eldavid Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/05/456897.html jeje, nå har det gått for langt... man tro hvor dette ender, atombombing av Danmark og Norge kansje? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/05/456897.html jeje, nå har det gått for langt... man tro hvor dette ender, atombombing av Danmark og Norge kansje? 5558515[/snapback] Leste i en Finsk avis at det kan smelle i Danmark hva tid som helst... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Inntrykket jeg har fått fra media de siste dagene er at det er ekstremister som ikke er støtt av tegningene, men mennesker som bare er ute etter bråk. er det noen som vet hva disse klovnene vil? Har de noen krav? Eller bare ønsker de at flere og flere skal bli "anti-muslimer" og at det før eller siden ender med fullskala krig? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/05/456897.html jeje, nå har det gått for langt... man tro hvor dette ender, atombombing av Danmark og Norge kansje? 5558515[/snapback] Ja og verre kan det bli. Hvis tilfeldige norske turister eller forettningsreisende skal måtte betale med livet p.g.a. at f.eks. høyreekstremister skal få si/gjøre hva de vil her i landet, så går det for langt. Ser ut som mange her på forumet mener at ytringer er viktigere enn å stikke finger'n i jorda å tenke praktisk. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Inntrykket jeg har fått fra media de siste dagene er at det er ekstremister som ikke er støtt av tegningene, men mennesker som bare er ute etter bråk. er det noen som vet hva disse klovnene vil? Har de noen krav? Eller bare ønsker de at flere og flere skal bli "anti-muslimer" og at det før eller siden ender med fullskala krig? 5558591[/snapback] Det er sånn som nynazister her. De lager bare bråk hvis det er en demonstrasjon på gang. Skjønner ikke helt hva Nordmenn (utenom diplomater osv) har å gjøre der nede. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/05/456897.html jeje, nå har det gått for langt... man tro hvor dette ender, atombombing av Danmark og Norge kansje? 5558515[/snapback] Ja og verre kan det bli. Hvis tilfeldige norske turister eller forettningsreisende skal måtte betale med livet p.g.a. at f.eks. høyreekstremister skal få si/gjøre hva de vil her i landet, så går det for langt. Ser ut som mange her på forumet mener at ytringer er viktigere enn å stikke finger'n i jorda å tenke praktisk. 5558599[/snapback] Praktisk erfaring viser at man må kjempe for ytringsfriheten, og at man ikek beholder den ved å gi etter for trusler fra mennesker som taler den imot. AtW Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/05/456897.html jeje, nå har det gått for langt... man tro hvor dette ender, atombombing av Danmark og Norge kansje? 5558515[/snapback] Hva har de annet å gjøre mon tro ? 2.190: Fight in the cause of Allah those who fight you, but do not transgress limits; for Allah loveth not transgressors. 2.195: And spend of your substance in the cause of Allah, and make not your own hands contribute to (your) destruction; but do good; for Allah loveth those who do good. Endret 5. februar 2006 av Pels Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Inntrykket jeg har fått fra media de siste dagene er at det er ekstremister som ikke er støtt av tegningene, men mennesker som bare er ute etter bråk. er det noen som vet hva disse klovnene vil? Har de noen krav? Eller bare ønsker de at flere og flere skal bli "anti-muslimer" og at det før eller siden ender med fullskala krig? Det kan nesten se slik ut. En gjeng med fanatikere som tydeligvis ikke er i stand til å tenke fornuftig, langt mindre konsekvens av sine handlinger. Skremmende, rett og slett. Hvor lenge skal de få lov til å holde på? De har jo allerede markert for en hel verden hva de mener, og det må da være godt nok? Lenke til kommentar
nasreddin Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Sett denne? *link til halshoggingsvideo fjernet* Endret 5. februar 2006 av el-asso Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Sett denne?*fjernet link i quote* 5558742[/snapback] Og hva er det? Jeg har ikke til vane å se ukjente videoer, da det kan være kjipe ting. AtW Endret 5. februar 2006 av el-asso Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Sett denne? 5558742[/snapback] Og hva er det? Jeg har ikke til vane å se ukjente videoer, da det kan være kjipe ting. AtW 5558753[/snapback] borte vekk..... Endret 5. februar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Sett denne? 5558742[/snapback] Og hva er det? Jeg har ikke til vane å se ukjente videoer, da det kan være kjipe ting. AtW 5558753[/snapback] borte vekk..... 5558759[/snapback] Så det er ikke ytringsfrihet alikevel da? hmmm Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Så det er ikke ytringsfrihet alikevel da? hmmm 5558840[/snapback] Det klippet hadde ingenting her å gjøre. Bra det ble fjernet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Noen snakket om atombombing av norge og danmark. Jeg kan berolige med at slike resurser har ingen av de involverte partene. Selvfølgelig så er det et scenario som kan endre alt dette, og det er at opprørere i pakistan kupper regjeringen. Da har vi plutselig en veldig farlig situasjon på hendene. Pakistan har atomvåpen og såvidt jeg vet langdistanseraketter. Iran blir forhåpentligvis nøytralisert før de klarer å skaffe slike våpen.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hvis jeg ikke husker feil så har vel pakistan mellomdistanse raketter. kan ikke huske å ha hørt noe om langdistanse hos dem. Det jeg er mest redd for er at disse høyreekstremistene i Norge gjør noe som gjør at islamistene ( altså ikke muslimene ( er en eller annen forskjell på det der )) tar hevn.. og da kan det hende at det smeller ganske mange steder Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Så det er ikke ytringsfrihet alikevel da? hmmm 5558840[/snapback] Det klippet hadde ingenting her å gjøre. Bra det ble fjernet. 5558855[/snapback] Bare stusset, fordi såvidt jeg vet er det ikke forbudt i.h.t. norsk lov å vise halshugging og denslags dokumentarer fra virkeligheten. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 det stemmer. og det samme gjelder flaggbrenning på norsk jord Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Bare stusset, fordi såvidt jeg vet er det ikke forbudt i.h.t. norsk lov å vise halshugging og denslags dokumentarer fra virkeligheten. 5558928[/snapback] Som det aller minste minimum bør man ihvertfall skrive hva linken fører til.. totalt smakløst. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Bare stusset, fordi såvidt jeg vet er det ikke forbudt i.h.t. norsk lov å vise halshugging og denslags dokumentarer fra virkeligheten. 5558928[/snapback] Nei, men det er ikke tillatt på dette forumet. Dette har ingenting med ytringsfrihet å gjøre, men interne regler som er til brukernes beste. Jeg har personlig ingenting imot litt goatse.cx her og der, men jeg tviler på at Lise12 vil sette pris på det. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ingen "muslimer" islamister etc her på forumet som kan komme med sine utspill? seriøse altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå