy: Nå går det til helvete der nede.

5559803[/snapback]

Etter det som har skjedd de siste dagene så må jo dette være toppen av IDIOTI av en jødisk avis. Man har sett hva som har skjedd siste dagene, og de VET konsekvensene.

*Hvis en tulling insisterer på sin rett til å dytte hånden ned i et grevling hi og får glefset av 3 fingre så forvent ikke noe forståelse fra meg* :no:

5561249[/snapback]

De vet konsekvensene og de har midlene til å gjøre noe med det.

Ser dette som en ren provokasjon for å få en grunn til å meie dem ned.

Israel er jo ikke ukjent med å gå inn i Palestinske flykningeleire med snikskyttere og tanks for deretter å knerte alle som angriper tanksen.

5561457[/snapback]

Det hadde jo vært toppen av idioti å brukt stridsvogner uten å ha den dekket, siden slike kjøretøyer er veldig sårbar for bombeangreper og anti-tank våpen.

5561854[/snapback]

5562535[/snapback]

Isreal har mistet tankser til samme taktikk brukt i Irak, IEDs.

EDIT: Meeeeeeeen la oss nå ikke gå helt off topic

Endret av co2
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301803 

Er ikke dette litt ironisk?  :roll:  Er det noen som tror at de vill angripe norge eller bare brenne bygninger og flagg?  :ohmy:

5562979[/snapback]

Lite sannsynlig at norge blir angrepet i form av militante aksjoner da det finnes så få utlendinger her. Men sga ikke se helt bort fra det.

Du burde heller være redd for å dø i en bilulykke

5562991[/snapback]

ikke at jeg er redd men bare lurer :p

Lenke til kommentar

Disse bildene her ble vist av imamer i de muslimske landene.

http://photos1.blogger.com/blogger/4159/38...gninger40.0.jpg

http://photos1.blogger.com/blogger/4159/38...gninger39.0.jpg

De løper inn med dere flagg inn i en bygging og ødelegger alt, etter alt er ødelagt løper de ut igjen og lar flagget ligge på gulvet - det er ekstremister som bare driver med faenskap, lite med selve religionen.

Lenke til kommentar
Disse omtalte bildene er ikke ønsket på diskusjonforumet og vil bli fjernet, FYI ;)

5563150[/snapback]

Hvorfor det?

5563422[/snapback]

Tegnere krever penger for fremvisning og det skjønner jeg godt, ny identitet koster cash.... ;)

Magazinet trykket bildene ulovlig, uten avtaler...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...